🔥67

وام فوری 200 میلیونی با اقساط 36 ماهه برای همه | متقاضیان وام فوری این شرایط عالی رو از دست ندین

مشتریان بانک ملت که حساب قرض الحسنه را داشته و امکان فراهم کردن ضامن رسمی مورد پذیرش بانک را نیز دارند و از اعتبار شغلی خوبی بهره مند هستند، امکان درخواست وام فوری 200 میلیون تومانی طرح حامی را خواهند داشت.

وام فوری

علاوه بر شرایط مذکور، نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی، عدم استفاده قبلی از وام کالا و خرج کردن این مبلغ در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت از دیگر شروط استفاده از این وام محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و نرخ سود آن 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه متغیر است.

با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت این وام، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات نیز به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان اعلام شده است.

بانک ملت در تاریخ سی و یکم تیرماه سال 1359 از ادغام چندین مجموعه بانکی تشکیل شد و از آن زمان تاکنون به مشتریان خود انواع خدمات مربوط به سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، طرح‌های اعتباری، سپرده‌ها و خدمات ارزی و تسهیلات ارزی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، گواهینامه ایزو 9001 از موسسه بین المللی مودی، مقام نخست در بین بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارآیی بانک‌های دولتی 1382 و … را به دست آورد.

به منظور تسریع در فرآیند پرداخت وام‌ها صندوق بازنشستگی کشوری در تلاش است تا با پیگیری‌های مداوم و همکاری با دستگاه‌های مرتبط، اقداماتی را برای افزایش مبلغ وام فوری و کاهش نرخ کارمزد آن انجام دهد.

به منظور حمایت از بازنشستگان کشوری و کمک به رفع بخشی از نیازهای ضروری آنان، وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی با شرایط جدیدی ارائه می‌شود. این وام با کارمزد سالانه ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان ارائه می‌شود. این تدابیر به منظور بهبود معیشت این افراد و کاهش بار مالی بر روی آنان اتخاذ شده است.

واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.

گروهی از بازنشستگان باقیمانده از مرحله ششم نیز طی روز‌های اخیر وام ۳۰ میلیونی خود را دریافت کرده بودند.

از زمان آغاز ثبت نام برای دریافت این وام، استقبال گسترده‌ای از سوی بازنشستگان کشوری صورت گرفته است. به طوری که در مراحل مختلف، صد‌ها هزار نفر از این عزیزان برای دریافت وام ضروری ثبت نام کرده اند.

صندوق بازنشستگی کشوری در تلاش است تا با پیگیری‌های مستمر و تعامل با دستگاه‌های ذیربط، ضمن تسریع در روند پرداخت وام ها، نسبت به افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد آن نیز اقدام نماید.

در ادامه به برخی از نکات مهم پیرامون وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری اشاره می‌کنیم:

وام فوری

شرایط دریافت وام: کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری که از حقوق و مزایای این صندوق برخوردار باشند، می‌توانند نسبت به تقاضای دریافت این وام اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز: ارائه اصل و کپی حکم بازنشستگی یا وظیفه بگیری، کپی کارت ملی و شناسنامه، ارائه مستمری از طریق یکی از شعب بانک صادرات و ارائه تعهد کتبی مبنی بر بازپرداخت وام از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام است.

نحوه ثبت نام: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به ثبت نام برای دریافت این وام اقدام نمایند.

مهلت بازپرداخت: وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری باید در قالب ۳۶ قسط ماهانه به بانک عامل بازپرداخت شود.

وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشوری، گامی مثبت در جهت حمایت از معیشت این عزیزان و کمک به رفع بخشی از نیاز‌های ضروری آنان است. امیدواریم با تدابیر و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان ذیربط، شاهد افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد آن در آینده باشیم.

یکی از تازه ترین راه های دریافت وام فوری ، استفاده از سند سیم کارت همراه اول است.

در دنیای امروز، سیم‌کارت فراتر از یک ابزار ارتباطی ساده، به کالایی با ارزش برای فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار تبدیل شده است. این خطوط تلفن، اعتبار شما را نزد مخاطبان افزایش می‌دهند و اعتمادسازی را آسان‌تر می‌کنند. با این حال، در شرایطی که نیاز به نقدینگی دارید، ممکن است به فکر فروش این سرمایه ارزشمند بیفتید. اما جای نگرانی نیست! وام سیم‌کارت راه حلی نوین برای تامین نقدینگی بدون نیاز به فروش سیم‌کارت شماست.

وام فوری سیم کارت چیست؟

وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید. این وام فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا بدون نیاز به فروش سیم کارت خود، از ارزش آن به عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنید1. مدت زمان بازپرداخت وام سیم کارت معمولاً بین ۱ ماه تا ۲۴ ماه متغیر است و دارای نرخ سود پایین برای بازپرداخت می‌باشد. این وام به سیمکارت‌های همراه اول و دائمی با شماره‌های آغاز شده از ۰۹۱۲ تعلق می‌گیرد.

وام فوری سیم کارت چقدر است؟

بعضی شرکت ها با ارائه وام سیم‌کارت همراه اول، به شما این امکان را می‌دهند که تا 100% ارزش سیم‌کارت خود را وام بگیرید. با این وام، نه تنها نیازی به فروش سیم‌کارت خود ندارید، بلکه می‌توانید همچنان از آن برای ارتباط با مشتریان، شرکا و همکارانتان استفاده کنید. کافیست با مراجعه به یکی از شعب شرکت های وام دهنده، شماره سیم کارت خود را به کارشناسان ارائه دهید و پس از قیمت گذاری برای دریافت وام اقدام نمایید.

شرایط دریافت وام فوری سیم‌کارت

وام سیم‌کارت، راه حلی ایده‌آل برای صاحبان کسب‌وکار و فعالان اقتصادی است که به دنبال تامین نقدینگی بدون خدشه دار شدن به اعتبار و سرمایه خود هستند. برای دریافت وام سیم کارت باید شرایط زیر را دارا باشید:

داشتن سیم‌کارت دائمی همراه اول با کد 0912

ارائه مدارک هویتی معتبر

عدم وجود هرگونه سوءپیشینه بانکی

مزایای وام فوری سیم‌کارت

حفظ مالکیت سیم‌کارت: برخلاف وام‌های دیگر که در آن‌ها باید وثیقه خود را به بانک بسپارید، در وام سیم‌کارت، شما همچنان مالک سیم‌کارت خود هستید و می‌توانید از آن استفاده کنید.

دریافت وام سریع و آسان: فرآیند دریافت وام سیم‌کارت بسیار ساده و سریع است و شما می‌توانید در عرض چند ساعت، وام خود را دریافت کنید.

بدون نیاز به ضامن: برای دریافت وام سیم‌کارت، نیازی به ارائه ضامن یا چک و سفته نیست.

شرایط بازپرداخت منعطف: وام سیم‌کارت با شرایط بازپرداخت منعطف ارائه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به توانایی مالی خود، اقساط آن را پرداخت کنید.

سود کم: نرخ سود وام سیم‌کارت در مقایسه با سایر وام‌ها، پایین‌تر است.

معافیت از مالیات: سود دریافتی از وام سیم‌کارت، معاف از مالیات است.

خروج نام از سیم‌کارت: در زمان دریافت وام سیم‌کارت، نام شما از سیم‌کارت خارج می‌شود و این امر می‌تواند در برخی موارد، مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

پرداخت سود: شما باید در ازای دریافت وام سیم‌کارت، سود آن را پرداخت کنید.

محدودیت ارزش سیم‌کارت: وام سیم‌کارت فقط برای سیم‌کارت‌هایی با ارزش بالای 20 میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

محدودیت اپراتور: وام سیم‌کارت فقط برای سیم‌کارت‌های همراه اول با کد 0912 ارائه می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام فوری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی این بانک تمایل دارند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند.

مشتریان بانک ملت که میانگین حساب یک تا ۱۲ ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

شرایط دریافت وام فوری شایان

متقاضی وام باید اعتبار شغلی داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است.

سود این وام از ۱۸ درصد بیشتر نخواهد شد.

میزان هر قسط به ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان می‌رسد.

کل سود تسهیلات، ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان می باشد.

مجموع رقم وام و سود آن، ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان اعلام شده است.

متقاضی وام می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برطرف نمودن نیازهای خرد و روزمره بانوان خدمتی نو با عنوان اندوخته بانوان مهر ایران ارائه کرده است.

بانوان متقاضی این وام فوری، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.

شرایط و ضوابط اختصاصی وام فوری :

افتتاح سپرده اندوخته بانوان

واریز مستمر متوالی ماهیانه مبلغ ۸۰۰ هزار تومان به مدت ۴ ماه به سپرده اندوخته بانوان

ادامه واریز اندوخته همزمان با واریز اقساط هر یک از وام های مرحله اول تا سوم

تسهیلات مرحله اول ۱۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۴ ماهه

تسهیلات مرحله دوم ۳۶ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۴ ماهه بلافاصله پس از تسویه وام اول

تسهیلات مرحله سوم ۵۶ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه بلافاصله پس از تسویه وام دوم

تسهیلات مرحله چهارم ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه بلافاصله پس از تسویه وام سوم

متقاضیان وام می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از ۵۰۰ شعبه فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

به نقل از رده، افرادی که حقوق بگیر هستند و فیش واریزی آن‌ها متعلق به بانک رفاه است، امکان درخواست وام فوری 200 میلیونی این مجموعه با سود 18 درصدی را دارند.

افراد گذشته از داشتن واریز فیش حقوقی باید اعتبار شغلی داشته باشند تا امکان درخواست برای این وام را داشته باشند. سپرده لازم برای دریافت این وام قرض الحسنه اعلام شده و متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانکی داشته باشند. افراد باید این وام را حداکثر طی 10 ماه بازپرداخت کنند.

افراد با این تسهیلات امکان خرید انواع کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند. به طور کلی این فروشگاه‌ها از نوع زنجیره‌ای، لوازم خانگی، فرش و … هستند. افراد به منظور دریافت لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه امکان مراجعه به سایت اصلی این بانک را دارند. مراکز ین وام به شکل کارت اعتباری ارائه می‌شود و در صورتی تمام این مبلغ به متقاضی ارائه می‌شود که حقوق وی 60 درصد مبلغ اقساط را پوشش بدهد.

افرادی که تمام مبلغ وام مذکور را دریافت می‌کنند، با توجه به سود 18 درصدی و بازپرداخت 10 ماهه باید هر ماه حداقل 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود ان نیز 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان اعلام شده است.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید