🔥35

چه نوع مردانی را به زندگی خود راه می دهید؟ | روانشناسی شخصیت

موضوع جذابیت و جذابیت در روابط همیشه مطرح است. گاهی اوقات به نظر می رسد که برخی از زنان فقط جذب یک نوع خاص از مردان می شوند، به عنوان مثال آنها همیشه خود را در روابط مسموم یا فقط روابط کودکانه می بینند. سپس این سوال پیش می آید که چرا همان سناریو در زندگی او اتفاق می افت


مهم نیست که چقدر خودمان را آماده کنیم و هر چقدر هم مطمئن باشیم که دقیقاً می دانیم به چه نوع مردی نیاز داریم، اگر او «ذهن» باشد، درست نمی شود. او همیشه در داخل کار می کند. چیزی که یک زن واقعاً به آن اعتقاد دارد، نه آنچه را که می خواهد باور کند.
زن ناخودآگاه به دنبال مردانی خواهد گشت که با رمز و باورهای درونی او مطابقت داشته باشند و آنها را به زندگی خود جذب کنند. و اگر آسیب های پردازش نشده دوران کودکی، عزت نفس پایین، ترس ها و سایر محیط های نامطلوب در داخل وجود داشته باشد، شخصی را خواهید پذیرفت که همه اینها را نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر زنی برای خود ارزشی قائل نباشد، با همسرانی روبرو می شود که وضعیت او را منعکس می کنند و برای او ارزشی نیز قائل نمی شوند.

خبر خوب این است که هر چیزی را که بگیریم، می توانیم آن را کنترل کنیم. بنابراین، امروز به شما پیشنهاد می کنم که به خودتان نگاه کنید و ببینید چه نوع مردانی را بیشتر جذب می کنید، و بنابراین، متوجه شوید که برای تغییر وضعیت روی چه چیزی کار کنید. البته، فقط در صورتی نیاز به کار دارید که نتیجه را دوست نداشته باشید.

به هر حال، در زیر پیوندهایی به تست های دیگر در مورد موضوع روابط وجود دارد، آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید

یک آینه قدیمی بردارید و ببینید چه نوع مردانی را به زندگی خود جذب می کنید.

اگر یک آینه عتیقه بزرگ را انتخاب کنید که بتوانید خود را با تمام قد در آن ببینید

مرد «پوشش» که همیشه تا 9 لباس پوشیده، تراشیده و کوتاه شده است، شبیه یک بازیگر یا دیگر شخصیت های رسانه ای است یا می خواهد شبیه شود. این نوع مرد همیشه از کیف دستی و کفش های مارک دار شما از جدیدترین مجموعه قدردانی می کند، برای او بسیار مهم است که یک زن “وضعیت” داشته باشد یا حداقل شبیه آن باشد.

جایی که زندگی می‌کنید، سالن زیبایی که به آن می‌روید، نوع افرادی که شما را با آنها احاطه کرده‌اید – همه چیز مهم است. در کنار شما مقام او باید بالا رود نه سقوط. اگر نیازهای او را برآورده کنید، او از شما خواستگاری می کند – هدایای گران قیمت و شیک به شما می دهد، شما را به همان موسسات دعوت می کند. این مرد کاریزماتیک است، البته اگر واقعاً ثروتمند باشد و موقعیت اجتماعی بالایی داشته باشد.

از آنجایی که در اینجا یک نوع فرعی وجود دارد – همه چیز همان چیزی است که در بالا توضیح داده شد، به جز اینکه فقط یک توهم است. این مرد به سختی می تواند مخارج زندگی خود را تامین کند، زیرا بیشتر لوازم جانبی او یا تقلبی است یا به صورت اعتباری خریداری شده است. در این صورت، احتمال زیادی وجود دارد که او یک دلال محبت یا یک مرد خوش تیپ کودکانه باشد که عادت دارد به خرج یک زن زندگی کند، ابتدا به خرج مادرش و سپس به خرج شریک زندگی خود.

چه چیزی در انتظار یک زن در کنار چنین مردی است؟

در یک رابطه، این تیپ یا زیرمجموعه فقط خودش را می بیند و اگر پیشینه شما مناسب او نباشد او را تغییر می دهد، حتی اگر دلال باشد، مشغول جستجوی زن دیگری می شود و بعد او را تغییر می دهد.

هر روز خواهید شنید که چه گنجی با شما زندگی می کند. چقدر تو خوش شانس هستی. از این گذشته، اگر او به آن رستوران نمی رفت/به آن نمایش نمی رفت/یک دوست را ملاقات نمی کرد، شما او را ملاقات نمی کردید، یعنی او را ملاقات نمی کردید. به محض اینکه او نگاه تحسین آمیز سابق شما را ببیند و سهم خود را در زندگی روزمره و علایق مشترک بخواهد، رابطه پایان می یابد.

چرا زنان جذب این نوع مردان می شوند؟

این نوع باعث می شود زن نسبت به خود احساس عدم اطمینان کند، از مشکلات عزت نفس رنج می برد و به دنبال تایید دیگران برای خود و اعمالش است. این که چنین مردی برای چنین زنی به او توجه کند، خودش خوشبختی است. او به خصوص از او خواستار نخواهد بود، و این چیزی است که او به آن نیاز دارد.

اگر آینه رومیزی آنتیک را انتخاب می کنید
از بین همه انواع مردان، این شاید واضح ترین باشد. سرگرم کننده، جذاب، دوست دارد در مورد خودش صحبت کند، می داند چگونه مردم را علاقه مند کند. بسیار مشتاق، الهام گرفته، احتمالا ایدئولوژیک. او هدفی دارد، رویایی که باورش سخت است، اما او اینگونه درباره آن صحبت می کند و برنامه هایش را طوری به اشتراک می گذارد که شما هم باورش کنید.

او وعده های زیادی می دهد: دنیا زیر پایش، زندگی شگفت انگیز در سفر، گران ترین هدایا، و البته شانه قوی و قابل اعتماد او، در صورت لزوم. برای او هیچ مشکل حل نشدنی یا موقعیت سختی وجود ندارد، اگر به حرف هایش ایمان داشته باشید. چیزی جادویی در ظاهر و حرکات او وجود دارد، او می داند که چگونه جلب توجه کند و توانایی القای اعتماد به نفس را از همان دقایق اولیه دارد.

این تیپ یک زیرمجموعه دارد – همه چیز یکسان است، اما او همچنین به صراحت می گوید که تنها است، نه به این دلیل که می خواهد باشد، بلکه به سادگی فردی را که همه کارها را برای او انجام دهد ملاقات نکرده است. او کاملاً مستقل خواهد بود و در مورد دستاوردها و پیروزی های خود بسیار صحبت خواهد کرد. به نظر می رسد نشان می دهد که کدام ارتفاع را باید بردارید.

هر دو نوع اصلی و فرعی یک حالت درونی خواهند داشت – عدم اعتماد به توانایی های خود، ترس از طرد شدن و ترس از اینکه پس از شروع رابطه، انتظارات را برآورده نکنند.

در کنار این مرد چه چیزی در انتظار شماست؟

اتحاد با هر یک از این گونه ها مانند معاشرت با یک کودک بداخلاق است. او چیزی می خواهد و شما را برای یک دقیقه از چشمان خود دور نمی کند. برای او، مرزهای شخصی شما وجود ندارد. مهمترین فرد برای او و شما فقط خودش است.

علاوه بر این، صرف نظر از آنچه که او وعده داده بود، چنین مردی تنها در صورت لزوم می توانست آن را به راحتی فراموش کند و به یاد بیاورد. شما فوراً متوجه نخواهید شد که زندگی خود را برای ارضای نیازها و علایق او تغییر می دهید.

چرا زنان جذب این نوع مردان می شوند؟

این نوع در زنانی احساس می شود که مرحله جدایی (جدایی) از پدر خود را طی نکرده اند. در واقع او شما را به عنوان یک دختر می بیند. کودک جذب کودک دیگری می شود، البته در درون. در عین حال، او به دنبال مرد بالغی است که از او مراقبت کند و بی قید و شرط او را دوست داشته باشد، اما او به آن با عمل نیاز دارد، نه گفتار. بعید است که این اتفاق در مورد این نوع مردان بیفتد.

اگر آینه رومیزی آنتیک دسته دار را انتخاب می کنید
در حال حاضر در طول جلسه، شما فکر می کنید که با یک مرد واقعی، “شما”، همسر روح خود ملاقات کرده اید. ارتباط با او ساده و دلپذیر است. او باز و دوستانه است. او سعی خواهد کرد خواسته های شما را پیش بینی کند و ترس های شما را از بین ببرد.

برخی از اقدامات او بی پروا هستند، اما برای شما سرگرم کننده هستند. به عنوان مثال، او می تواند در یک گلستان در شهر گل بچیند یا بعد از چند روز دوستی شما را به یک سفر دعوت کند، اما او به شما توضیح می دهد که این هیچ تعهدی بر شما تحمیل نمی کند و حتی اگر صمیمیت نمی خواهید. ، وجود نخواهد داشت. شما حتی با تلفن زیاد صحبت می کنید و پیدا کردن موضوعات آسان است.

چه چیزی در انتظار یک زن در کنار چنین مردی است؟

چنین مردی نه می تواند چیز جدی ارائه دهد و نه چیز جدی ارائه می دهد. و در اینجا او صادق است. سهولت ارتباط، سهولت جدایی. لحظات لذت بخش ملاقات در عین حال، او یک مرد مزاج است، همه توافقات نامشخص است، هیچ تعهدی وجود ندارد، هیچ ثباتی وجود ندارد.

حتی وقتی می‌گوید می‌خواهد ازدواج کند، به معنای واقعی کلمه همین لحظه است، اما فردا، بله، حتی یک ساعت دیگر، همه چیز می‌تواند متفاوت باشد. زمانی که زنی به دنبال لباس می گردد، ممکن است حتی به یاد نداشته باشد که موضوع عروسی مطرح شده است.

او در اینجا و اکنون زندگی می کند، هر چیز دیگری برایش اهمیت چندانی ندارد. همانطور که معلوم است، معلوم می شود. با او، زندگی مطمئناً روشن، پرشور، پر از شگفتی و ماجراجویی خواهد شد، اما او هنوز برای آینده بالغ نشده است و شاید به بلوغ نرسد.

چرا زنان جذب این نوع مردان می شوند؟

این تیپ زنی را حس می کند که خودش نمی داند چه می خواهد، اولویت او چیست – زندگی جالب یا ثبات؟ آیا او یک رابطه رسمی می خواهد یا سرگرمی های کوتاه مدتی را دنبال می کند؟ چنین زنی حتی نمی تواند به این سوال پاسخ دهد که چه تیپ مردانی را دوست دارد، زیرا از مردانی خوشش می آید که در ظاهر، شخصیت و سبک زندگی متفاوت هستند.

اگر آینه دیواری با دیوارکوب انتخاب می کنید
مردی که با او می توانید احساس امنیت، قابل اعتماد، آرام و بدون غافلگیری های غیر ضروری داشته باشید. صادقانه، دقیقا می داند که چه می خواهد و چگونه به آن برسد. او قدر خود را می داند، اما عیوب خود را نیز پنهان نمی کند، بلکه آنها را مسخره می کند. او نظر خودش را دارد، اما از شنیدن نظرات شما خوشحال می شود و انتقادها را با آرامش می پذیرد. او سنتی است، مراقب احساسات یک زن است و به علایق او فکر می کند. اصولی و محترمانه.

او در مورد شما و زندگی شما سؤالات زیادی خواهد کرد، زیرا برای او مهم است که بفهمد علایق شما در زندگی چگونه مطابقت دارند و چقدر رضایت شما را جلب می کند. او صریح با شما در مورد خودش و آینده صحبت خواهد کرد، زیرا معتقد است که هیچ حذفی یا دروغی نباید وجود داشته باشد و هر چیز دیگری اگر در گذشته بماند اهمیتی ندارد.

چه چیزی در انتظار یک زن در کنار چنین مردی است؟

اگر از نظر دیدگاه ها، ارزش ها و انتظارات خود با چنین مردی مطابقت داشته باشید، همه شانس ایجاد یک اتحادیه شاد و هماهنگ را دارید. اساس هر رابطه سالم آزادی (انتخاب)، مسئولیت (برای انتخاب) و احترام به شریک زندگی است. با حفظ تعادل این پارامترها، زن و شوهر صمیمیت واقعی را تجربه خواهند کرد.

چرا زنان جذب این نوع مردان می شوند؟

از نظر روانشناسی این تیپ احساس می کند که یک زن بالغ است، درست مانند او، که می داند می خواهد و منابع خود را برای رسیدن به آنچه می خواهد دارد. چنین زنی در درجه اول با خودش صادق است، با خودش راحت است – نیازی به توضیح چیزهای واضح و انجام بازی های نامفهوم نیست. او از پذیرفتن مسئولیت زندگی خود نمی ترسد، زیرا علایق زیادی دارد و دیدگاه گسترده ای دارد. او نقاط ضعف خود را می داند، اما برخلاف مثال های بالا، می داند چگونه فرزندان درونی و اژدهایان خود را پنهان کند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید