🔥272

فروش فوری سایپا زیر قیمت کارخانه آغاز شد | از این فروش فوری سایپا با شرایط خرید از دم قسط جا نمانید

فروش فوری سایپا: ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ با نصف قیمت کارخانه آغاز شد.


فروش فوری سایپا

فروش فوری سایپا به معنای فروش محصولاتی است که برای فروش سریع ارائه می شود.در فروش فوری سایپا خودروهایی که در انبار شرکت موجود است با قیمتی مناسب عرضه می شود.در طرح فروش فوری سایپا محصولات پر طرفدار در سامانه یکپارچه عرضه می شود و خریداران برای تحویل خودرو نوبت دهی می شوند. فروش فوری سایپا برای مادران نیز برنامه های ویژه ای دارد. در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری سایپا می پردازیم.

ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ با نصف قیمت کارخانه آغاز شد.

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ خبر داد.

شرایط ثبت نام پراید وانت شهریور 1402
طبق اطلاعیه پراید وانت ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت در طرح پیش فروش سایپا شهریور ۱۴۰۲ با مبلغ ۱۱۹ میلیون تومان عرضه شده است. موعد تحویل خودروی سایپا دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است و مابقی مبلغ طبق قیمت روز کارخانه در زمان تحویل محاسبه و دریافت خوهد شد.
مهلت ثبت نام پراید وانت شهریور ۱۴۰۲
جدیدترین ثبت نام بدون قرعه کشی پراید وانت از امروز ساعت ۱۴ (۱۳ شهریور) آغاز می‌شود و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
لینک ثبت نام پراید وانت شهریور ۱۴۰۲
متقاضیان ثبت نام جدید سایپا می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام پراید وانت اقدام کنند.

مدیر عامل سایپا گفت:در حال ثبت سفارش برای خودروهای تویوتا دست دوم هیبریدی مدل ۲۰۲۳ هستیم.

سایپا لیدا محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است که سال آینده به بازار معرفی خواهد شد.
پس از افتتاح نخستین نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در بلاروس، محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا با بسیاری از رسانه‌های بلاروسی مصاحبه کرد.

او در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کشور بلاروس درباره موقعیت گروه خودروسازی سایپا گفت: «گروه خودروسازی سایپا شامل شش زیر گروه صنعتی اصلی است. سه تای آنها خودروهای تجاری تولید می‌کنند که شامل کامیون با ظرفیت حمل ۶ تا ۴۴ تن، کامیون (با ظرفیت باربری ۴۵۰ کیلوگرم)، اتوبوس و مینی‌بوس و تریلر می‌شوند. حجم تولید خودروهای تجاری ما دو هزار دستگاه در سال است. خودروهای ارائه شده‌به بازار در سه کارخانه تولید می‌شوند. سایپا شاهین و کوییک، در پارس خودرو، سهند (روی پلت فرم کیا پراید)، P۹۰ ،L۹۰ (روی پلت فرم لوگان)، به همراه ساینا هم در سایپا – سیتروئن تولید می‌شوند. گروه خودروسازی سایپا همچنین دارای ۸۰ کارخانه تولید قطعات خودرو است. ما ۶۰۰ شوروم در کشورمان داریم که خودروهای سایپا در آنجا به نمایش درمی‌آیند.
کارخانه‌های تولید خودروهای سواری سایپا در مجموع چهارصد هزار خودرو در سال تولید می‌کنند. در مجموع ۲۷ میلیون خودرو در ایران تردد می‌کنند که ۱۲ میلیون آن ساخت گروه سایپا است. ۱۵ میلیون خودرو دیگر در سایر خودروسازی‌ها تولید می‌شوند. به این ترتیب سهم سایپا در داخل کشور ۴۲ درصد است. در ابتدای سال آینده، ما قصد داریم اولین خودرو آریا هیبریدی را به بازار ارائه می‌کنیم. تا پایان سال ۲۰۲۴ هم خودرو الکتریکی سایپا لیدا (به معنای دختر خورشید – از اساطیر شرقی) به بازار معرفی خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در واقع خبر مهم را در آخرین جمله مصاحبه خود با خبرگزاری بلاروسی اعلام کرد. او گفت که پس از آغاز عرضه خودرو آریا هیبریدی به بازار خودرو کشور، سایپا لیدا به بازار خواهدآمد که خودرویی کاملاً برقی است.

اما سایپا لیدا که تاکنون هیچ خبری از آن در رسانه‌های ایرانی نبود، چگونه خودرویی خواهد بود؟ بهترین روش کسب اطلاعات درباره این خودرو برقی، پرسش از روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا بود.

فروش فوری سایپا
فروش فوری سایپا

اما روابط عمومی این گروه خودروسازی در پاسخ به بیت‌ران اعلام کرد که از این صحبت محمدعلی تیموری خبری ندارد و هیچ چیز درباره این خودرو نمی‌داند.

از این پاسخ دو نتیجه می‌توان گرفت. اول اینکه سایپا لیدا به عنوان یک خودرو برقی به هیچ عنوان وجود خارجی ندارد. یعنی صحبت‌های تیموری در بلاروس درباره این خودرو صرفاً یک وعده پوچ برای بازارگرمی بیشتر بود.

اما نتیجه دوم که محتمل به نظر می‌رسد این است که سایپا لیدا در واقع نمونه کاملاً برقی سایپا آریا خواهد بود. همانطور که می‌دانیم، این گروه خودروسازی از مدت‌ها پیش نمونه‌هایی از خودرو زدریو GX۵ را به کشور وارد کرده‌بود.

رسانه بیت‌ران در بهمن ماه ۱۴۰۰ این خبر را منتشر کرد و مشخص شد که زدریو GX۵ به هیچ عنوان در سایپا تولید نخواهد شد. اما این گروه خودروسازی برنامه دارد تا از زیر ساخت برقی آن برای محصولات آتی این شرکت استفاده کند.

از آنجایی که ابعاد و اندازه‌های زدریو GX۵ شباهت فراوانی به سایپا آریا دارد، می‌توان نتیجه گرفت که سایپا لیدا در واقع همان Aria است که با زیر ساخت برقی زدریو GX۵ به بازار می‌آید.

این احتمال وجود دارد که برای تمایز این دو خودرو، سایپا احتمالاً نسخه برقی آریا (لیدا) را با برخی جزئیات ظاهری و داخلی متفاوت به بازار معرفی کند.

تنها خودرو برقی موجود در گروه خودروسازی سایپا، کراس اوور زدریو GX۵ است. این کراس اوور با ۸۸ اسب بخار قدرت و شتاب ۳/۹ ثانیه‌ای به ایران آمده‌است. البته این شتاب برای رسیدن‌به رقم ۵۰ کیلومتر است!

کراس اوور کوچک زدریو GX۵ با دو موتور الکتریکی در چین به فروش می‌رسد. موتور ضعیف‌تر تنها ۸۷ اسب بخار قدرت دارد. گشتاور خروجی این موتور نیز به رقم ۱۸۰ نیوتن متر می‌رسد.

این موتور که ۴۳۰ نام دارد، تمامی نیروی موتور را از طریق گیربکس تک سرعته به محور جلو منتقل می‌کند. زدریو GX۵ با بهره‌گیری از این ویژگی قابلیت دست یابی به سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

زدریو اعلام کرد که باتری‌های این مدل ۴۶/۴ کیلووات ساعتی هستند. پک باتری این نسخه در ۷/۵ ساعت از صفر به صد در صد ظرفیت خود می‌رسند. البته این خودرو ویژگی شارژ سریع را نیز دارد.

GX۵ با استفاده از این قابلیت در ۴۰ دقیقه می‌تواند باتری‌های خود را از ۲۰ به ۸۰ درصد ظرفیت برساند. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود که زدریو GX۵ پیمایش ۳۳۸ کیلومتری را با یکبار شارژ داشته‌باشد.

در نمونه قوی‌تر که ۴۳۰P نام دارد، توان و گشتاور موتور قدری افزایش پیدا کرده‌است. قدرت خروجی موتور الکتریکی به ۱۲۰ اسب بخار رسید و گشتاور آن رقم ۲۸۰ نیوتن متری را نشان می‌دهد. حداکثر سرعت، میزان پیمایش و زمان شارژ این نسخه با ورژن ضعیف‌تر کاملاً برابر است.

شاید این پرسش بوجود آید که مگر پیمایش این خودرو ۳۳۸ کیلومتر نیست؟ پس چرا نام ۴۳۰ را برای آن انتخاب کرده‌اند؟ در جواب باید عنوان کرد که زدریو باور دارد این خودرو در حالت کروز به پیمایش ۴۳۰ کیلومتری می‌رسد. به همین دلیل این نام برای مدل‌های زدریو GX۵ انتخاب شده‌است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید