آغاز فروش فوری خودرو فقط با 332 میلیون ویژه عید شعبان | بدون قرعه کشی 4 محصول شاسی بلند بخرید + شرایط

به مناسبت اعیاد شعبانیه دور جدید فروش اقساطی خودرو با شرایط جدید و ویژه و بدون قرعه کشی آغاز شد.


فروش فوری خودرو

گروه خودروسازی فردا موتورز با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش چهار محصول این شرکت ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
کمپانی فردا موتورز با انتشار برنامه این شرکت برای فروش چهار محصول FMC 511، FMC T5، FMC SX5 و سوبا M4، همزمان شرایط کامل این طرح را نیز اعلام کرده است. در این بخش از اخبار به اعلام جزئیات شرایط فروش اقساطی فردا موتورز می‌پردازیم.
جزئیات شرایط فروش اقساطی خودرو فردا موتورز – بهمن ۱۴۰۲
نام خودرو قیمت مصوب بهمن ۱۴۰۲ (تومان) پیش پرداخت ودیعه دوم (یک ماه پس از عقد قرارداد) ودیعه هنگام تحویل قیمت نهایی با احتساب اقساط
FMC 511 ۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۳۲.۰۰۰.۰۰۰ ۸۳.۰۰۰.۰۰۰ ۷۹.۷۷۷.۰۰۰۰ ۹۵۳.۳۶۷.۰۰۰
FMC SX5 ۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۴۹۵.۰۰۰.۰۰۰ —– ۹۶.۹۶۳.۰۰۰ ۱.۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰
FMC T5 ۱.۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ۵۳۶.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳۰.۷۰۴.۰۰۰ ۱.۵۶۹.۰۰۰.۰۰۰
Suba M4 ۱.۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۷۹۶.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹۹.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹۳.۲۸۲.۰۰۰ ۲.۳۳۱.۰۰۰.۰۰۰

در این طرح فروش، ۴ خودرو فوق الذکر تنها به صورت اقساطی به مشتریان عرضه خواهند شد و یکماه پس از عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت، ودیعه دوم توسط مشتری به حساب شرکت واریز می‌شود. همچنین مشتریان باید در هنگام تحویل ودیعه سوم را نیز پرداخت و پس از آن اقساط رسمی خودرو آغاز می‌شود. شایان ذکر است موعد تحویل خودروها تا ۱۲۰ روز کاری پس از انجام ثبت نام و واریز پیش پرداخت اعلام شده است.

متقاضیان ثبت نام در این طرح می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی های فردا موتورز، نسبت به ثبت نام خودرو انتخابی اقدام نمایند. همچنین طرح فروش فردا موتورز از تاریخ ۲۴ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برقرار خواهد بود.

شرکت فردا موتورز علاوه بر عرضه این ۴ محصول مونتاژی، برنامه هایی را برای فروش خودروهای وارداتی نیز دارد. این شرکت در اولین اقدام خود جیلی آزکارا را به عنوان یک خودرو کراس‌اوور هیبرید در سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی عرضه کرده و برنامه دارد تا دو محصول از نشان تجاری ام جی (MG) و یک خودرو تمام برقی از کمپانی جیلی با نام جئومتری C را نیز به زودی به بازار ایران عرضه کند.
مشخصات فنی SX6 در فروش اقساطی خودرو

فردا SX6، اولین محصول فردا موتور با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ تولید و عرضه می‌شد اما طی اتفاقی عجیب، خودروساز ایرانی، برای عرضه کراس‌اوور SX5، پیشرانه ۱.۶ لیتری میتسوبیشی را در نظر گرفت که قدرت و گشتاور کمتری دارد و یکی از معایب این خودرو در برابر رقبا محسوب می‌شود.

فروش اقساطی خودرو

شرکت فردا موتورز، کراس اوور FMC SX5 را از نظر فنی و کیفی ارتقا داده است و سری جدید این خودرو را با مشخصات فنی و آپشن‌های جدید عرضه می‌کند. ارتقای کیفیت عایق صوتی و حرارتی، ارتقای کیفیت متریال روکش صندلی‌ها، تغییر قطعات سیستم تعلیق عقب، نصب نمایشگر لمسی بزرگ‌تر، اضافه شدن سیستم عامل اندروید، ارتقای کیفیت متریال رنگ و استفاده از نسل جدید کمپرسورهای A/C از جدیدترین به‌روزرسانی‌هایی به حساب می‌آید که روی فردا SX5 اعمال شده است.

فروش اقساطی خودرو

فردا SX5 کابین شکیل، جادار و خوش‌ساختی دارد که میتوانیم از این بخش به عنوان یکی از برگ‌های برنده ماشین یاد کنیم. داشبورد از خطوط افقی شیک و منطقی تشکیل شده و قطعات قرمز رنگ در کنار طرح فیبر کربن آن را تزئین نموده‌اند. نشانگرهای پشت‌آمپر هم خوانا به نظر می‌رسند و سایر ادوات کنسول میانی دسترسی و ارگونومی مناسبی دارند. نمایشگر مرکزی به سبک محصولات بی‌ام‌و از میانه داشبورد بیرون زده و یک فرمان با طرح D این مجموعه را تکمیل نموده است.

صندلی‌ها نیز راحت به نظر می‌رسند و برای تمامی سرنشینان جای پا و سر کافی وجود دارد. ترکیب تمامی این موارد با صندوق عقب جادار، فردا SX5 را به یک خودرو خانوادگی مناسب تبدیل نموده که حتی برای مسافرت‌های طولانی هم کارآمد خواهد بود. در این بین تنها نکته‌ای که اقتصادی بودن خودرو را لو میدهد استفاده از پلاستیک خشک و نه‌چندان با کیفیت در جای‌جای اتاق ‌می‌باشد که البته برای خودروهای این رده قیمتی تا حدودی طبیعی است.

فروش اقساطی خودرو

فردا SX5 از نظر طراحی ظاهری شرایط قابل قبولی دارد؛ البته شاید بگوئید دماغه‌اش قدری به هوندا CR-V شباهت پیدا کرده و خطوط کلی بدنه نیز به فولکس‌واگن تیگوان نزدیک است؛ حتی ممکن است از سادگی‌های بخش کناری و کوچک بودن نسبی سایز چرخ‌ها هم گلایه کنید.

اما در یک جمع‌بندی کلی و با در نظر گرفتن قیمت می‌توان چهره کلی ماشین را مناسب دانست. بخصوص که ساختار جعبه‌ای شکل بدنه و ارتفاع نسبتاً خوب شاسی از سطح زمین، عنصر ابهت را هم تا حدودی چاشنی کار کرده تا ظاهر SX5 به شاسی‌بلندهای واقعی نزدیک‌تر شود. همچنین اِلمان‌های اسپرت و لوکس نظیر فریم اطراف پروژکتورهای جلو، دیفیوزر عقب، نوار کرومی درب صندوق که با چراغ‌های عقب در هم آمیخته شده و مواردی از این دست توانسته‌اند مقداری از سادگی‌های ذاتی خودرو بکاهند و طراحی محافظه‌کارانه و اقتصادی نماینده فردا را مخفی نمایند. در یک جمع‌بندی کلی باید گفت که فردا SX5 آنقدرها زیبا و خاص نیست که درخیابان چشم‌ها را به سمت خودش بازگرداند اما به لطف خطوط هماهنگ و جذابیت در برخی قسمت‌ها می‌تواند به نسبت رقبای این رنج از بازار عرض اندام خوبی داشته باشد.

فروش اقساطی خودرو

زیر کاپوت فردا SX5 یک پیشرانه 1.6 لیتری اتمسفریک یورو 5 با کد 4A92 قرار گرفته که از فن‌آوری میتسوبیشی ژاپن استفاده می‌کند و قادر است در بهترین حالت 123 اسب بخار قدرت (دور موتور 6000) و 154 نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور 4400) تولید نماید. خوب این اعداد و ارقام به نسبت حجم سیلندرها و عدم بهره‌مندی از پرخوران‌ توربو مناسب به نظر می‌رسند و نشان از بازدهی قابل قبول انجین دارند اما در نهایت خروجی چنین موتور کوچک تفس‌طبیعی، هرچقدر هم که خوب باشد، برای یک کراس‌اوور با وزن بیش از 1.3 تن کافی نخواهد بود. نتیجه اینکه SX5 برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت به زمانی در حدود 16.5 ثانیه (با بنزین وطنی و ارتفاع تهران از سطح دریا) احتیاج خواهد داشت که برای علاقه‌مندان به شتاب و سرعت عدد جالبی محسوب نمی‌شود.

فروش اقساطی خودرو

در این بین رفتار خاص گیربکس CVT هم بی‌تقصیر نیست زیرا با تاخیر اولیه خود میان دستور راننده تا رسیدن قدرت به سر چرخ‌ها وقفه ایجاد می‌کند. البته ممکن است بگوئید این یک خودرو خانوادگی است و ما هم قرار نیست با آن مسابقه دهیم اما در هر صورت گاهی برای سبقت‌گیری و یا فرار از خطر تصادف به شتاب مناسبی نیاز خواهید داشت که در این شرایط SX5 شما را ناامید می‌کند. حال اگر خودرو با سرنشینان کامل و صندوق عقب پر و کولر روشن باشد که اوضاع وخیم‌تر هم خواهد شد. هندلینگ SX5 هم تعریفی ندارد و ساختار ساده تعلیق جلو و عقب در ترکیب با مرکز ثقل بالا، سیستم تک‌دیفرانسیل (جلو) و نرمی کمک‌فنرها باعث شده در پیچ‌های تند با مشکل کم‌فرمانی و حرکات عرضی روبرو باشیم.

فروش اقساطی خودرو

با تمامی این صحبت‌ها نکات مثبت ماشین هم کم نیستند. اول از همه اینکه پیشرانه SX5 با بنزین‌های وطنی سازگار نشان میدهد و همین مورد دردسرهای نگهداری را در قیاس با رقبای توربو به شدت کاهش داده است. مصرف سوخت ترکیبی نیز 7.3 لیتر به ازای هر صد کیلومتر پیمایش اعلام شده که رقمی منطقی برای چنین خودرویی به حساب می‌آید. سیستم تعلیق نیز با اینکه برای رانندگی اسپرت ساخته نشده اما در عوض بسیار نرم و راحت است و به خوبی ضربات ناشی از دست‌اندازها را جذب میکند و اجازه نمی‌دهد به این سادگی‌ها آسایش سرنشینان برهم خورد. ضمناً کابین SX5 عایق‌بندی قابل‌قبولی دارد و حداقل در هنگام رانندگی عادی صدای چندانی گوش سرنشنیان را آزار نخواهد داد.

فروش اقساطی خودرو
منبع: گجت نیوز

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید