پیام کائنات | کائنات در حال حاضر چه چیزی به شما می گوید؟

ما موجوداتی هستیم که با فرکانس‌هایمان زندگی خود را خلق می‌کنیم. تمام آنچه که درباره‌اش فکر می‌کنیم‌، صحبت می‌کنیم‌‌، می‌بینیم‌، به خاطر می‌آوریم‌، می‌شنویم‌ و به آن علاقه داریم یا از آن متنفریم، یک فرکانس است که ارسال می‌شود و جهان قطعاً به آن پاسخ می‌دهد.


راز فرشتگان

وقتی علاقه داشته باشی تا با صحبت کردن از اتفاقات عجیب و غریب و نازیبا در جمع دوستانت‌، توجه آن‌ها را به خود جلب نمایی‌، متوجه نیستی که چگونه ندانسته با دست خود‌، درخواست ناخواسته‌های بسیاری را به جهان ارائه می‌دهی که از تجربه‌شان متنفری.

کارت زیر را به طور مستقیم انتخاب کنید!

اگر کارت A را انتخاب کرده اید

عشق باید چیزی باشد که در زمان حال بیشتر برای شما ارزش قائل هستید
این تنها به روابط بین زن و مرد محدود نمی شود، بلکه همه روابط با خانواده، دوستان، حیوانات و طبیعت نیز باید در نظر گرفته شود. شما باید یاد بگیرید که چگونه احساسات خود را کنترل کنید و عشق را به طور مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب ابراز کنید. سرعت خود را کم کنید و به اطراف خود نگاه کنید تا عشق را در همه چیز احساس کنید.

اگر کارت B را انتخاب کرده اید

شما همیشه می خواهید به روش خود زندگی کنید
به نظر می رسد در طول دوره گذشته واقعاً از کاری که انجام داده اید راضی نبوده اید. به یاد داشته باشید که هر یک از ما فقط یک فرصت برای زندگی داریم و هیچ کس دیگری حق ندارد تصمیم بگیرد که کجا بروید و چه کاری انجام دهید. پس دیگر دریغ نکن، دنبال رویای خودت برو تا پشیمان نشوی!

اگر کارت C  را انتخاب کرده اید

شما باید روابط اطراف خود را بهبود بخشید، تنها در این صورت است که کیفیت زندگی می تواند به طور مثبت توسعه یابد
مفاهیم و سبک زندگی خود را تغییر دهید . از کوچک شروع کنید، مانند تلاش برای کنترل خشم و بی حوصلگی، این به شما کمک می کند تصمیمات درستی بگیرید. علاوه بر این، بیشتر اعتماد کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید تا لذت داشتن یک همراه را احساس کنید!

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید