🔥35

با پول کم بهترین گوشی موبایل را بخرید | این گوشی‌های ارزون همه چی تمومن

اگر به دنبال خرید موبایل ارزان قیمت هستید این گزارش را از دست ندهید. در اینجا به معرفی بهترین موبایل های ارزان بازار پرداختیم.


موبایل

رشد روزافزون تکنولوژی باعث شده قیمت دستگاه‌های تلفن همراه همگام با افزایش امکانات و قابلیت‌ها بالاتر برود؛ اما در بازار همچنان می‌توان دستگاه‌هایی با امکانات کافی و قیمت مناسب تهیه کرد.

تلفن همراه زمانی یک ابزار ارتباطی لوکس با امکانات حداقلی بود؛ اما در سال‌های اخیر، یکی از وسایل ضروری زندگی است که جایگزین بسیاری از ابزارهای سنتی شده و کیفیت انجام کارها باوجود آن به‌شدت تغییر کرده است.

در بازار ایران، در کنار گوشی‌های گران‌قیمت و لوکس، گوشی‌های میان رده و ارزان‌قیمت هم به‌وفور یافت می‌شود و حتی برند ایرانی تلفن همراه نیز که اخیراً در این صنعت فعال شده، توانسته است محصولات خوش قیمت و مناسب طبع مردم روانه بازار کند.

گوشی موبایل

بررسی گلکسی A۱۳

سامسونگ بهتر از هر سازنده گوشی دیگری می‌تواند تقریباً با هر قیمتی گوشی‌های جذابی تولید کند و گلکسی A۱۳، نسخه بعدی گلکسی تقریباً با ارزان‌ترین قیمت موجود عرضه می‌شود. موضوع قیمت واقعاً یک ویژگی مهم به شمار می‌رود که گلگسی A۱۳ سامسونگ آن را دارد.
شما می توانید با خرید این گوشی به جای پایین‌ترین نسخه سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا، حدود ۱۰۰۰ دلار صرفه جویی کنید. با اینکه صرفه‌جویی بسیار زیادی است، اما در عین حال یک معامله بزرگ است. اهمیت در این است که شما از یک گوشی هوشمند چه می‌خواهید و چقدر باید هزینه کنید.
خرید سامسونگ به این معنی است که مطمئناً می‌توانید برخی از گزینه‌های خود را علامت بزنید، از جمله کیفیت ساخت و نسخه مناسب (و نسبتاً جدید) اندروید از این موارد است. اگر از قبلا در اکوسیستم سامسونگ هستید و به نرم افزار One UI آن عادت کرده‌اید، احتمالا می‌خواهید این کار را ادامه دهید.
اگر علاوه بر قیمت، همه چیز در آزمایش ما خیره کننده نباشد، رضایت‌بخش خواهد بود. این شامل صفحه نمایش زیبا، روشن و شفاف، بدون حس ممتازی که با OLED ارائه می‌شود و عمر باتری است که شما از آن فراتر از میزان استاندارد استفاده می‌کنید، اما خیلی فراتر از آن نیست. شاید دوربین در این قیمت کمی بهتر از آن چیزی باشد که انتظارش را دارید، به خصوص زمانی که خورشید بیرون است و نور خوبی دارید.
البته هیچ تلفنی که با این قیمت مقرون به صرفه باشد، شما را با درخشش خود شگفت‌زده نخواهد کرد. شما یک گوشی ضد آب یا شارژ بی‌سیم ندارید و مشخصات داخلی مقرون به صرفه منجر به تأخیر قابل‌توجه و لکنت‌های گاه به گاه می‌شود. به‌ویژه در نسخه‌ای که خارج از ایالات متحده فروخته می‌شود و پردازنده کندتری دارد.
اگر ذخیره پول را می‌خواهید و سامسونگ را هم می‌خواهید، گلکسی A۱۳ ارزش یک نگاه جدی را دارد. با این حال، گوشی‌های رقیب زیادی حتی با این قیمت پایین وجود دارد، از جمله گوشی هایی مانند Moto G۲۲ و Nokia G۲۱.

طراحی سامسونگ گلکسی A۱۳

طراحی استاندارد
انتخاب چهار رنگ
بدون ضد آب یا ضد گرد و غبار
بسته به قسمتی از جهان که در آن هستید، می‌توانید گلکسی A۱۳ سامسونگ را در رنگ‌های مشکی، سفید، هلویی یا آبی انتخاب کنید و ما نسخه سفید رنگی بود که برای بررسی در اختیار داشتیم. طراحی بسیار ابتدایی و پلاستیکی است، همان‌طور که در این قیمت انتظار دارید؛ اما همچنین به خوبی منحنی بوده و واقعاً به خوبی در کنار هم قرار گرفته است.
به عبارت دیگر، احساس می‌کنیم گوشی‌ای است که دوام خواهد آورد و ما از نحوه تعبیه ماژول دوربین عقب در پشت گوشی در گوشه سمت چپ بالا خوشمان می‌آید، کاری که سامسونگ در تمام گوشی‌های گلکسی خود انجام می‌دهد.
در نگاه اول ممکن است فکر کنید این گوشی گران‌تر از چیزی است که واقعاً هست و وقتی این‌طور به نظر می‌رسد، می‌دانید که تیم‌های طراحی و مهندسی کار شایسته‌ای انجام داده‌اند.

قیمت گوشی امروز سامسونگ

گلکسی A۵۴ که نسخه قدیمی A۵۵ است، ۱۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و A۳۵ دست‌کم ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گلکسی A۰۵ را در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار می‌دانیم. پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و خرید A۱۵ که پرفروش‌ترین گوشی این روز‌های سامسونگ است، حداقل هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

گلکسی S۲۴ اولترا اما صاحب پرچمدار فعلی سامسونگ است و با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی تا مرز ۹۷ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود.

قیمت گوشی سامسونگ
گوشی مدل
گلکسی A۰۵ (نسخه ۶۴ گیگابایت)  پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
گلکسی A۱۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
گلکسی A۲۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
گلکسی A۳۴ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۱۵ میلیون تومان
گلکسی A۳۵ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
گلکسی A۵۴ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۱۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
گلکسی A۵۵ (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
گلکسی S۲۳ FE (نسخه ۲۵۶ گیگابایت)  ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه ۲۵۶ گیگابایت) ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
گلکسی S۲۴ اولترا (نسخه یک ترابایت) ۹۷ میلیون تومان

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید