این فرصت را از دست ندهید | اقساطی صاحب خودروی لوکس شوید + ثبت‌نام مدیران خودرو

شرایط طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو در شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد.


خودرو

فروش نقد و اقساط (۱۲ الی ۶۰ ماهه) خودرو MVM X۵۵ پرو شرکت مدیران خودرو از امروز دوشنبه ۲۶ شهریور در نمایندگی های مجاز این شرکت آغاز خواهد شد.

شرایط طرح فروش مدیران خودرو شهریور ۱۴۰۳

مدیران خودرو-بررسی مشخصات فنی ام وی ام X۲۲

ام وی ام X۲۲ که کوچک‌ترین کراس اوور موجود در فهرست محصولات مدیران خودرو است، در چین و دیگر کشورها با نام چری تیگو ۲ شناخته می‌شود. این خودرو از سال ۱۳۹۵ روی خط مونتاژ این شرکت ایرانی قرار گرفت و تاکنون، پنج تیپ از آن، شامل ساده، اسپرت، اکسلنت، اسپرت اکسلنت و لاکچری به خریداران ایرانی عرضه شده است. ام وی ام X۲۲ نسخه کراس‌اوور ام وی ام ۳۱۵ است و تقریبا عملکرد فنی مشابهی با ماشین هاچبک دارد، اما فنربندی X۲۲ خشک‌تر از ۳۱۵ است. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۱، نسل بعدی کوچک‌ترین و ارزان‌ترین کراس‌اوور خود را با اسم ام وی ام X۲۲ پرو روانه بازار کرد.

مدیران خودرو-مزایا و معایب

+ مصرف سوخت کم

+ خدمات پس از فروش گسترده

+ افزایش آپشن‌ها از سال ۹۷

– کابین تنگ

– فنربندی خشک

مدیران خودرو-مشخصات فنی

ام وی ام X۲۲ با موتور ۱.۵ لیتری به قدرت ۱۰۵ اسب بخار به بازار ایران رسید. هر چند کراس‌اوور مونتاژی چینی فقط با یک پیشرانه عرضه می‌شود، اما خریداران می‌توانند از بین گیربکس دستی ۵ سرعته و جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته یکی را انتخاب کنند.

شتاب ام وی ام X۲۲ با جعبه دنده دستی ۱۲ ثانیه و با گیربکس اتومات ۱۲.۷ ثانیه است. یکی از مزیت‌های این کراس ‌اوور کوچک مصرف سوخت آن است که با گیربکس دستی ۵.۹ لیتر و با جعبه دنده اتومات ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند.

هر چند گیربکس اتوماتیک X۲۲ عملکرد بهتری نسبت به جعبه دنده CVT دیگر خودروها مثل لیفان X۵۰ دارد، اما به خوبی رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک نیست.

ام وی ام X۲۲ روی پلتفرم ام وی ام ۳۱۵ هاچبک ساخته شده است و برای تبدیل هاچبک به کراس‌اوور، چینی‌ها فنربندی آن را دستکاری کرده‌اند. این تغییرات موجب شده تا فنربندی X۲۲، به خصوص در قسمت عقب خشک‌تر از ماشین هاچبک باشد.

کراس اوور کوچک مدیران خودرو از سال ۹۵ و با تیپ ساده به بازار آمد. این تیپ فاقد حالت رانندگی است، اما تیپ اسپرت، لاکچری و اسپرت اکسلنت که بعد از آن عرضه شدند، دارای دو حالت رانندگی اکو و اسپرت هستند.

ام وی ام X۲۲ در ابتدای ورود به بازار ایران، به امکانات زیادی مجهز نبود، با این حال از سال ۱۳۹۷ با پنج آپشن جدید کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور فشار باد تایر و ترمز کمکی در دسترس خریداران قرار گرفت.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید