متولدین این ماه ها هرگز به ظاهر و مد علاقه ای ندارند

آیا تا به حال فکر کرده اید که نماد ماه تولد در مورد استایل شما چه می گوید؟ همانطور که معلوم است، بسیار زیاد است.

طالع بینی

نگاهی به ستارگان می تواند چیزهای زیادی در مورد ویژگی های شخصیتی خاص به شما بگوید، و بنابراین حس شخصی سبک برای هر علامت زودیاک.

وقتی صحبت از مد و داغ ترین ترندها می شود، افرادی هستند که همیشه از سر تا پا لباس پوشیده هستند و دقیقاً می دانند که چه چیزی می خواهند بپوشند، زیرا برای آنها مد همه چیز در زندگی است.

آنها به اکسسوری ها، لباس ها و کفش های خود اهمیت زیادی می دهند و همیشه برای تحت تاثیر قرار دادن لباس می پوشند.

از طرف دیگر، افرادی هستند که اهمیت خاصی به لباس‌هایشان نمی‌دهند و احساس می‌کنند که این شخصیت مهم است نه لباس.

آنها احساس می کنند فراتر از چنین چیزهای سطحی هستند و به ظاهر یا استایل خود اهمیتی نمی دهند.

از آنجایی که آنها به طور خاص اهل مد نیستند، در یک کت و شلوار دویدن یا در لباس های غیر رسمی احساس راحتی می کنند.

طبق طالع بینی، این 3 علامت زودیاک هیچ حسی از سبک و روند ندارند و به مد اهمیتی نمی دهند.

آنها به تعریف و تمجید از ظاهر و استایل خود اهمیتی نمی دهند، نکته اصلی این است که آنها در پوست خود احساس راحتی می کنند و می توانند روی چیزهای مهم زندگی تمرکز کنند.

بگو عشقت متولد چه ماهی هست تا بگم مشکل بزرگش تو عشق و عاشقی چیه

تیر ماه

نوزادان تیر ماهی به زمان برای خود نیاز دارند و ممکن است به جای بیرون رفتن و رفت و آمد در خانه راحت تر در خانه بمانند.

آنها ترجیح می دهند با افرادی باشند که از قبل می شناسند و می توانند به آنها اعتماد کنند.

شما علاقه خاصی به مد ندارید، اما انرژی زیادی را روی تعهدات خانوادگی خود و حفظ روابط دوستانه نزدیک خود صرف می کنید.

از آنجایی که این واترمارک دوست دارد در فضای امن خود عقب نشینی کند و ترجیح می دهد کارهایی را در اطراف خانه انجام دهد، لباس هایی را ترجیح می دهد که بتوانید در آن تنبلی کنید، مانند گرمکن یا پارچه ای دنج که می تواند به عنوان پتو نیز عمل کند.

در نتیجه، از آنجایی که آنها نیز نوستالژیک هستند، ممکن است به سمت لباس‌های قدیمی به جای لباس‌های دیزاین گرایش پیدا کنند.

افراد دارای علامت زودیاک تیر می دانند چگونه لباس های یکسان را بارها و بارها بپوشند، زیرا تمایلی ندارند که دائماً مراقب آخرین روندها باشند.

یکی از کارهای مبتکرانه ای که آنها برای جبران این کار انجام می دهند، پوشیدن لوازم جانبی درخشان است تا تمرکز را از لباس خود دور کنند.

دی ماه

دی ماه یک علامت زودیاک خیلی شیک نیست. او عموماً دوست ندارد لباس های گران قیمت بپوشد و به لباس های ارزان قیمتی که بتواند به سرعت و به راحتی کنار هم بپوشد راضی است.

دی ماهی  تمایل دارند مطابق احساسات و خلق و خوی خود لباس بپوشند. این دلیل اصلی عدم لباس پوشیدن آنها در میان علائم زودیاک است.

دی ماهی مشتاق ساختاری در زندگی خود هستند و ممکن است همیشه برای رسیدن به یک هدف خاص تلاش کنند.

شغل آنها با این علامت زمین شماره یک است و خوشحال هستند که مسئولیت های بیشتری را در محل کار بر عهده می گیرند زیرا می دانند در دراز مدت می خواهند به چه چیزی برسند و برای رسیدن به آن هدف هر کاری که لازم باشد انجام خواهند داد.

آنها جنبه سرسختی دارند که گاهی اوقات می تواند سر راه آنها قرار گیرد، اما آنها به خود باز می گردند زیرا کنترل خود باورنکردنی است.

اگرچه جدی و محافظه کار هستند، اما در مورد استایل و روند مد آرام هستند و ترجیح می دهند از وقت و انرژی آزاد خود برای کارهای مهم زندگی استفاده کنند.

شما خود را قوی و با اعتماد به نفس نشان می دهید که در انتخاب لباس شما نیز منعکس می شود. آن‌ها لباس‌هایی می‌خواهند که شیک باشند، کنار هم قرار گیرند و با بقیه کمد لباس‌هایشان همخوانی داشته باشند.

آنها بسیار کاربردی و جدی هستند، اما در هر شرایطی بسیار فهمیده و مسئولیت پذیر هستند. هرگز به ذهنشان نمی رسد که بیش از حد واکنش نشان دهند زیرا آنها بسیار معقول و عملی هستند.

به همین دلیل است که آنها نیازی به سرمایه گذاری زیاد روی روند مد و خرید لباس از برندهای گران قیمت ندارند، زیرا می دانند که فردا دیگر این روندها مد نخواهد بود.

آذر ماه

این زودیاک پرماجرا تشنه دانش است و به روی دنیا باز است. شما دائماً موضوعات جدیدی را به خود آموزش می دهید و دانش خود را از جهان گسترش می دهید.

مسافرت و برخورد با افرادی از فرهنگ های بیگانه نیز آنها را وادار می کند که متفاوت فکر کنند و نظرات جدیدی را شکل دهند.

آنها همچنین به طور طبیعی خوش بین هستند و معتقدند که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. ریسک کردن و افشای خود برای آنها آسان است.

آنها آزادی را دوست دارند و از افراد فداکار متنفرند. تا زمانی که به آن‌ها اجازه داده می‌شود که با جریان پیش بروند، برایشان مهم نیست که کارها دقیقاً مطابق برنامه پیش نرود.

شما همیشه به لباس هایی نیاز دارید که بتوانید به راحتی آن ها را در چمدان ببندید و به همین دلیل ترجیح می دهید از وسایل اولیه ای استفاده کنید که بتوانید به راحتی با یکدیگر ترکیب کنید.

تا زمانی که این علامت آتش به شدت سرگرم می شود، برایش مهم نیست که وقت نداشته باشد او را آرایش کند یا لباس کامل را کنار هم بگذارد.

آنها بسیار سخاوتمند و ایده آل گرا هستند، که اساساً به این معنی است که آنها برای هر چیزی که برای سرگرمی و سرگرمی عالی باشد آماده هستند!

فرقی نمی کند چه می پوشید، می خورید یا انجام می دهید، تا زمانی که دیگران را بخندانید، خوشحال و راحت هستید.

آنها می خواهند مدرن و شیک به نظر برسند، اما دوست ندارند برای آن پول هدر دهند. به همین دلیل ترجیح می دهند همان لباس های قدیمی را بپوشند و به آخرین روند مد اهمیتی نمی دهند.

به نظر می رسد که متولدین کمان علاقه ای به لباس پوشیدن ندارند. در نتیجه چندان اهمیتی نمی دهند و نسبت به مد و استایل بی تفاوت می مانند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید