متولدین این ماه ها در این ماه احمقانه ترین کارهارو انجام میدهند

متولدین این ماه ها در این هفته غیر ممکن ترین کارهارو انجام میدهند.


طالع بینی

نماد ماه تولد یا علامت زودیاک یک نماد نجومی منحصر به فرد است که با هر ماه از سال مرتبط است. اعتقاد بر این است که این نمادها نشان دهنده ویژگی ها و ویژگی های شخصیتی افراد متولد شده در آن ماه خاص است.

 آبان ماه
شما همه تجارت هستید، هیچ لذتی ندارید. کاملا ضعیف به اندازه یک بیماری جدی است. به عنوان جنگ هسته ای. به عنوان آرماگدون. تو به اندازه قبرستانی لحظه ای که وارد اتاق می شوید، موسیقی قطع می شود و همه نوشیدنی های خود را می ریزند زیرا اوضاع جدی می شود. حتی وقتی سعی می کنید بامزه باشید، یک جدیت مرگبار پشت آن نهفته است.

شهریور ماه

چه کسی را می بینم که از تاریکی و سایه ها بیرون می آید؟ چرا، این دبی داونر است که در راه بازگشت به شهر غمگین است – مثل همیشه سختگیر، موقر، و پوکر. بله، می دانم که شما فشار زیادی روی خود دارید. بله، می دانم که بسیاری از مردم به شما وابسته هستند. بله، می دانم که زندگی اغلب دشوار، بی رحمانه و ناعادلانه است. اما نه، تو نمی‌دانی چه دردسری می‌توانی برای همه این چیزها داشته باشی. دو تا قرص سرماخوردگی بخور، اخم رو زیر و رو کن و صبح با من تماس بگیر.

اردیبهشت ماه
چرا. هستند. شما. بنابراین. جدی؟ شما در برنامه ریزی یک جنگ خوب هستید، اما نه یک مهمانی. تشییع جنازه، اما نه حمام بچه. یک راه فرار، اما نه یک سفر جاده ای. فقط بودن در کنار شما باعث می شود یک فرد مست کاملا هوشیار شود. قسم می خورم، اگر مجبور شوم پشت سرت خزیم و لبخندی روی صورتت بکشم ، این کار را خواهم کرد. یا سبک کن یا من برایت روشن کن.

تیر ماه
وقتی نوبت به جدی یا احمق بودن می رسد، شما منطقی هستید. شما چیزهای جدی را جدی می گیرید و چیزهای احمقانه را… احمقانه؟ اگر دوستی تصادف کرد، خوب، وقت آن است که جدی شود. اما اگر دوست شما در تصادف آسیبی نبیند و بیمه خسارت را پوشش دهد و او عاشق مردی شود که او را به دلیل چراغ قرمز رد کرده است، خوب، وقت آن است که همه شما را بپوشید. لباس احمقانه خود را و برای نوشیدنی و رقص بیرون بروید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید