🔥59

این قانون  های معنوی بی سر و صدا بر نتایج زندگی شما حاکم است | نتیجه کارهات با این قوانین تو زندگی بهت بر میگرده

زندگی فقط یک دارونما است. هیچ چیز به طور جهانی صادق نیست. هیچ حق مطلق یا باطل مطلق وجود ندارد. استانداردهای زیبایی به آنچه فروخته می شود بستگی دارد.


 تجربه زندگی هر فرد به طور منحصر به فردی توسط مجموعه ای انحصاری از رویدادها و محیط ها شکل می گیرد که فیلترها و لنزهایی را که برای تصمیم گیری در آینده استفاده می کنند، تعیین می کند. جدای از انسان بودن و به اشتراک گذاشتن برخی باورها و ارزش ها با برخی افراد، همه ما بسیار متفاوت هستیم. خب تا حدی

یک چیز مشترک همه ما قوانین معنوی است که تابع آنها هستیم. این قوانین بی سر و صدا بر نتایجی که ما در زندگی خود مشاهده می کنیم حکومت می کنند. اگر آن را درک نمی کنید، احتمالاً از شرایط فعلی خود احساس گمراهی، سردرگمی و ناراضی می کنید. شما به راحتی می توانید با صرف چند دقیقه برای یادگیری قوانین حاکم بر نتایج خود و استفاده از آنها به نفع خود، این موقعیت ها را معکوس کنید. در اینجا هفت مورد از آنها برای شروع شما آورده شده است.

در اینجا 7 قانون معنوی وجود دارد که در سکوت بر نتایج زندگی شما حاکم است:

1. قانون کارما
چندی پیش یکی از دوستان قدیمی از زندان آزاد شد. او به اتهام دزدی به 12 سال زندان محکوم شد. به عبارت دیگر، او سرقت را انجام نداده بلکه نقش بازی کرده است. حقیقت این است که او اصلاً دخالتی نداشت. اتفاقاً داشت به سمت خانه می رفت. اینها دوستان او بودند، پس از آنها استقبال کرد و برای مدت کوتاهی با آنها بیرون رفت. آنها به تازگی یک سرقت را به پایان رسانده بودند و دوربین مداربسته تمام حرکات آنها را ردیابی می کرد. در نهایت پلیس همه آنها را دستگیر و دستگیر کرد. اثر انگشت او بر روی تمام وسایل دزدیده شده بود و به نشانه وفاداری به دوستانش سکوت اختیار کرد که منجر به 12 سال زندان شد.

یکی از اولین سوالاتی که قبل از محکومیتش از او پرسیدم این بود: «آیا اذیت نمی‌شوی که به کاری که انجام نداده‌ای متهم شوی؟» لبخندی زد، مستقیم به چشمانم نگاه کرد و گفت: نمی توانم عصبانی باشم. این کارمای من است.»

چیزی که من به شما نگفتم این است که او در گذشته با گروه چند بار به خانه نفوذ کرده است. او فکر می‌کرد که دارد از پس آن برمی‌آید تا اینکه پلیس او را به چیزی متهم کرد که تنها با زیر پا گذاشتن قانون منع قتل در خیابان می‌توانست از آن خارج شود. او تصمیم خود را اینگونه توجیه کرد که با خود گفت: آنچه اکنون از سر می گذرانم، پرداخت بهای کاری است که در گذشته انجام داده ام. حق با او بود.

هر عملی، چه خوب و چه بد، نتیجه ای دارد. هرچه اقدامات خوب بیشتری انجام دهید، احتمال بیشتری برای دستیابی به یک نتیجه مثبت وجود دارد – و برعکس نیز صادق است. فقط مسئله زمان بود که این افراد دستگیر شوند، یا بدتر از آن، کسی را که می خواست از خانه خود دفاع کند، کشتند.

با این حال، او هشت سال از دوران محکومیت خود را پشت میله های زندان و چهار سال تحت نظارت مچ پا را سپری کرد. او از زمانی که بیرون آمد، شغلی در جامعه پیدا کرد و به جوانان محله های آشفته درباره عواقب اعمالشان آموزش داد. پیام او ساده است: “هر کاری که انجام می دهید بهایی دارد.” عمل نیک شما اعتبار دارد; اعمال بد به شما نسبت داده می شود. در نهایت، با عواقب اعمال خود چه خوب و چه بد روبرو خواهید شد.

2. قانون جذب
جیمز لین آلن رمان‌نویس و داستان‌نویس آمریکایی بود. آثار او اغلب گویش‌ها و فرهنگ زادگاهش کنتاکی را به تصویر می‌کشند که در قرن نوزدهم در میان نویسندگان محبوب بود. یکی از سخنان بسیار او این بود: “همانطور که فکر می کنی، سفر می کنی، و همانطور که دوست داری، جذب می کنی.” امروز همان جایی هستید که افکارتان شما را آورده است. فردا هر جا که افکارت تو را ببرد، خواهی بود.»

معنای پشت این نقل قول ساده است. شما نمی توانید از عواقب افکار خود فرار کنید. شما همیشه به سمت چیزی که در خفا بیشتر از همه دوست دارید جذب خواهید شد. بسیاری این را به این معنا می‌دانند: «اگر دائماً به ماشین مورد علاقه‌ام فکر کنم یا پول زیادی داشته باشم، آن را به دست می‌آورم» – سرزنش The Secret اثر رودا برن. قانون جذب اینگونه عمل نمی کند!

قانون جذب با تقویت افکار موجود فرد عمل می کند. این کار را با ایجاد فرصت هایی برای شما انجام می دهد تا آنچه را که معتقدید درست است تأیید کنید. وقتی دائماً به چیزی فکر می کنید که ندارید، همزمان با خود می گویید: “من کمبود دارم” و موقعیت هایی پیش می آید که این را تأیید می کند.

بهترین راه حل این است که به طور کلی مثبت فکر کنید . اگر مدام به افکار مثبت فکر کنید، بیشتر مراقب نتایج مثبتی که تجربه می کنید خواهید بود. این دیدگاه شما را تغییر خواهد داد. ممکن است شروع کنید به چیزی مانند “همه چیز همیشه برای من خوب است” باور کنید، که همان چیزی است که به قانون ایمان وارد می شود – بعداً در مورد آن قانون بیشتر توضیح خواهیم داد. اگر مدام به افکار منفی فکر کنید، نسبت به نتایج منفی هوشیارتر خواهید بود و این چرخه ادامه می یابد. شما بیشتر چیزی را که به آن فکر می کنید جذب می کنید.

به همین دلیل است که یکی از قوی‌ترین عادت‌ها برای بهره‌مندی از قانون جذب، تمرین جملات تاکیدی روزانه است – شما با یادآوری مداوم چقدر شگفت‌انگیز هستید، به خودتان یک تقویت دستی می‌دهید. مثال “همیشه همه چیز برای من خوب است” به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که من هر روز به خودم می گویم. شما می توانید افکار خود را با هدفمندتر بودن با ورودی هایی که اجازه می دهید کنترل کنید. هر چه تفکر شما مثبت تر باشد، مثبت تری دریافت می کنید.

3. قانون فراوانی
روز قبل با دختری قرار ملاقات داشتم. خب قرار بود من باشم بعد از 20 دقیقه منتظر ماندن به او زنگ زدم تا بررسی کنم که آیا همه چیز از طرف او خوب است یا نه زیرا او حاضر نشد و به من اطلاع نداد که دیر می شود. وقتی او را برداشت، از او پرسیدم کجاست، و او گفت: «ساعت 7 آنجا خواهم بود.» ساعتی از زمان ملاقات توافقی ما گذشته بود، بنابراین به او گفتم: «نگران نباش. دارم میرم.” در ابتدا او نسبت به آن بی تفاوت بود. سپس او تماس گرفت و التماس کرد: “لطفا، کرتیس، این اولین قرار ماست. من ساعت هفت اونجا هستم شما می دانید که من یک خانم هستم. برای آماده شدن زمان می گذاریم.

به اسلحه هایم چسبیدم و رفتم. تصمیم گرفتم بیام ولی خیلی وقته رفته بودم. دو هفته بعد دوباره با من تماس گرفت. او برای آخرین بار عذرخواهی کرد و گفت که می خواهد ملاقات کند. مردم معمولاً بعد از اتفاقی که افتاد این کار را انجام نمی دهند، بنابراین من به او شک کردم. اولین چیزی که وقتی با هم آشنا شدیم به من گفت: “میدونی، هیچکس تا حالا کاری رو که تو با من کردی انجام نداده.” با گیجی گفتم: چیکار کردی؟ او پاسخ داد: تا به حال هیچ کس مرا به این شکل در جای خود قرار نداده است. آن روز احساس حماقت می کردم زیرا کاری که انجام دادم درست بود. من اشتباه کردم اگر کفش روی پای دیگر بود، من هم می رفتم.» بدون اینکه متوجه باشم، طرز فکر فراوانی را به او نشان دادم.

به گفته بسیاری از کارشناسان دوستیابی، زنان با این ویژگی به مردان پاسخ بسیار خوبی می دهند. اما نه تنها زنان؛ کائنات نیز به خوبی به آن پاسخ می دهد. توجه داشته باشید که ذهنیت فراوانی ذهنیتی است که برای همه کافی است. همانطور که ضرب المثل رایج می گوید: “شما بیشتر از آنچه تحمل می کنید دریافت می کنید.”

کسی که فراوانی دارد، مزخرفات را تحمل نمی کند زیرا می داند که چیز بهتری در بیرون وجود دارد. آنها با رد این اتلاف، به کائنات می گویند که تحملش را ندارند، بنابراین چیز دیگری برایشان به ارمغان می آورد. وقتی او حاضر نشد منتظر دختری باشد که با یک ساعت تاخیر می آمد، ناخودآگاه به او رسید و گفت: “نیازی نداشتم با تو وقت بگذرانم، اما می خواستم.” این احتمالاً در ذهن او چنین تعبیر شده است: “من زنان زیادی برای انتخاب دارم، اما من تو را انتخاب کردم و تو به هم ریختی.”

جای تعجب نیست که او با عذرخواهی برگشت. از آن زمان تا زمانی که به این نتیجه رسیدم که این رابطه ای است که نمی خواهم با آن پیش بروم، دیگر هیچ وقت دیر نشد. وقتی متوجه شدید که در دنیا به اندازه کافی وجود دارد، دیگر نمی توانید با مردم رقابت کنید یا احساس حسادت کنید. شما دائماً برای بهتر شدن تلاش خواهید کرد و هر چیزی را که با استانداردهای شما مطابقت ندارد رد می کنید.

4. قانون کشسانی
حتی اگر شخصاً شما را نشناسم، دو ضمانت برای زندگی شما وجود دارد: اینکه روزی خواهید مرد. با ناملایمات روبرو خواهید شد. اولی شناخته شده و تا حد زیادی پذیرفته شده است، اما دومی اغلب نادیده گرفته می شود. بدبختی بخشی از زندگی است.

بیشتر مردم ریسک نمی کنند یا آسایش خود را رها نمی کنند زیرا از ناشناخته ها می ترسند. به عبارت دیگر، آنها از ناملایماتی که ممکن است با آن روبرو شوند می ترسند. مشکل این توجیه همان چیزی است که در بالا گفتم – ناملایمات بخشی از زندگی است. صرف نظر از اینکه ریسک می کنید یا نه، با ناملایمات روبرو خواهید شد. قانون تاب آوری به سادگی بیان می کند که تاب آوری کلید بازیابی از چالش های دشوار است. اگر تاب آوری ندارید، همیشه احساس می کنید که گیر افتاده اید یا انگار قربانی زندگی هستید.

در این شرایط، بسیاری اغلب به مکانیسم‌های مقابله‌ای ناسالم مانند مواد مخدر، الکل یا سایر رفتارهای پرخطر روی می‌آورند تا موقتاً از شر ناراحتی خلاص شوند. راه بهره مندی از قانون تاب آوری این است که دیدگاه خود را نسبت به سختی ها تغییر دهید. قرار نیست شما را پایین بیاورد. قرار است شما را اوج ببرد. روزهای سخت سیگنالی هستند که به زودی ارتقا پیدا می کنند. مشکلات خود را به عنوان فرصتی برای بهبود ببینید. مثل یه بازیه…

وقتی چالش را کامل کردید، می توانید به مرحله بعدی بروید. این بدان معنا نیست که شما باید به تنهایی از آن عبور کنید. در مواقع سخت از دوستان، خانواده و مربیان کمک بگیرید. هرچه انعطاف پذیرتر باشید، فعال تر خواهید بود. این منجر به پیشرفت مداوم شما خواهد شد.

5. قانون قوام
شکست یکی دیگر از اجتناب ناپذیرهای زندگی است. اما مشکل اینجاست: همانطور که ست گودین زمانی گفت: “کسی که بیشتر شکست می خورد برنده است”. شکست فرصتی جدید برای یادگیری چیزهایی است که کارساز نبوده است. البته، شما برنامه ای برای شکست ندارید، اما می دانید که توانایی آن را دارید، بنابراین از تلاش خود به عنوان فرصت یادگیری استفاده می کنید.

به عنوان مثال، از شش داستان اخیری که در مدیوم نوشته‌ام، تنها سه داستان از آن‌ها در حال حاضر بیش از 200 بازدید دارند. در ظاهر، آنها شکست خوردند. اما اگر عمیق‌تر نگاه کنید، آنها سه موضوع را به من گفتند که مردم نمی‌خواهند درباره‌اش از من بخوانند. اکنون می دانم چه چیزی را نباید ایجاد کنم.

این قانون تداوم است. قانون پشتکار تاکید می کند که تلاش مداوم منجر به موفقیت می شود. خیلی‌ها اغلب این را به این معنا می‌دانند: «فقط باید ظاهر شوم و خفاش را بچرخانم…» انیشتین در واقع به ما گفت که کارها این‌طور نیست وقتی گفت: «دیوانگی این است که یک کار را بارها و بارها انجام بدهی و توقع متفاوت داشته باشی. چیزها.” نتایج.” تلاش مستمر در مورد ایجاد تعداد زیادی واکنش سریع است. این به شما امکان می دهد تا به سرعت یاد بگیرید و به طور مداوم تکنیک خود را تکرار کنید.

کلید استفاده از قانون سازگاری، تعیین یک هدف روشن و ایجاد یک برنامه کاملاً تعریف شده برای رسیدن به آن است. گام های روزانه بردارید تا به جایی که می خواهید بروید نزدیک تر شوید. بله، شما خیلی شکست خواهید خورد، اما اینها فقط درس هستند. همانطور که توماس ادیسون گفت: “من شکست نخورده ام. من فقط 10000 راه را پیدا کردم که کار نمی کند.

6. اعتقادنامه
کسی فکر می کند که نمی تواند از طریق اینترنت درآمد کسب کند. شخص دیگری فکر می‌کند که می‌تواند میلیون‌ها دلار از اینترنت کسب کند. حدس بزن چی شده؟ هر دو حق دارند. استفان بهترین گفت:

«هر یک از ما تمایل داریم باور کنیم که چیزها را همانطور که هستند می بینیم و عینی هستیم. اما این مورد نیست. ما جهان را نه آن گونه که هست، بلکه آن گونه که هستیم، یا آن گونه که مشروط شده ایم می بینیم. وقتی دهانمان را برای توصیف آنچه می بینیم باز می کنیم، در واقع داریم خودمان، ادراکات و مدل هایمان را توصیف می کنیم. وقتی دیگران با ما مخالفت می کنند، بلافاصله فکر می کنیم مشکلی در آنها وجود دارد. اما، همانطور که نمایش نشان می‌دهد، افراد صادق و روشن‌فکر چیزها را متفاوت می‌بینند و هر کدام از دریچه تجربه منحصربه‌فرد نگاه می‌کنند.

هر چیزی که باور دارید برای شما صادق است. این باورها همچنین می توانند به یک پیشگویی خودشکوفایی تبدیل شوند. کسی که فکر می‌کند نمی‌تواند از اینترنت درآمد کسب کند، هرگز از اینترنت درآمد کسب نمی‌کند، و فردی که فکر می‌کند می‌تواند میلیون‌ها دلار از اینترنت کسب کند، میلیون‌ها دلار درآمد خواهد داشت. اگر زندگی شما مطابق با شما پیش نمی رود، سیستم اعتقادی خود را بررسی کنید – معمولاً مشکل همین است. افرادی را پیدا کنید که به خواسته های شما رسیده اند و با آنها معاشرت کنید. باورهای شما در مورد آنچه ممکن است سریعتر از آنچه تصور کنید تغییر می کند.

7. قانون بازتاب
قانون بازتاب مفهومی از حوزه علوم طبیعی است. بیان می کند: زاویه انعکاس برابر است با زاویه تابش، جایی که پرتو تابیده، پرتو بازتاب شده و آینه بازتاب شده در یک صفحه قرار دارند. هر دو زاویه با توجه به آینه اندازه گیری می شوند.

این قانون اغلب در همه محافل معنوی استفاده می شود، عمدتاً برای تأکید بر این که آنچه در شما ساکن است فقط در دیگران منعکس می شود. به عبارت دیگر، ویژگی هایی که در افراد مشاهده می کنید، بازتابی از واقعیت درونی شما هستند. به عنوان مثال، وقتی کسی وجود دارد که نمی توانید تحمل کنید، معمولاً به این دلیل است که او یک ویژگی دارد که شما از خودتان متنفر هستید. تلاش برای «تغییر» یا «اصلاح» آن نوعی انکار است – چیزی که شما ناخودآگاه سعی در انجام آن دارید تغییر بازتاب است.

در اینجا یک مثال دیگر وجود دارد – پسری در اینستاگرام به نام Biggroove وجود دارد . او یک بدنساز است که از رقصیدن لذت می برد. اگر نظرات مربوط به هر یک از ویدیوهای IG او را بررسی کنید، انبوهی از نظرات مانند “چیزی در مورد این مرد وجود دارد که من را آزار می دهد.” اگرچه من هرگز آن را در صفحه او ننوشتم، اما در آن کمپ مشترک شدم – فکر می کردم او برای رقصیدن آنقدر پیر است. یک روز، یک دقیقه وقت گذاشتم تا کل ویدیو را تماشا کنم. مرد فقط داشت لذت می برد. این من را به شدت ناراحت کرد. بعد فکر کردم: «چرا از دست این پسر ناراحتم؟ من شخصاً او را نمی شناسم و او مرا نمی شناسد.» من نشنیدم، پس برگشتم سر کار. اون موقع بود که زد…

از کاری که انجام می دادم متنفر بودم. بیگرو برای انجام کاری که دوست دارد و از آن لذت می برد، دستمزد می گیرد. من به این حسادت کردم اگر شخصاً او را می شناختم، احتمالاً سعی می کردم او را تغییر دهم – “برادر، تو پیرتر از آن هستی که چنین برقصی.” وقتی فهمیدم دلیل اذیت شدنم همین است، سریع عقب نشینی کردم. من هرگز او را در IG دنبال نکرده‌ام، اما وقتی ویدیوهایش بالا می‌آیند، همیشه آنها را لایک می‌کنم و به منوی اشتراک‌گذاری می‌روم تا به الگوریتم اینستاگرام نشان دهم که محتوا را دوست دارم تا بتوان بیشتر توزیع کرد.

افراد زندگی شما فقط بازتابی از شما هستند. کسانی که از آنها متنفر هستید جنبه هایی از زندگی تان را به شما نشان می دهند که با آنها ناراحت هستید. افرادی که دوستشان دارید منعکس کننده بخش هایی از شما هستند که دوستشان دارید و به آنها احترام می گذارید. کسانی که آنها را تحسین می کنید به شما نشان می دهند که زندگی شما چگونه می تواند باشد.

نه برای فشار آوردن به باورهای مذهبی، بلکه این مفهوم نیز یک آیه قدرتمند کتاب مقدس است. در متی 7: 3-5، عیسی به شاگردان خود آموزش می داد که چگونه دیگران را قضاوت کنند، و گفت: «چرا به دانه در چشم برادرت نگاه می کنی و به چوب در چشم خود توجه نمی کنی؟ چگونه به برادرت می گویی: بگذار لکه را از چشمت بردارم، در حالی که همیشه تخته ای در چشمت هست؟ ای منافق، ابتدا تخته را از چشم خود جدا کن، سپس به خوبی می بینی که آن را از چشم برادرت جدا کنی.»

به طور منظم اعمال و احساسات خود را نسبت به مردم ارزیابی کنید. اگر شما را بیمار می کند، با جنبه ای از زندگی خود مواجه شده اید که با آن ناراحت هستید. کسی که قانون انعکاس را درک می کند با هیچ کس نگرانی ندارد.

هر یک از ما تابع قوانین معنوی حاکم بر زمین هستیم. اگر آن را درک نکنید، ممکن است احساس کنید قربانی هستید زیرا همه چیز علیه شما پیش می رود. در این داستان، من در مورد هفت مورد به شما گفتم:

قانون کارما
قانون جذب
قانون فراوانی
قانون کشسانی
قانون تداوم
قانون باور
قانون بازتاب
به آنها بیاموزید که زندگی شادتری داشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید