🔥43

این نوشیدنی تمام داخل بدن را شستشو می دهد

یکی از این نوشیدنی‌ها شربت «دانه چیا و آبلیمو» است که برخی از کاربران ادعا می‌کنند که علاوه بر رفع عطش و حرارت بدن، تاثیرات شگفت‌آور دیگری هم بر سلامت افراد دارد و به آن لقب «حمام درونی» داده‌اند که گویا درون بدن را شست‌وشو می‌دهد.


این نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف می‌شود و تنها کافی است یک قاشق دانه چیا را در یک لیوان آب ریخته و یک نصف لیمو به آن اضافه کنید؛ پس از ۱۰ دقیقه می‌توانید نوشیدنی خود را مصرف نمایید.

این معجون ساده را در واقع از مدت‌ها پیش یک قبیله مکزیکی استفاده می‌کرده‌اند که اعضای آن به اینکه دوندگانی عالی در مسافت‌های طولانی‌اند، شهرت دارند.

«حمام درونی» با دانه چیا، ترفندی برای سلامتی است که داریل گیوفره، مروجش، آن را «نوشیدنی ضد یبوست» می‌نامد که روده را پاک می‌کند، و بر این مبنا در فضای مجازی محبوب شده است.

گیوفره، متخصص مشهور تغذیه و نویسنده کتاب «قند را حذف کنید و اسید را از بین ببرید»

(Get Off Your Sugar and Get Off Your Acid)، در پادکستی در ماه مه، در مورد تاثیر درمانی این نوشیدنی صحبت کرد و گفت که خودش آن را پس از ابتلا به مشکلات جدی جهاز هاضمه، آزمایش کرده است.

گیوفره، متخصص مشهور تغذیه و نویسنده کتاب «قند را حذف کنید و اسید را از بین ببرید»[۱] در پادکستی در ماه مه، در مورد تأثیر درمانی این نوشیدنی صحبت کرد و گفت که خودش آن را پس از ابتلا به مشکلات جدی جهاز هاضمه، آزمایش کرده است.

معجون «حمام درونی» فقط یک لیوان آب است که به آن دو قاشق غذاخوری دانه چیا و چند قطره آبلیموی تازه افزوده می‌شود. گیوفره با اشاره به اینکه این نوشیدنی را وسیله‌ای برای «حذف طبیعی» [مواد نا لازم و مضر از بدن] می‌داند، می‌گوید: «اجازه دهید پنج دقیقه بماند تا دانه‌ها آب بیندازند، سپس آن را اول صبح با معده خالی بنوشید.»

مواد لازم
۱ نفر
1 قاشق سوپ خوری شکر
1 عدد لیمو شیرازی
2 قاشق چایخوری دانه چیا
آب به میزان لازم
مراحل تهیه
اول شکر رو با مقداری آب جوش حل کردم، دانه چیا رو ریختم و بعد آب لیمو رو گرفتم و داخلش ریختم و آب اضافه کردم تا لیوان پر بشه، چون آبجوش استفاده کردم یک ساعت داخل یخچال گذاشتم تا خنک شد، بعد برش های لیمو و یخ اضافه کردم. همون آبلیمو شکر خودمونه ولی خب از خاصیت چیای عزیز هم بهره مند میشیم. نوش جان

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید