🔥3980

تست شخصیت شناسی | بگو اول به چه کاری رسیدگی میکنی تا بگم عقلت بالغ شده یا نه

تست شخصیت شناسی: خود را در موقعیت تصویر بالا تصور کنید، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ کتری در حال جوش را خاموش می کنید؟ جواب تلفن را می دهید؟ کودک گریان را آرام می کنید؟ یا جلوی سگی را که در حال جویدن کاناپه خانه است را می گیرید؟ اولین اقدام شما چیست؟


تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید. یکی از تست شخصیت شناسی خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد. این تست شخصیت شناسی شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد.

خود را در موقعیت تصویر بالا تصور کنید، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ کتری در حال جوش را خاموش می کنید؟ جواب تلفن را می دهید؟ کودک گریان را آرام می کنید؟ یا جلوی سگی را که در حال جویدن کاناپه خانه است را می گیرید؟ اولین اقدام شما چیست؟

۱. اگر اول کتری در حال جوش را خاموش می کنید

اگر خاموش کردن کتری در حال جوش را انتخاب کرده اید، به این معنی است که شما فردی پرشور و نسبتاً تندخو هستید. شما به سرعت و بی تردید تصمیم می گیرید و هیچ چیز شما را از رسیدن به هدفتان باز نمی دارد. ممکن است خیلی زود از یکنواختی خسته شوید. به امنیت خود اهمیت می دهید و از غافلگیری خوشتان نمی آید. پیروی از یک برنامه مشخص و واضح بدون پیچ و تاب و چرخش غیرمنتظره برای شما آسان تر است.

۲. اگر اول جواب تلفن را می دهید

پاسخ دادن به تلفن می تواند به این معنی باشد که شما فردی متمرکز هستید. قبول اشتباهات دیگران برایتان سخت است. شما را می توان فردی توصیف کرد که قادر به انجام بسیاری از کارها به طور همزمان است. به راحتی می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید و از بودن در کانون توجه لذت ببرید.

۳. اگر اول کودک گریان را آرام کنید

اگر ابتدا سعی می کنید کودک را آرام کنید، فردی آرام و مدبر هستید. شما دوست دارید به دیگران کمک کنید و آماده هستید که خود را برای منافع دیگران قربانی کنید. شما فردی خانواده دوست هستید و روابط انسانی جایگاه ویژه ای برای شما دارد. از تنهایی می ترسید و دوست دارید همیشه یک نفر در کنار شما باشد. برای شما، یک شب آرام و دنج با خانواده جذاب تر از یک مهمانی پر سر و صدا در یک رستوران است.

۴. اگر اول جلوی سگی را که در حال جویدن کاناپه خانه است را می گیرید

این تصمیم نشان می دهد که نمی توانید شلختگی را تحمل کنید. برای شما مهم است که همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. تا زمانی که همه چیز همانطور که می خواهید نباشد آرام نخواهید شد. به مادیات و موقعیت اجتماعی بیشتر توجه می کنید.

این ویژگی ها چقدر شخصیت شما را به درستی توصیف می کنند؟ آیا با تمام توضیحات موافق هستید یا مخالف؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • ناشناس

    من گوشیو میگرفتم جواب میدادم در حالیکه بچه رو بغل میکنم میرم کاریو خاموش میکنم و سگ رو بیرون میکنم🙌🏻در واقع همشون رو باید انجام داد

  • ناشناس

    سلام از نظر من همه چیز درست است

  • سگوبیرون‌میکردم
    بعد بچرواروم‌میکردم

  • من تلفن رو انتخاب میکنم

  • عالی

  • اول سگ رو از کاناپه دور میکنم

  • اگر دقت بفرمایید در هیچ گزینه ای سرزنش یا نطلبیده که انتخاب کننده ناراحت بشه گنجانده نشده و همه موارد یه جورایی از انتخاب شما تعریف و تمجید میشه. این نشانه هوش طراح سوال برای جذب حد اکثری مخاطب
    و البته بی لطلاعی لز علم روانشناسی رفتاری هست. خسته نباشید.

  • محمدعلی

    من کتری روخاموش می کردم ودرموردمن تاحدزیادی درست بود

  • شقایق😍

    من اول بچه رو اروم میکردم……

  • عالی

  • ناشناس

    من اول بچه‌ رو آروم میکردم چونکه زیرا

  • مال من زیاد شبیه من نبود سگ در حال جویدن کاناپه بیشتر شبیه من بود

  • عالی بود دقیق ب شخصیت من میخورد

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید