اقساطی خودروی لوکس بخرید | حراج بزرگ تابستانه کرمان موتور آغاز شد

طرح جدید فروش اقساطی کرمان موتور از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه بر روی سایت شرکت فعال خواهد شد.


کرمان موتور

فروش نقد و اقساط دو محصول کرمان موتور با قیمت جدید از روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

این طرح از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه بر روی سایت شرکت فعال خواهد شد.

شرایط فروش:

آشنایی با محصولات  کرمان موتور

شرکت خودروسازی کرمان موتور در سال ۱۳۶۹ به منظور واردات برخی مدل‌های کمپانی کره‌ای دوو تاسیس شد. این شرکت از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۱ اقدام به مونتاژ دوو سییلو و دوو ماتیز کرد، اما در سال ۱۳۸۱ به دلیل خریداری گروه دوو توسط جنرال موتورز آمریکا، همکاری میان شرکت‌های ایرانی و کره‌ای به نقطه پایان رسید. این نقطه پایان، خط شروع همکاری کرمان موتور با دیگر از خودروسازان بین‌المللی شامل فولکس واگن و هیوندای محسوب می‌شود. چند سال بعد هم کرمان موتور به سمت کمپانی چینی لیفان تمایل پیدا کرد و برخی محصولات این شرکت نظیر لیفان ۵۲۰ و لیفان ۶۲۰ را در سال‌های انتهایی دهه ۸۰ روانه بازار کرد. همچنین در سال ۱۳۸۸ شرکت چینی جی ای سی (جک) به جمع شرکای کرمان موتور اضافه شد و دو مدل جک جی۳ و جک جی۵ به فهرست محصولات کرمان موتور وارد شدند. پس از آن نیز جک S۵ از سوی کرمان موتور روانه بازار ایران شد که مورد استقبال فراوان مشتریان داخلی قرار گرفت. در این بین محصولاتی همچون لیفان ایکس ۵۰، ایکس ۶۰، جک S۳ و… نیز بر روی خط تولید کرمان موتور قرار گرفتند.

تولید و مونتاژ خودرو از برند چینی جک در ایران توسط کرمان موتور همچنان ادامه دارد، اما از سال ۱۴۰۰ محصولات جدید با برند KMC در دسترس خریداران ایرانی قرار می‌گیرند. البته تولید مدل‌های J۴ و S۳ و S۵ با برند جک ادامه دارد. از سال ۱۴۰۲ کرمان موتور همکاری خود را با کمپانی چینی SWM آغاز کرد و اس دبیلو ام ۰۱F را که پیش از این توسط سیف خودرو وارد بازار شده بود، با نام کی ام سی A۵ به فروش می‌رساند.

ناگفته نماند که شرکت کرمان موتور اخیرا همکاری خود را جهت مونتاژ برخی محصولات هیوندای نظیر سانتافه، سوناتا و اکسنت نیز آغاز کرده بود که به دلیل اعمال تحریم‌ها، پس از عرضه نسبتا محدود مدل‌های مذکور به حالت تعلیق درآمد.

لیفان

لیفان یکی از خودروسازان چینی است که از اواخر دهه ۸۰ همکاری خود را با کرمان موتور شروع کرد.

لیفان ۶۲۰

لیفان ۶۲۰ یکی از سدان‌های جمع و جور موجود در بازار ایران است که توسط شرکت کرمان موتور از اواخر سال ۱۳۸۹روانه بازار ایران شد. این خودرو در ابتدا با موتور ۱۶۰۰ سی سی به دست مشتریان ایرانی رسید، اما مدتی بعد به موتور قدرتمندتر ۱.۸ لیتری تجهیز شد که مدل جدیدتر با نام لیفان ۶۲۰ تلنت در بازار شناخته می‌شود. عملکرد نسبتا نرم سیستم تعلیق، بهره‌مندی پیشرانه از زنجیر تایم، عملکرد بهتر دیسک و صفحه در مدل تلنت ۱۸۰۰ و گنجایش بالای صندوق عقب، از جمله مزایای سدان لیفان ۶۲۰ به شمار می‌روند. از طرف دیگر عایق‌بندی نه‌چندان مناسب کابین این خودرو در برخی مواقع موجب بروز انتقاداتی از سوی مشتریان شده است.

جک

عرضه محصولات جک توسط کرمان موتور در ایران از اوایل دهه ۹۰ با جک J۳ شروع شد. مونتاژ خودروهای جک هم‌زمان با ماشین‌های هیوندای ادامه داشت و هر دو برند در فهرست محصولات کرمان موتور دیده می‌شدند. با تشدید تحریم‌ها و قطع همکاری خودروسازان خارجی در اواخر دهه ۹۰، خط تولید هیوندای در کرمان موتور تعطیل شد و ظرفیت آن به خودروساز چینی جک اختصاص پیدا کرد.

جک J۳

کی ام سی A۵

کی ام سی A۵ برخلاف دیگر محصولات کرمان موتور از برند جک نیست. این خودرو همان اس دبلیو ام G۰۱F است که اواخر دهه ۹۰ به مدت محدود توسط سیف خودرو در بازار کشور فروخته می‌شد. طراحی ظاهری کی ام سی A۵ تفاوتی با اس دبلیو ام G۰۱F سیف خودرو ندارد، اما حالا از گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته استفاده می‌کند. گشتاور این خودور با مشخصات فنی جدید به ۲۱۲ نیوتن.متر کاهش پیدا کرده است، اما نیم ثانیه شتاب سریع‌تری دارد.

کی ام سی J۷

کی ام سی J۷ سدان لوکس و اسپرتی است که کرمان موتور در سال ۱۴۰۱ معرفی کرد. این خودرو در قالب سدان فست بک به بازار ایران آمده است و شمایل اسپرت و جوان‌پسندی را پیش روی خریدار قرار می‌دهد. کابین این خودرو نیز طرحی مدرن دارد، به طوری که یک نمایشگر لمسی عمودی میانه داشبورد را پوشانده است. اگرچه KMC J۷ مثل همه چینی‌های بازار ایران از پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره می‌برد، اما این موتور قدرت بیشتری معادل ۱۷۲ اسب بخار از طریق یک گیربکس ۶ سرعته DCT به چرخ‌های جلو می‌فرستد. اسپرت بودن فقط در ظاهر کی ام سی J۷ خلاصه نمی‌شود، بلکه شتاب ۶.۷ ثانیه‌ای این خودرو را جزو سریع‌ترین ماشین‌های موجود در بازار ایران قرار می‌دهد.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید