🔥144

آغاز پیش فروش ایران خودرو با خودرو محبوب | ایران خودرو آتش زد به مالش

شرایط طرح فروش و پیش فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک اردیبهشت 1403 اعلام شد.


فروش فوق العاده ایران خودرو

به اطلاع نمایندگی های محترم میرساند شرایط انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای متقاضیان خودرو دنا پلاس اتوماتیک با اولویت های بهار 1403 سامانه یکپارچه، مطابق جدول ذیل ایجاد شده است.

لذا متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسای پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

شرایط طرح فروش و پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اردیبهشت 1403:

ایران خودرو با صدور بخشنامه‌ای جدید اعلام کرد که خودرو‌های پژو پارس و سورن پلاس را برای متقاضیان پژو پارس موعد تحویل زمستان 1402 در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند. در این طرح فروش قیمت سمند سورن پلاس با اعمال 15 میلیون تومان تخفیف، 464 میلیون و 891 هزار تومان و تحویل خودرو 90 روزه اعلام شده است.

بررسی بازار آزاد فروش خودرو نشان می‌دهد که سورن پلاس XU7P صفر مدل 1403 حدودا از 605 تا 655 میلیون تومان قیمت دارد. با توجه به قیمت حدودا 464 میلیونی سورن پلاس در سامانه یکپارچه، قیمت این خودرو با بازار آزاد حدودا از 140 میلیون تومان تا نزدیک به 190 میلیون اختلاف قیمت دارد.

خرید قسطی سورن پلاس

گفتنی است که ایران خودرو امکان خرید قسطی سورن پلاس را نیز برای متقاضیان پارس سامانه یکپارچه با الویت زمستان 1402 فراهم کرده است. متقاضیان برای خرید قسطی باید 365 میلیون و 331 هزار تومان ودیعه پرداخت کند و طی 4 فقره چک به مبلغ هر کدام 25 میلیون تومان باقی مانده مبلغ را بپردازند. موعد تحویل این خودرو 90 روزه اعلام شده است.

 

مشخصات فنی سورن پلاس XU7P

سورن پلاس بهینه از نظر فنی با پژو پارس بهینه فعلی تفاوتی ندارد. این خودرو مانند پژو پارس بهینه به پیشرانه XU7P مجهز شده که ۱.۸ لیتری و ۸ سوپاپ است. این پیشرانه ۹۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده جایگزین پژو پارس، یعنی سورن پلاس بهینه، از نوع ۵ سرعته دستی بوده که توان را به چرخ های جلو منتقل می‌کند. این خودرو در هر 100 کیلومتر نزدیک به ۷ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

 به شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ می‌توانند دو خودروی پرفروش را با قیمت کارخانه خریداری کنند. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است

بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند پژو پارس XU۷P سفارشی ELX و سورن پلاس را به قیمت روز کارخانه خریداری کنند. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

ثبت نام صرفاً از طریق سایت ایران خودرو و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

هنوز پژو پارس سال مدل ۱۴۰۳ در بازار آفتابی نشده اما مدل ۱۴۰۲ این خودرو با قیمتی نزدیک به ۶۷۵ میلیون تومان در بازار داد و ستد می شود.
قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو
بنابراین قیمت این محصول محبوب ایران خودرو با مدل ۱۴۰۲ به نسبت قیمت کارخانه ای آن حدود ۳۸۰ میلیون تومان اختلاف را نشان می دهد.

حال فرض کنیم همین اختلاف قیمت کارخانه ای و بازار با توجه به قیمت جدید پژو پارس در مبدا رقم بخورد. یعنی فاصله حدود ۴۰۰ میلیون تومانی فعلی میان قیمت کارخانه‌ای و بازاری پژو پارس به قیمت جدید اعلامی این محصول محبوب ایران خودرو اضافه شود. بنابراین قیمت پژو پارس سال در بازار می تواند تا حوالی ۸۵۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان بالا بیاید.

نباید از یاد برد که قیمت حدود ۹۰۰ میلیون تومانی پژو پارس سال در بازار تنها تحت تاثیر افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو رقم خورده است و عواملی مانند نرخ ارز یا انتشار اخبار خارج از بازار هنوز تاثیر خود را روی پیش بینی قیمت پژو پارس سال در بازار نگذاشته اند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید