یک کارت را انتخاب کنید تا ما چیز بسیار مهمی را به شما نشان دهیم!

کارتی را بر اساس شهود خود انتخاب کنید و برای کشف حقیقت پنهان آماده شوید . هر کارت گامی به سوی درک خود و دنیای اطرافتان است، یعنی سفری برای کشف، گامی به سوی درک عمیق اینکه چه کسی هستید و چه نقشی در این جهان وسیع بازی می کنید.

به پیامی گوش دهید که مطمئناً شما را به فکر فرو می برد. پیام عمیق تری را که در پس انتخاب کارت های ذاتی شما پنهان شده است، کشف کنید.

کارتی را بر اساس شهود خود انتخاب کنید و برای کشف حقیقت پنهان آماده شوید. هر کارت گامی به سوی درک خود و دنیای اطرافتان است، یعنی سفری برای کشف، گامی به سوی درک عمیق اینکه چه کسی هستید و چه نقشی در این جهان وسیع بازی می کنید.
1. کارت خوش بینی
اگر کارت خوش بینی را انتخاب کردید، بدانید که تاب آوری نقطه قوت شماست. با مشکلات شجاعانه روبرو شوید بدون اینکه اجازه دهید آنها بر شما غلبه کنند.

روح شما با شادی های کوچک تغذیه می شود، آن لحظات روشنی که حتی تاریک ترین روزها را روشن می کند. لبخند شما شمشیر شماست که می تواند در تمام تاریکی ها نفوذ کند و هر کجا که می روید نور را به ارمغان بیاورد.

2. کارت نوری
این نقشه نور برای کسانی است که احساس می کنند خاص و منحصر به فرد هستند. شخصیت شما یک اشتباه نیست، بلکه یک هدیه ارزشمند است. تو یک الماس کمیاب هستی که قرار است با نور خودت بدرخشی. از هویت خود محافظت کنید و اجازه ندهید انتقادات بیرونی درخشش درونی شما را کمرنگ کند.

3. کارت رحمت
اگر کارت رحمت را انتخاب کردید، بدانید که مهربانی شما انقلابی آرام است. در دنیای بی‌تفاوتی و خودخواهی، شفقت و عشق شما اقدامات قدرتمندی از شورش است.

هر عمل محبت آمیزی که می کارید به درختی با شکوه تبدیل می شود و برای نیازمندان سرپناه و آسایش می دهد.

 

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید