اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری در تهران چقدر است؟ + جدول

با بودجه‌ی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توان واحد آپارتمانی ۱۵ ساله با متراژ ۸۰ متر را در محله یوسف‌آباد تهران رهن کامل کرد.


خانه

یوسف‌آباد محله‌ای پرتراکم و قدیمی در مرکز تهران و جزو منطقه ۶ شهرداری است. این محله به دلیل دسترسی به امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی، حمل‌ونقل عمومی (از جمله مترو، بی‌آرتی) طرفداران زیادی دارد. به همین علت، در ادامه‌ی این مطلب قیمت رهن و اجاره‌ی مسکن در یوسف‌آباد را بررسی کرده‌ایم.

اجاره واحد آپارتمان ۸۰ متری در یوسف آباد، ۱۱ سال ساخت با دو اتاق خواب، به ودیعه‌ای حدود ۵۰۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۲۴ میلیون تومان نیاز دارد.

آپارتمانی با متراژ ۱۲۵ متر ساخت سال ۱۴۰۰ و دو خوابه، با ودیعه یک میلیارد تومان و پرداخت ماهیانه ۳۰ میلیون تومان قابل اجاره است.

واحد آپارتمان دیگری با سن بنای ۲۵ سال، یک خوابه و متراژ ۴۵ متر با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است. برای سکونت در این واحد باید ماهیانه ۱۵ میلیون تومان پرداخت کرد.

واحدی ۲۰ ساله با زیربنای ۷۰ متر و یک اتاق خواب با ودیعه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود. همچنین، با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان واحدی ۱۲۰ متری ساخت سال ۱۳۹۷ در محدوده یوسف آباد را می‌توان رهن کامل کرد.

قیمت رهن و اجاره در یوسف آباد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳)
مکان متراژ مشخصات ودیعه (تومان) اجاره ماهیانه (تومان)
یوسف آباد ۱۳۰ متر سال ساخت ۱۳۸۰ – ۳ خوابه ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۲۰ متر سال ساخت ۱۳۹۷ – ۲ خوابه ۱٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۲۰۰ متر سال ساخت ۱۳۸۵ – ۴ خوابه ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۱۴ متر سال ساخت ۱۳۸۶ – ۳ خوابه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۲ – ۳ خوابه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۷٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۲۰۰ متر سال ساخت ۱۳۷۱ – ۳ خوابه ۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰
یوسف آباد ۱۰۵ متر سال ساخت ۱۳۹۳- ۲ خوابه ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۴٬۰۰۰٬۰۰۰

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید