تست شخصیت شناسی | انگشت شست صاف داری یا کج بگو تا بگم چقدر آدم دارکی هستی

تست شخصیت شناسی: یا انگشت شست شما صاف است یا کج؟ وضعیت بدن، اثر انگشت، رنگ لباس‌ها… به نظر می‌رسد که اینها چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می‌گویند. اما قسمت‌های دیگری از بدن هم وجود دارند که می‌توانند چیزهایی را در مورد شما آشکار کنند. به عنوان مثال، انگشت شست هم می‌تواند چند ویژگی شخصیتی متمایز را در آدم‌ها نشان دهد. فکرش را نمی‌کردید نه؟


تست شخصیت شناسی می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود باشد و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه چیزی شما را وادار می کند تیک بزنید و عمیق تر در روان خود فرو بروید. یکی از تست شخصیت شناسی خاصی که می توانید امتحان کنید این است که “اول چه چیزی را می بینید؟” تست شخصیت شناسی که می تواند نشان دهنده میزان پشتکار درون شما باشد. این تست شخصیت شناسی شامل تعدادی تصویر است که حالات مختلف ذهن را نشان می دهد و هر تصویر به جنبه متفاوتی از شخصیت شما اشاره دارد.تست شخصیت شناسی امروز مارو انجام بده تا بیشتر با شخصیت درونیت آشناشی.

.

.

.

.

حتی انگشت شست هم می‌تواند شخصیت‌تان را لو بدهد!

یا انگشت شست شما صاف است یا کج؟ وضعیت بدن، اثر انگشت، رنگ لباس‌ها… به نظر می‌رسد که اینها چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می‌گویند. اما قسمت‌های دیگری از بدن هم وجود دارند که می‌توانند چیزهایی را در مورد شما آشکار کنند. به عنوان مثال، انگشت شست هم می‌تواند چند ویژگی شخصیتی متمایز را در آدم‌ها نشان دهد. فکرش را نمی‌کردید نه؟

هر بدنی از سر تا پا متمایز است. هنگام بالا نگه داشتن انگشت شست، برخی افراد شست صاف دارند. در مقابل، افراد دیگر شست‌های کج دارند. حالا شما بگویید: آیا انگشت شست شما صاف است یا کج؟ این چیزی است که می‌تواند در مورد شخصیت شما به شما بگوید!

نوک انگشت شست

هنگامی که برخی از افراد انگشت شست خود را بالا می‌دهند، شست آنها در یک خط مستقیم و صاف قرار می‌گیرد، اما برای برخی دیگر کج است. صاف یا کج بودن انگشت شست می‌تواند چیزی در مورد خلق و خوی و قدرت اراده تان به شما بگوید.
انگشت شست صاف
آیا شست صاف دارید؟ این بدان معنی است که شما کمی جدی تر از افراد دیگر هستید. گاهی اوقات ممکن است بدخلق باشید و اذیت شوید. شما لحظاتی را مخصوص خودتان دارید، لحظاتی که تمام دنیا را با عینک‌های خاکستری می‌بینید. نشان دادن احساسات در آن لحظات برای شما می‌تواند واقعاً دشوار باشد. کیفیت زندگی برای شما مهم است و برای سلامتی‌ خودتان، دوستان و خانواده تان ارزش زیادی قائل هستید.

انگشت شست کج

آیا شست شما وقتی آن را بالا می‌گیرد کج است؟ خوب این بدان معناست که شما فردی بسیار رک و راست هستید. شما با خوشحالی نظرات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید و در نشان دادن احساسات تان هیچ مشکلی ندارید. شما فکر می‌کنید مهم است که دیگران در مورد شخصیت و ظاهر شما چه فکر می‌کنند، و می‌توانید نسبت به این موضوع بسیار حساس باشید. شما زمان زیادی را صرف ظاهر خود می‌کنید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید