تست شخصیت شناسی | باهوشا چطوری قلم دست میگیرن؟ | شما هم جز آدمای باهوشی!

تست شخصیت شناسی: ببین آدم‌ها خودکارو چطور دست می‌گیرن و شخصیت‌شون رو بشناس!


تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید. یکی از تست شخصیت شناسی خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد. این تست شخصیت شناسی شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد.تست شخصیت شناسی امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

ببین آدم‌ها خودکارو چطور دست می‌گیرن و شخصیت‌شون رو بشناس!
نحوه دست گرفتن خودکار در مورد شما چه می‌گوید؟

افراد باهوش چگونه خودکار را در دست می‌گیرند؟ آیا سبک در دست گرفتن خودکار ویژگی‌های شخصیتی شما را آشکار می‌کند؟ برخی از افراد خودکار یا مداد را بین انگشت شست، انگشت اشاره و وسط نگه می‌دارند در حالی که برخی افراد آن را بین انگشت اشاره و انگشت میانی نگه می‌دارند. همه ما سبک‌های مختلفی برای دست گرفتن خودکار یا مداد داریم. مطالعات نشان داده اند که نحوه دست گرفتن خودکار ویژگی‌های شخصیتی ما را آشکار می‌کند.

بین انگشت اشاره و شست

در صورتی که خودکار را بین انگشت اشاره و انگشت شست نگه می‌دارید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که عاشق یادگیری چیزهای جدید، مفاهیم جدید، سبک زندگی جدید و … هستید. شما دوست دارید مکان‌های جدید را کشف کنید و معمولا آدمی تودار و تا حدی مرموز هستید. شما دوست ندارید در مورد زندگی خودتان با آدم‌ها صحبت کنید.
اگر چه هنگام معاشرت با مردم فردی برونگرا به نظر می‌رسید. با این حال هنر خصوصی نگه داشتن جنبه‌های مختلف زندگی‌تان را دارید و حواس‌تان هست که اطلاعات بیرون درج نکند. زمانی که باید آسیب پذیر باشید و احساسات خود را ابراز کنید، ممکن است با چالش‌هایی روبرو شوید. هنگامی که در موقعیت‌های آسیب زا هستید، ممکن است تصمیم بگیرید که خشم و احساسات خود را برای مقابله با شرایط در فضای خصوصی خود سرکوب کنید. شما دوست ندارید بین مردم به هم ریخته و آشفته دیده شوید.

انگشتان روی هم قرار گرفته اند

در صورتی که انگشتان شما روی هم قرار می‌گیرند و به این ترتیب خودکار را نگه می‌دارید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که شما فردی قاطع و بعضا حتی بی رحم هستید. شما از دستیابی به آنچه می‌خواهید به هیچ وجه متوقف نمی‌شوید. شما فردی پیشرو و جاه طلب هستید و بر اساس احساسات تان عمل می‌کنید، خواه خوشحال یا عصبانی باشید و خواه غمگین یا آسیب دیده، به هر روی شما تمایل دارید بر اساس احساسات‌تان عمل کنید. همچنین ممکن است متوجه شوید که اغلب در حال تجزیه و تحلیل بیش از حد چیزها و موقعیت‌ها هستید.
این احتمال وجود دارد که متوجه شوید در برخی شرایط خاص استرس دارید یا مضطرب می‌شوید. شما تمایل دارید اطراف خود را با آدم‌هایی پر کنید که به شما کمک می‌کنند به بهترین‌های خودتان دست پیدا کنید. ممکن است به راحتی صدمه ببینید یا احساس کنید که مورد توهین قرار گرفته‌اید. گاهی هم حساس می‌شوید و احساس ناامنی به شما دست می‌دهد. اگرچه باید بگوییم که شما فردی بسیار قابل اعتماد هستید.

بین انگشت اشاره و انگشت میانی

در صورتی که بین انگشت اشاره و انگشت میانی خودکار را دست‌تان بگیرید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که ممکن است از یک زندگی اجتماعی و مردمی بودن لذت ببرید. شما احتمالا پشت سر مردم غیبت نمی‌کنید یا وقت‌تان را برای صحبت‌های بی ارزش تلف نمی‌کنید. ممکن است از خوردن قهوه یا چای و به طور کلی نوشیدنی‌های مورد علاقه تان لذت ببرید و در مورد مسائل جهانی، اخبار ملی، اقتصاد و مسائل جهانی صحبت کنید.
شما ممکن است عمیق ترین و پنهان ترین احساسات خود را فقط با افرادی به اشتراک بگذارید که بیشترین اعتماد را به آنها دارید یا در یک پیوند صمیمانه عمیق با آنها هستید. ممکن است دوست نداشته باشید کینه به دل بگیرید یا انرژی خود را برای احساسات منفی هدر دهید. به احتمال زیاد به سرعت خاطرات یا رویدادهای بد را از ذهن‌تان پاک می‌کنید. ذات بخشنده و توانایی شما در حفظ آرامش باعث می‌شود که در میان دوستان و خانواده محبوب همه باشید.

بین انگشت شست، انگشت اشاره و انگشت میانی

در صورتی که خودکار را بین انگشت شست، اشاره و میانی نگه می‌دارید، احتمالا شخصیت‌تان دو جنبه متفاوت دارد. ممکن است با توجه به نیاز موقعیت، تحلیلگر و احساساتی باشید. ممکن است بخواهید پس از تفکر دقیق در مورد موقعیت‌هایی که مشاهده آنها به زمان نیاز دارند، تجزیه و تحلیل تان را انجام بدهید و به نتیجه برسید.

در شرایطی که مشارکت عاطفی شما ضرورت دارد، به خوبی حضور دارید. همچنین ممکن است گاهی اوقات خود را کاملاً بدخلق بیابید. گاهی هم خود را به شدت هیجان زده و پر شور و حال در مورد چیزهای کوچک می‌بینید، در حالی که برخی از روزها ممکن است به خاطر چیزهای کوچک اذیت شوید. شما معمولاً بسیار مهربان و سخاوتمند هستید، با این حال، در برخی مواقع یک منتقد تند نیز دارید. ممکن است در مواقعی درباره چیزها یا افراد به شدت قضاوت کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید