تست شخصیت شناسی | میخوای اطرافیانت رو بشناسی به طرز خندشون دقت کن

هیچ‌وقت فکرش را می‌کردید کسی از مدل خنده‌ی شما شخصیتتان را بخواند؟ با ما تا انتهای این پست همراه باشید!


تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید. یکی از تست شخصیت شناسی خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد. این تست شخصیت شناسی شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد.تست شخصیت شناسی امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

مطالعات متعدد روان‌شناسی، بین سبک خندیدن ما و ویژگی‌های شخصیتی ارتباط پیدا کرده‌اند. در این تست شخصیت‌شناسی ارتباط نحوه‌ی خندیدن با سبک شخصیتی را بررسی خواهیم کرد. آیا شما همیشه هنگام خندیدن قهقهه می‌زنید، لبخند می‌زنید و یا هنگام خندیدن دهان خود را می‌پوشانید؟ به این سوال جواب دهید تا راز سبک شخصیتی شما را برملا کنیم!

تست شخصیت شناسی از روی خنده
شماره ۱ : ویژگی‌های شخصیتی خنده‌ بلند

اگر خنده بلند و شدیدی دارید، درواقع نترس، جسور و با اعتماد به نفس هستید. برای شما مهم نیست که هرکس در مورد شما چه فکری می‌کند. عزم شما قابل ملاحظه است و برای خواسته‌هایتان تلاش می‌کنید.

شما زندگی را به طور کامل زندگی می‌کنید، بسیار پرانرژی و شاد هستید و به اندازه‌ی خنده‌ی خود واقعی هستید. یعنی به بودن چیزی غیر از خودتان تظاهر نمی‌کنید. عاشق ماجراجویی‌ها و فعالیت‌هایی هستید که به روح وحشی شما اجازه می‌دهد اوج بگیرد. شما عاشق خندیدن در هر زمان و هر مکان هستید.

شماره ۲: ویژگی‌های شخصیتی خنده‌ قندی و ملایم

اگر بیشتر اوقات بی‌صدا می‌خندید و به لبخندی ملایم اکتفا می‌کنید، معمولاً محتاط و خجالتی هستید. شما از یک خنده‌ی خوب لذت می‌برید اما به نظر می‌رسد نگران این هستید که دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند و از جلب توجه به سمت خودتان خودداری می‌کنید.

از بودن در مرکز توجه لذت نمی‌برید. شما دوستان خاصی انتخاب می‌کنید و فقط در کنار آن‌ها راحت خواهید بود. شما قابل اعتماد و مسئولیت‌پذیر هستید.

شماره ۳: ویژگی‌های شخصیتی پوشاندن خنده

اگر دهان خود را بپوشانید و بخندید، ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارید، برای مثال شما بسیار مراقب هستید که به جزئیات کوچک توجه کنید. چیزی که معمولاً مردم به آن توجه نمی‌کنند، حتماً متوجه شده‌اید که دوست دارید محیط اطراف خود را به خوبی مشاهده کنید.

شما از چیزهای کوچک لذت می برید و معمولا افراد کمی وجود دارند که بتوانند این سبک احساسات شما را درک کنند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید