🔥45

آغاز اهدای جوایز ویژه دولت | شما هم می‌توانید خودروی دنا پلاس اتومات رایگان بگیرید!

نخستین دنا پلاس اتوماتیک که یکی از چند خودرو جایزه پویش با انرژی برای مشترکان اجرا کننده برنامه مدیریت مصرف برق است، از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به پیمان قهرمانی مشترک برق ساکن در شهرستان صحنه اهدا شد.


خودرو

طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه، مدیران صنعت آب و برق استان، نخستین جایزه خودروی صرفه‌جویی مصرف برق در پویش “با انرژی” به‌یک مشترک کرمانشاهی تعلق گرفت.

به این مشترک صرفه‌جو که با اجرای راهکارهای مدیریت مصرف میزان مصرف برق خود را ١٥ درصد کاهش داده و با کسب امتیازهای لازم حائز شرکت درنخستین قرعه کشی جوایز پویش با انرژی و در آن برنده شده بود، خودروی دنا پلاس اتوماتیک اهدا شد.

در این مراسم محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به همکاری بسیار خوب مشترکان استان با صنعت برق اظهار داشت: علاوه بر پاداش های سال گذشته تعداد ۳۰۰ دستگاه خودرو اتوماتیک و صدها جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و لوازم برقی در نظر گرفته شده که به مشترکان اجرا کننده برنامه‌های مدیریت مصرف که بتوانند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته حداقل ١٥ درصد کاهش دهند، تعلق می‌گیرد.

محمدطیب حرایی استاندار کرمانشاه نیز ضمن تبریک به برنده این جایزه اظهار داشت: مشترکان با رعایت مدیریت مصرف بهینه برق علاوه بر کاهش هزینه‌های برق مصرفی خود به حفظ سرمایه‌های ملی کشور کمک کنند و همچنین می‌توانند از پاداش های صنعت برق بهره‌مند شوند.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به طرح‌های تشویقی صرفه جویی در مصرف برق گفت: مشترکان متناسب با میزان کاهش انرژی، امتیاز دریافت می‌کنند و با شرکت در قرعه‌کشی از جوایز ارزنده ای مانند خودرو، لوازم خانگی و کالای دیجیتال بهره مند می شوند.

خودرو

در مصرف برق صرفه‌جویی کنید خودرو جایزه بگیرید

مصطفی رجبی مشهدی افزود: در جهت مصرف بهینه برق و اجرای برنامه‌های تشویق محور صنعت برق، پویش ویژه ای به نام «با انرژی » از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده که تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در قالب این پویش ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام نیز راهکارهای مصرف درست برق را به مردم آموزش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توانیر با ذکر این نکته که مشترکان می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این پویش قرار بگیرند، تصریح کرد: در کنار جوایز گسترده‌ای که برای تقدیر از فعالان این پویش در نظر گرفته شده، محتواهای متنوعی برای آموزش راهکارهای مصرف بهینه برق در وب اپلیکیشن با انرژی قرار گرفته است.

وی، مشارکت مردم در تامین برق پایدار از طریق آموزش و فرهنگ سازی و بهره‌گیری فعالانه در طرح را از مهمترین اهداف پویش با انرژی عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود با اجرای پویش با انرژی، شاهد کاهش ١٥ درصدی مصرف برق مشترکان خانگی باشیم که این کار با استفاده از راهکارهای ارائه شده در وب اپلیکیشن Ba-energy.ir به راحتی قابل انجام است.

رجبی مشهدی با اشاره به طرح‌های تشویقی صرفه جویی در مصرف برق، از اختصاص قبض برق رایگان به مشترکانی که مصرف برقشان را کاهش می دهند، خبر داد و خاطرنشان ساخت: مشترکان متناسب با میزان کاهش انرژی، امتیاز دریافت می‌کنند و با شرکت در قرعه‌کشی از جوایز ارزنده ای مانند خودرو، لوازم خانگی و کالای دیجیتال بهره مند می شوند.

مدیرعامل توانیر در عین حال از معرفی نخستین دور برندگان مشارکت کننده در این پویش در تیرماه خبرداد و با بیان اینکه مشترکان می‌توانند از طریق نصب برنامه کاربردی با انرژی یا مراجعه به وب اپلیکیشن Ba-energy.ir و ثبت شناسه قبض برق خود، مشارکت در این پویش را آغاز کنند، تصریح کرد: تنها با چند راهکار ساده مانند قرار دادن درجه کولر روی عدد ٢٤ ،استفاده از دور کند کولر آبی و یا عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف برق می‌توانند شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهند .

رجبی مشهدی در عین حال در خصوص نحوه نصب اپلیکیشن با انرژی نیز گفت: این برنامه کاربردی در آدرس اینترنتی ba-energy.ir قابل دسترسی و نصب است و امکاناتی مانند شبیه ساز مصرف، نحوه محاسبه تعرفه های برق، باشگاه مشتریان و…. برای مشارکت کنندگان، در این برنامه قرار گرفته که می تواند هموطنان را در اجرای برنامه های مصرف بهینه برق کمک کند.

امسال هم وزارت نیرو با هدف تأمین برق پایدار برای همه مشترکان صنعت برق و نیز داشتن تابستانی بدون خاموشی ۱۸۰ برنامه عملیاتی تدوین و اجرایی کرده است. این برنامه‌ها در زمینه توسعه ظرفیت نیروگاهی، خطوط و پست‌های برق و فرهنگ‌سازی برای نهادینه‌سازی مصرف برق است.

همچنین شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) هم با هدف تسهیل کار برای مشترکان و آگاهی از چگونگی شرکت در جوایز اقدام به راه‌اندازی پویشی به نام باانرژی کرده است.

طبق اعلام توانیر، پویش باانرژی باهدف مشارکت هر چه بیشتر مردم در جریان‌سازی فرهنگی برای بهبود روش‌های مصرف برق به‌عنوان یک انرژی گران‌بها در جامعه راه‌اندازی شده است. به مشارکت‌کنندگان در این پویش جوایز ارزشمندی از جمله ۳۰۰ خودرو و هزاران کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی، برقی و الکترونیکی به‌قیدقرعه اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه‌جویی به‌صورت قطعی تا سقف رایگان شدن قبض اعمال می‌شود.

محمد خدادادی، مجری طرح پویش باانرژی در این زمینه گفت: بیش از ۴۰ درصد برق تولیدی کشور در فصل گرم توسط کولرها مصرف می‌شود که این میزان مصرف، از کل ظرفیت تولیدی نیروگاه‌های کشورهای همسایه شمالی ایران بیشتر است.

وی در خصوص اینکه مشترکان چطور می‌توانند مصرف برق خود را مدیریت کنند تا علاوه بر مشارکت در کاهش مصرف شبکه سراسری و کمک به بخش‌های مولد کشور، از جوایز ارزنده پویش باانرژی بهره‌مند شوند، گفت: مشترکان هر استان وابسته به اقلیم از وسایل سرمایشی متفاوتی استفاده می‌کنند. در پویش باانرژی نیز، مشترکان هر استان با یکدیگر رقابتی سازنده برای کاهش مصرف برق خواهند داشت.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید