عزت نفس بالا | با انتخاب یک گوشی قدیمی سطح عزت نفس خود را خواهید شناخت

اگرچه گوشی‌های هوشمند ساده هستند و به شما امکان می‌دهند تا عملکردهای مختلفی مانند عکس‌برداری، مرور اینترنت، تعامل در شبکه‌های اجتماعی یا گوش دادن به موسیقی را انجام دهید، اما من جذابیت زیادی نسبت به گوشی‌هایی دارم که از قلاب خارج شده‌اند و عمدتاً برای این منظور استفاده می‌شوند.


از برقراری تماس شاید با زمان من سازگاری نداشته باشد، اما به شما دروغ نمی گویم که دوست دارم یکی را در خانه خود داشته باشم تا به عنوان دکور قرار دهم. جدا از این موضوع، اشاره می‌کنم که با الهام از این مقالات ارتباطی یک تست بصری جدید ایجاد کرده است که اطلاعات جالبی در مورد شخصیت شما در اختیار شما قرار می‌دهد. به نظر شما توسعه آن دشوار است؟ شما اشتباه می کنید، زیرا در مجموع 2 دقیقه برای پخش آن کافی است و یک مزیت بزرگ به دست خواهید آورد: یادگیری بیشتر در مورد خودتان.

همانطور که می بینید، در مجموع سه گوشی قدیمی وجود دارد، اما هر کدام طراحی خاصی دارند. آنها را از نزدیک ببینید و به من بگویید که دوست دارید کدام یک را در خانه خود داشته باشید. در انتخاب خود عجله نکنید و آن را به دقت تحلیل کنید. به یاد داشته باشید، وقتی تلفنی را انتخاب می کنید، نشان می دهد که در حال حاضر چقدر عزت نفس شما بالاست.

تلفن 1:
با وجود اینکه احساس می کنید بهتر از دیگران هستید، عشق به خود ندارید. این به این دلیل است که شما دائماً خود را با دیگران مقایسه می کنید و هدایایی را که دارید تصور نمی کنید. روی خودت کار کن و خودت را همان طور که هستی بپذیر.

تلفن 2:
به طور کلی شما نسبت به دیگران احساس حقارت می کنید و این در شخصیت شما منعکس می شود. وقتی کسی عملکرد بهتری را در یک منطقه خاص از خود نشان می دهد، احساس غمگینی می کنید. من به شما توصیه می کنم از منفی گرایی دست بردارید و برجسته ترین ویژگی های خود را کشف کنید.

تلفن 3:
روی شخصیتت خیلی کار کردی شما یاد گرفته اید که قدر خود را به عنوان یک انسان دوست داشته باشید. به نظرات منفی که در مورد شما می دهند اهمیت ندهید، زیرا شما کاملاً از توانایی های خود و اهمیت خود مطمئن هستید.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید