با این پماد خانگی عمیق ترین چین و چروک ها را در یک هفته از بین می برد!

چین و چروک بعد از یک سن خاص برای همه اجتناب ناپذیر است.


حتی اگر با آنها بجنگیم، نمی‌توانیم فرار کنیم، اما می‌توانیم توسعه آنها را به تاخیر بیندازیم یا حضور آنها را کاهش دهیم.

چین و چروک هایی وجود دارند که به قدری ضعیف و نازک هستند که فقط به کمی توجه نیاز است و در حال عقب نشینی هستند. اگر به موقع عمل کنیم، به راحتی می توانیم صورت خود را صاف کنیم.

کرم معجزه آسا زیر در عرض 1 هفته از شر چین و چروک های ریز و درشت خلاص می شود. بیایید قبل از اینکه به اندازه خندق 1-1 شوند، کاری در مورد آنها انجام دهیم. بیایید پماد حاوی مواد ساده را تهیه کنیم و می توانیم از آن برای تغذیه پوست و مراقبت از جایگزینی مایعات استفاده کنیم. پوست را با مواد مغذی پر می کند، گردش خون و رنگ پوست را بهبود می بخشد. از آنجایی که حاوی ترکیبات طبیعی شیری است، هیچ عارضه ای ندارد و برای انواع پوست توصیه می شود. توصیه می شود برای رسیدن به هدف به مدت چهار هفته از آن استفاده کنید، اما اولین علائم آن تنها پس از یک هفته قابل مشاهده است.

مواد لازم:
2 قاشق چایخوری وازلین طبی
1 زرده تخم مرغ
2 قاشق غذاخوری روغن بادام (اما قابل جایگزینی با روغن زیتون)
نصف قاشق غذاخوری عسل

کاربرد:
ژله وازلین را روی بخار آب ذوب کرده و بعد از چند دقیقه از روی حرارت بردارید و با بقیه مواد مخلوط کنید. چند دقیقه هم بزنید تا یک توده خامه ای و همگن به دست آید. در یک شیشه خالی و تمیز نگهداری کنید.

استفاده از آن در شب توصیه می شود، مقدار کمی را روی پوست تمیز صورت بمالید. آن را ماساژ دهید، اجازه دهید نیم ساعت بماند، سپس آن را با یک پارچه نخی آغشته به آب تمیز چشمه بشویید. شما می توانید حداقل 2 ساعت قبل از رفتن به رختخواب این درمان را انجام دهید، زیرا 1 ساعت طول می کشد تا به پوست نفوذ کند، در غیر این صورت همه آن روی بالش آغشته می شود. بعد از استفاده خامه را در یخچال بگذارید، اگر تمام شد یک قسمت دیگر آماده کنید.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید