این نشونه ها میگه که تو رابطه عاطفی عاقل و بالغ هستی یا نه

پس از جدایی ناخوشایند دیگر از یکی از عزیزان، بسیاری از ما احتمالاً تعجب می کنیم که چرا این اتفاق افتاده است. می توانید او، خودتان یا شرایط را سرزنش کنید. یا سعی کنید تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید که واقعاً هر کدام از شما چقدر برای یک رابطه جدی و کار روی خودتان آماده بودید.


ما در مکتوب نامه 8 نشانه از یک رابطه بالغ را جمع آوری کرده ایم که بسیاری از افراد برای رسیدن به آن تلاش می کنند. برای آزمایش خود آماده اید؟

1. توسعه شخصی

هنگامی که صلح و هماهنگی در روابط شما حاکم شود، پیشرفت خواهید کرد . دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد، شغل خود را به شغل بهتری تغییر خواهید داد، یا از نردبان شغلی قدیمی خود بالا می روید. شخص مهم شما به موفقیت ها حسادت می کند، نه مانع، و شکایت می کند که تمام توجه شما فقط به کار است و شما او را فراموش کرده اید.

با قرار گرفتن در یک رابطه ناپخته، یک روز متوجه خواهید شد که دایره دوستان شما تنگ شده است، هیچ رشدی در کار وجود ندارد و تمام رویاها و برنامه های بلندپروازانه شما برای آینده در حال جمع شدن غبار روی قفسه ها هستند. تمام زندگی شما فقط حول محور شریک زندگی و علایق او می چرخد ​​و خود شما عملاً در او ناپدید شده اید.

2. نگرش نسبت به شریک زندگی خود

یکی از قوانین طلایی روابط این است که شما باید فردی را همانگونه که هست بپذیرید. مطمئناً می توانید خواب ببینید که شریک زندگی شما تحت تأثیر شما تغییر می کند (و شاید این اتفاق بیفتد) اما نمی توانید او را مجبور به انجام این کار کنید.

اولا، چنین تلاش هایی به احتمال زیاد منجر به رسوایی ها و نزاع ها می شود. ثانیاً شما عاشق این شخص خاص با عادات و کمبودهای او شدید. این بدان معناست که شما از آنچه در انتظار شماست آگاه بوده اید.

3. زمینه عاطفی

شما باید در کنار همسرتان احساس راحتی و آرامش کنید . اگر امروز از خوشحالی در آسمان ها اوج می گیرید، و فردا در حال شکستن ظرف ها، به هم زدن درها و فکر جدایی هستید، و این همیشه اتفاق می افتد، پس چیزی برای فکر کردن وجود دارد. طغیان های عاطفی و بی ثباتی نشانه های یک رابطه ناپخته است.

4. مدرک عشق

شرکای روابط بالغ می دانند که یکدیگر را دوست دارند و فقط با هم احساس خوبی دارند. اگر شما یا طرف مقابلتان دائماً به اثبات عشق نیاز دارید، به این معنی است که یکی از شما در مورد صداقت یا قدرت احساسات دیگری شک دارد. و یک روز این شکاف کوچک می تواند به یک پرتگاه واقعی تبدیل شود.

5. خودآگاهی

یک رابطه بالغ، اتحاد دو فرد خودکفا است ، زمانی که شما یا شریک زندگیتان سعی نمی کنید هیچ یک از کاستی ها یا ناامنی های خود را به قیمت دیگری جبران کنید. اگر این رابطه فقط به دلیل تمایل حداقل یکی از طرفین برای ادعای خود شروع شود، بعید است که آنها خوشحال باشند.

6. مشکلات

مشکلات در هر زوجی به وجود می آید. اینها ممکن است مشکلاتی باشد که هم مربوط به رابطه بین شما و هم فقط یکی از شرکا باشد. با این حال، در زوج های قوی، مشکلات به موانع تبدیل می شوند که پس از آن عشق شما تنها قوی تر می شود. و البته، شرکا هرگز یکدیگر را برای آنچه اتفاق افتاده سرزنش نمی کنند، بلکه به طور خاص هدفشان غلبه بر مشکلات است. اگر مشکلات فقط شما را به درگیری تحریک می کند، پس باید به این فکر کنید که رابطه شما چقدر جدی است.

7. اعتماد به نفس

حسادت یکی از دلایل بسیاری از جدایی هاست. با این حال، اگر شما به شریک زندگی خود اطمینان دارید و او نیز به شما اطمینان دارد، هیچ شک و تردیدی در مورد تلفن های دیگران وجود نخواهد داشت. و حتی معاشقه سبک و زودگذر در محدوده معقول منجر به رسوایی نخواهد شد. ناگفته نماند موهای شخص دیگری روی کت و شلوار: هرگز نمی دانید چه کسی در مترو سفر می کند و از ریزش مو رنج می برد.

8. عشق

و شاخص اصلی یک رابطه بالغ این است که هر دوی شما قبل از هر چیز آماده به اشتراک گذاشتن عشق خود هستید . اگر به خود اطمینان دارید، سعی نکنید به هزینه شریک زندگی خود خود را مطرح کنید و ارزش خود را بدانید، آنگاه خوشحال خواهید شد که احساسات خود را به اشتراک بگذارید.

همچنین اتفاق می افتد که شما اول از همه به عشق خود نیاز دارید و آن را از جفت روح خود انتظار دارید. سپس باید متوجه شوید که باید کارهای مشترک، پرزحمت و گاه بسیار سختی را روی رابطه خود انجام دهید. یا شاید شما هنوز برای آنها آماده نیستید.

چه چیزی را ممکن است به لیست اضافه کنید؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید