🔥296

وام 56 میلیونی ویژه بانک مهر ایران برای بانوان | دریافت وام قرض الحسنه 4 درصدی با بازپرداخت 3 ساله

بانک مهر ایران به منزله حمایت از بانوان ایرانی، وام طرح اندوخته بانوان را ارائه نمود.


وام قرض الحسنه

برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد. همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، این وام دارای مزایای بسیار زیادی است که از آن‌ها می‌توانیم به بدون ضامن بودن، کارمزد پایین و غیره اشاره کنیم.

مبلغ وام طرح اندوخته بانوان

این وام به صورت مرحله‌ای و در ۴ مرحله واریز می‌گردد، مبلغ این وام در مجموع ۲۰۲ میلیون تومان است. برای اطلاع از مبالغ این ۴ مرحله، جدول زیر را مشاهده نمایید.

توجه بازپرداخت مراحل واریز این وام باهم متفاوت هستند.

مراحل واریز مبلغ تسهیلات بازپرداخت
مرحله اول ۱۰ میلیون تومان ۲۴ ماهه
مرحله دوم ۳۶ میلیون تومان ۲۴ ماهه (بلافاصله پس از پایان اقساط مرحله اول)
مرحله سوم ۵۶ میلیون تومان ۳۶ماهه (بلافاصله پس از پایان اقساط مرحله دوم)
مرحله چهارم ۱۰۰ میلیون تومان ۳۶ماهه (بلافاصله پس از پایان اقساط مرحله سوم)
جهت اطلاعات بیشتر به ۵۰۰ شعبه فعال بانک مهر ایران در سرار کشور مراجعه فرمایید.

شرایط دریافت وام اندوخته بانوان بانک مهر ایران
برای دریافت وام قرض الحسنه طرح اندوخته متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

فقط به بانوان تعلق می‌گیرد.
رتبه اعتبارسنجی مناسب (شعب بانک تعیین کننده رتبه اعتبارسنجی موردنظر هستند)
افتتاح سپرده ویژه طرح اندوخته
واریز ماهانه ۸۰۰ هزارتومان تا ۴ ماه در سپرده ویژه طرح اندوخته
پرداخت اندوخته، همزمان با واریز اقساط وام‌های مرحله اول تا سوم
مقدار سود وام طرح اندوخته بانک مهر ایران
از آن جایی که این وام به منظور حمایت از بانوان ارائه گردیده است، بانک قرض الحسنه مهر ایران، این وام را به صورت بدون بهره و فقط با سود ۴ درصد پرداخت می‌نماید. بنابراین می‌توانیم بگوییم طرح اندوخته از لحاظ میزان سود بانکی، برای بانوان بسیار به صرفه است.

وام طرح اندوخته برای زنان سرپرست خانوار
چنانچه متقاضی سرپرست خانوار باشد، با مراجعه به استانداری استان خود و دریافت نامه از شرایط ویژه‌تری نسبت به سایر بانوان برخوردار خواهد شد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت ۳۶ ماه اقساط آن را بپردازند.

با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه ۳ میلیون و ۳۰ هزار و ۳۰۳ تومان قسط بدهند. کل سود این وام به ۸ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید