🔥84

آغاز پیش فروش خودرو در تیر ۱۴۰۳ / با پرداخت نصف قیمت کارخانه خودرو بخرید!

پیش فروش خودرو در تیر ۱۴۰۳ به قیمت کارخانه آغاز شد.


آغاز پیش فروش خودرو در تیر ۱۴۰۳ / با پرداخت نصف قیمت کارخانه خودرو بخرید!
بهمن موتور اعلام کرد: به اطلاع عموم متقاضیان گرامی و عاملیت‌های مجاز میرساند، امکان تکمیل فرآیند ثبـت نـام متقاضـیان طـرح سـامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صـمت بـه صـورت فـروش فـوق العـاده بـا نرخ غیرقطعی به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.
 آغاز پیش فروش خودرو در تیر ۱۴۰۳ / با پرداخت نصف قیمت کارخانه خودرو بخرید!
متقاضیان گرامی، می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمیباشد.

گروه بهمن به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های مونتاژ خودرو در ایران سبد گسترده و متنوعی از خودرو را در لیست محصولات خود دارد. این شرکت در گذشته نیز چند مدل از برند مطرح هاوال از گریت وال موتوز چین را در کشورمان عرضه کرده بود و حالا پس از گذشت چندین سال و با شرایطی کاملا متفاوت، عرضه یک محصول جدید از این برند با نام هاوال H۶ را دستور کار خود قرار داده است. زیربرند BMCARS به عنوان بخش وارداتی این مجموعه وظیفه عرضه این خودرو را برعهده دارد. در جدیدترین اقدام گروه بهمن کاتالوگ و مشخصات فنی خودرو جدید هاوال H۶ هیبریدی در سایت این مجموعه قرار گرفته است.

معرفی هاوال H۶ هیبریدی گروه بهمن

خودروی هاوال H۶ هیبرید، محصول پیشرفته‌ای در عرصه خودروهای الکتریکی-بنزینی است که با ترکیب موتور بنزینی توربوشارژ و موتور برقی، تجربه رانندگی متفاوت را برای مالکان خود رقم می‌زند. این خودرو با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید در زمینه کاهش مصرف سوخت و آلایندگی، در مسیر حفظ محیط زیست گام برداشته است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید