🔥83

واسه امشب یه غذای سه سوته و رژیمی درست کن | وقت نداشتی غذا درست کنی این غذا بهترین گزینس

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ خیار در ادامه با مکتوب نامه همراه باشید.


غذا

برای آن دسته از افرادی که به رژیم خود اهمیت خاصی می دهند ما ساندویچ خیار را پیشنهاد می کنیم. ساندویچ خیار از غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با دستورها و مواد متنوعی درست می شود.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ خیار

سس مایونز: دو قاشق غذاخوری
پنیر موزارلا خرد شده: یک فنجان
نان تست: دو عدد
خیار کوچک: یک عدد
نمک: به مقدار لازم
طرز تهیه ساندویچ خیار

برای تهیه ی ساندویچ خیار، ابتدا خیار را به خوبی بشویید و پوست آن را بگیرید. خیار را به صورت حلقه های نازک برش بزنید. روی هر طرف نان تست، به اندازه ی یک قاشق غذاخوری سس مایونز بزنید. پنیر موزارلا را روی یک طرف نان قرار دهید. روی آن حلقه های خیار را بگذارید و آن را با نمک طعم دار کنید. نان های تست را روی هم قرار دهید و نوش جان کنید.
مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ خیار روش دوم

1 (8 اونس) بسته پنیر خامه ای ، نرم شده
1/2 فنجان سس مایونز
یک بسته (7 اونس) مخلوط سس سالاد ایتالیایی
2 عدد نان فرانسوی ، برش های 1 اینچی خرد شده
2 خیار متوسط ، خرد شده
1 عدد سس گوجه فرنگ
طرز تهیه ساندویچ خیار روش دوم

نخستین کاری که شما باید برای تهیه این سالاد انجام دهید این است که خیار ها را ضد عفونی کرده و کاملا تمیز می کنیم.سپس مخلوط پنیر خامه ای ، مایونز و سس ایتالیایی را درون یک کاسه متوسط ریخته و با هم مخلوط می نماییم. مخلوط را حداقل 6 ساعت و یا یک شب درون یخچال قرار دهید سپس از یخچال خارج کرده و هم می زنیم.مخلوط پنیر خامه ای را روی تکه های نان فرانسوی پخش کنیدبر روی آن یک لایه خیار می چینیم و رویش شوید می ریزیم.سپس نان دیگر را رویش گذاشته و سرو می کنیم ، همچنین می توانید این مخلوط را حدود یک هفته درون یخچال قرار دهید و هر زمان که نیاز داشتید استفاده نمایید.
مواد لازم برای ساندویچ رژیمی خیار روش سوم

پنیر خامه ای :100 گرم
آبلیمو : 2 قاشق
شوید تازه خرد شده :2 قاشق
فلفل سیاه : نصف قاشق چایخوری
نان تست : 6 عدد
کره :3 قاشق
خیار متوسط :1 عدد

طرز تهیه ساندویچ رژیمی خیار روش سوم

ابتدا خیار را حلقه حلقه کنید . بعد نان تست ها را پهن کنید و کره را روی نان ها بکشید.سپس در ظرفی پنیر را با آبلیمو ، نمک و شوید مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا شبیه سس سفتی شود. سس پنیر را روی یک لایه از نان تست بمالید و روی آن حلقه های خیار بگذارید و بعد یک نان تست دیگر روی آن قرار دهید. و این کار را با 4 عدد نان تستی که باقی مانده نیز میتوانید انجام دهید.

منبع: ساعد نیوز

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید