هر انگشت دست شما در مورد انرژی شما چه می گوید؟ | انرژی شما بیشتر زنانه است یا مردانه

همه چیز در این کیهان توسط انرژی مردانه و زنانه ایجاد شده است. این دو انرژی از طریق هر چیزی که وجود دارد جریان می یابد. به نظر می رسد این انرژی ها مخالف یکدیگر هستند. طبیعت دوگانه جهان به دلیل این انرژی ها وجود دارد. روز و شب، روشنایی و تاریکی، انبساط و انقباض، گرم و سرد، فکر و احساس، نظم و هرج و مرج، یین و یانگ همه فرافکنی های این دوگانگی اولیه هستند. حتی ما ذاتا دوگانه هستیم. صرف نظر از جنسیت شما، همه ما در درون خود انرژی مردانه و زنانه داریم، فقط این نسبت برای…


فرض کنید جنبه ذهنی شما در درجه اول توسط انرژی مردانه هدایت می شود و جنبه عاطفی شما در درجه اول توسط انرژی زنانه هدایت می شود. این دو انرژی جنبه های روح شما هستند. و هر دوی شما باید انسان باشید.

تفاوت این دو انرژی عبارتند از:
شما می توانید این 2 انرژی را به صورت زیر متمایز کنید: انرژی مردانه مانند یک خط مستقیم است. به بیرون حرکت می کند، می بخشد و محافظت می کند. انرژی زنانه مانند یک دایره است. به سمت درون حرکت می کند، دریافت می کند و تغذیه می کند. وقتی دو نفر با هم می رقصند شبیه یک مارپیچ می شوند. آنها بالا می روند، رشد می کنند و شکوفا می شوند. هر طرف بدن شما جنبه ای از این دوگانگی در نظر گرفته می شود. سمت چپ بدن شما زنانه تر است و سمت راست از نظر انرژی بیشتر مردانه است. این دوگانگی پرانرژی در بسیاری از حوزه‌های زندگی ما، از نظر زیست‌شناختی، اجتماعی، فرهنگی و روان‌شناختی، منتقل شده است. و این همان چیزی است که به طور طبیعی بر روی همه اینها پیش بینی می شد، بسیاری از ما حتی زمانی که به عنوان انسان توسعه یافتیم، مفهومی از این دو کهن الگوی انرژی نداشتیم.

دو انرژی بدن ما:
در مورد مغز شما برعکس است، درست مانند چشم راست شما به سمت چپ مغز و چشم چپ شما به سمت راست مغز شما متصل است. سمت چپ مغز شما بیشتر مردانه و تحلیلی در نظر گرفته می شود، در حالی که سمت راست بیشتر زنانه و هنری در نظر گرفته می شود. اگرچه برخی می گویند که این اسطوره رد شده است، اما اصل این اسطوره همچنان صادق است.

درست است که نیمکره چپ مغز شما بیشتر درگیر گفتار و استدلال منطقی است، در حالی که نیمکره راست مغز شما بیشتر درگیر پردازش احساسات است. اساس این افسانه این است که نقش واقعی با نقش هایی که این دو کهن الگو بازی می کنند مطابقت دارد.

به همین ترتیب، دستان شما این انرژی ها را تجسم می بخشد. دست چپ شما زنانه تر و دست راست شما از نظر انرژی مردانه تر است. هر انگشت روی دستان شما نشان دهنده یک ستون قدرتمند از وضعیت عاطفی شما است. از سوی دیگر، همان انگشت این ویژگی عاطفی را منعکس می کند، اما از طریق انرژی مخالف، به عنوان مثال، اگر انگشت اشاره چپ با اعتماد به نفس همراه باشد، انگشت اشاره سمت راست با رهبری مرتبط است. این بدان معناست که دست چپ شما با دنیای درونی و ریشه های حالت عاطفی شما سر و کار دارد و دست راست شما با نحوه فرافکنی این مواهب عاطفی به دنیای بیرون سروکار دارد.

هر انگشت نشان دهنده چه حالت عاطفی است:

آنچه که هر انگشت روی دست شما در مورد انرژی شما می گوید دست چپ شما نشان دهنده تعادل عاطفی شما و دست راست شما نشان دهنده تعادل فکری شما است.

انگشت کوچک:
انگشت کوچک در دست چپ با معنویت مرتبط است. این نشان دهنده تکامل معنوی و انرژی است که در ذهن شما جریان دارد. انگشت کوچک دست راست با قدرت همراه است. این نشان دهنده قدرت شخصی و تأثیرگذار شما بر دیگران و جهان است. اما برای تجلی قدرت واقعی شخصی و بیرونی به این دو انرژی نیاز دارید. اگر از نظر روحی به اندازه کافی رشد نکرده باشید، نمی توانید قدرت زیادی را اعمال کنید زیرا قدرت درونی برای استفاده از آن را ندارید. اگر می توانید، پس این قدرت به طور مصنوعی توسط سیستم های جامعه و موقعیت شما در درون ایجاد می شود.

اگر از قدرت شخصی خود به طور سالم استفاده نکنید، مهم نیست که چقدر رشد معنوی داشته باشید، تأثیری بر دیگران یا دنیا نخواهید داشت . شما باید از نظر روحی قوی باشید تا بتوانید از بیرون قدرت و کنترل بیشتری برای انجام کارهای خوب اعمال کنید.

انگشت حلقه:
انگشت حلقه دست چپ با الهام مرتبط است. این نشان دهنده حالت الهام شما و جرقه درونی است که آتش شما را بیدار می کند. انگشت حلقه دست راست با خلاقیت مرتبط است. این نشان دهنده خلاقیت و توانایی شما در استفاده از آتش خود با اتصال ایده های مختلف و زنده کردن آنها است. اما برای خلاقیت و اختراع چیزی منحصر به فرد به این دو انرژی نیاز دارید. اگر الهام نگیرید، هر چقدر هم که خلاق باشید، نمی توانید چیز جدیدی خلق کنید. اگر خلق کنید، اجباری و بی احساس و تقریباً روباتیک خواهد بود.

اگر اجازه ندهید انرژی خلاقانه شما آزادانه جریان یابد، نمی توانید الهامات خود را هدایت کنید و چیزهای جدیدی خلق کنید یا چیزی را اختراع کنید که دنیا بتواند با آن حرکت کند، مهم نیست چقدر الهام دارید. شما باید خلاقانه الهام بگیرید تا واقعاً نوآوری کنید و چیزی منحصر به فرد و خاص خلق کنید.

انگشت وسط:
انگشت میانی دست چپ با تمرکز مرتبط است. این نشان دهنده توانایی شما برای تمرکز و سطح تمرکز شما است. انگشت میانی دست راست با تمرکز همراه است. این نشان دهنده قدرت هدف شما است که توجه خود را به آن معطوف می کنید. اما برای تمرکز بر فعالیت های خود به این دو انرژی نیاز دارید. اگر توانایی تمرکز نداشته باشید، دیگر نمی توانید انرژی خود را روی یک چیز خاص متمرکز کنید و از آن به طور کامل استفاده کنید، مهم نیست چقدر متمرکز هستید.

اگر بتوانید چیزی را بدون توجه کافی اداره کنید، واقعاً توجه ندارید و مکانیکی عمل خواهید کرد. تفاوت این است که در صورت بروز عوامل غیرمنتظره جدید نمی توانید با آنها کنار بیایید. اگر توانایی تمرکز نداشته باشید، نمی توانید انرژی خود را هدایت کنید، مهم نیست چقدر متمرکز باشد. شما باید بتوانید تمرکز و تمرکز داشته باشید تا به ماهیت واقعی چیزی توجه کنید.

انگشت اشاره:
انگشت اشاره چپ با اعتماد به نفس همراه است. این نشان دهنده اعتماد به نفس شما و اعتماد به نفسی است که از شما ناشی می شود. انگشت اشاره دست راست با رهبری مرتبط است. این توانایی شماست که دیگران را وادار کنید به شما اعتماد کنند و از شما پیروی کنند. اما برای نشان دادن اعتماد به نفس سالم و منتفع شدن به نفع متقابل همه به این دو انرژی نیاز دارید. اگر اعتماد به نفس نداشته باشید، بدون در نظر گرفتن پتانسیل رهبریتان، نمی توانید دیگران را وادار کنید به شما اعتماد کنند و از شما پیروی کنند.

اگر بتوانید دیگران را وادار کنید که شما را دنبال کنند، یا آنها را دستکاری کرده اید یا به آنها وابسته هستید. یک رهبر واقعی می تواند به تنهایی یک هدف را دنبال کند. اعتماد به نفس او چیزی است که دیگران را به پیوستن به او جذب می کند. او به دیگران نیازی ندارد، اگرچه هر چه تعداد افراد بیشتر باشد، سود بیشتری برای همه خواهد داشت. اگر فاقد پتانسیل رهبری هستید، نمی توانید از اعتماد به نفس خود برای منفعت همه استفاده کنید.

شما نمی توانید هدف خود را دنبال کنید زیرا نمی توانید خود را در این مسیر هدایت کنید، چه رسد به اینکه تیمی بسازید که شما را دنبال کند. شما باید یک رهبر مطمئن باشید تا هدف روح خود را به روشی سالم و به نفع همه دنبال کنید.

شست:
انگشت شست چپ با انگیزه مرتبط است. این نشان دهنده توانایی شما برای بسیج انگیزه از درون است. انگشت شست راست با قدرت اراده مرتبط است . این نشان دهنده توانایی شما برای ایجاد عمل از انگیزه خود است.

اما شما به این دو انرژی نیاز دارید تا کاری را که باید انجام دهید تا تغییری را که می‌خواهید ایجاد کنید، بدون احساس خستگی انجام دهید. اگر انگیزه نداشته باشید، هر چقدر هم که قدرت داشته باشید، نمی توانید عمل کنید. اگر بتوانید عمل کنید، احساس فشار می کنید و این انرژی عاطفی شما را تخلیه می کند و اراده شما این بی انگیزگی را جبران می کند.

اگر اراده ای برای ایجاد تغییراتی که می خواهید نداشته باشید، بدون توجه به انگیزه خود، نمی توانید نظم و انضباط و اعمال خود را حفظ کنید. دیر یا زود مشکل بسیار زیادی به نظر می رسد زیرا شما اراده لازم برای ایجاد تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید را ندارید.

شما باید انگیزه داشته باشید و آماده باشید تا دست به اقدام بزنید و تغییرات پایدار را به روشی سالم بدون از بین بردن یک جنبه یا جنبه دیگر ایجاد کنید. اکنون می دانید که هر انگشت روی دست شما از انرژی شما صحبت می کند.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید