🔥15

آسان وام بگیرید | دریافت وام ۲۰۰ میلیون بدون سود و ضامن

پرسنل شرکت‌هایی که حقوق خود را از طریق حساب‌های بانک تجارت پرداخت می‌کنند، می‌توانند از وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت بهره‌مند شوند.


وام

طرح تسهیلاتی کارنووام بانک تجارت، ویژه کسب‌‌وکارهایی با تعداد پرسنل بیش از ۲۰ نفر است که حقوق این پرسنل از طریق بانک تجارت پرداخت می‌شود. این شرکت‌ها می‌توانند با داشتن تنها یک ماه میانگین حساب در بانک تجارت، پرسنل خود را به بانک معرفی کرده و شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصد را برای آنها فراهم کنند.

جزئیات پرداخت تسهیلات کارنووام بانک تجارت

متقاضی دریافت این وام از بانک تجارت، به معرفی ضامن نیازی ندارد؛ چراکه ضمانت این وام با اعتبارسنجی و ارائه فیش حقوقی و سفته انجام می‌شود. همچنین وام‌گیرنده می‌تواند مدت زمان میانگین‌گیری و بازپرداخت را خود انتخاب کند.

سقف وام کارنو بانک تجارت ۲۰۰ میلیون تومان است اما مبلغ آن بر اساس مبلغ میانگین تجمیعی حقوق شرکت سپرده‌گذار در بانک تجارت، دوره میانگین‌گیری و مدت بازپرداخت تسهیلات تعیین می‌شود. جدول زیر، جزئیات ضریب تسهیلات این طرح را نمایش می‌دهد.

مبلغ هر قسط وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

هر قسط وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح کارنووام بانک تجارت، با نرخ سود ۲۳ درصد و دوره بازپرداخت حداکثری آن، یعنی ۳۶ ماه، به هفت میلیون و ۷۴۱ هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا ۲۷۸ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند. هزینه‌های جانبی این وام نیز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید