تست شخصیت شناسی | نیمکره راست مغزت فعاله یا چپ؟؟؟ | با انجام این تست دقیق متوجه میشی

خلاق هستی یا تحلیل گر؟ هر چه در نگاه اول ببینی این بعد از شخصیتت رو نشون میده!


تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید. یکی از تست شخصیت شناسی خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد. این تست شخصیت شناسی شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد.تست شخصیت شناسی امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

خلاق هستی یا تحلیل گر؟ هر چه در نگاه اول ببینی این بعد از شخصیتت رو نشون میده!
این تست شخصیت شناسی  مبتنی بر این ایده است که نحوه درک ما از جهان تحت تأثیر نیمکره غالب مغز ما است. این تست شخصیتی بر اساس تصویری که ابتدا می‌بینید، ارزیابی می‌کند که آیا شما احساساتی‌تر و خلاق‌تر هستید (غلبه مغز راست) یا منطقی‌تر و تحلیل‌گرتر (غلبه چپ مغز).
اگرچه، هر دو نیمکره مغز ما برای انجام تمام وظایف شناختی با هم کار می‌کنند. با این حال، گفته می‌شود افرادی که مغز چپ فعال‌تری دارند، مسئول تفکر منطقی و تحلیلی هستند، و افرادی که مغز سمت راست فعال‌تر دارند، مسئول تفکر هیجانی و خلاق هستند.

تست شخصیت شناسی: مردی در حال نواختن ساکسیفون

اگر ابتدا مردی را دیدید که ساکسیفون می نوازد، نشان می‌دهد که منطقی‌تر و تحلیل‌گر هستید. در مجموع نیمکره چپ مغز شما فعال‌تر است. شما ممکن است در ریاضیات و علوم، پیروی از دستورالعمل‌ها و حل مسئله خوب باشید.

شما ممکن است بسیار جزئی گرا، عملی و واقع بین باشید و بر اساس حقایق و شواهد تصمیم می‌گیرید. همچنین احتمالاً منظم و اهل برنامه ریزی هستید و با دیگران ارتباط خوبی دارید. شما افکار خود را به وضوح بیان می کنید.

تست شخصیت شناسی: صورت یک زن

اگر ابتدا چهره یک زن را دیدید، نشان می‌دهد که شما احساساتی‌تر و خلاق‌تر هستید. در مجموع می توان گفت نیمکره راست مغز شما فعال‌تر از سمت چپ است. به همین دلیل ممکن است بسیار تخیلی و شهودی باشید.

شما همچنین ممکن است نسبت به افراد چپ مغز احساساتی‌تر باشید و در بیان احساسات خود خوب عمل کنید. بیشتر افرادی راست مغز هستند در موسیقی و هنر، ارائه ایده‌های جدید و خیال پردازی تبحر دارند.

شما با دیگران همدلی می‌کنید و احسساتشان را درک می‌کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید