🔥3

بدون دردسر وام ۶۰۰ میلیون تومانی بگیرید | دریافت وام ۶۰۰ میلیونی با اقساط چندساله

وام فوری سپرده‌گذران دارای میانگین حساب مناسب می‌توانند وام فوری۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه را دریافت کنند.


وام

بانک شهر به تازگی طرح تسهیلاتی جدیدی را معرفی کرده که در آن، مشتریان دارای معدل حساب می‌توانند با ارائه ضامن رسمی و اعتبارسنجی از وام فوری ۶۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام ۱۲ درصد و بازپرداخت آن نیز حداکثر ۴۸ ماه اعلام شده است.

بانک شهر برای این تسهیلات سقف ۶۰۰ میلیون تومانی همراه با سود ۱۲ درصدی و مهلت بازپرداخت ۶ تا ۴۸ ماهه که به نسبت انتخاب وام‌گیرنده متغیر است، تعیین کرده است. مشمولان دریافت این وام نیز اشخاصی هستند که در حساب بانک شهر خود میانگین حساب سه تا ۱۸ ماهه ایجاد کرده‌اند؛ علاوه بر اینکه متقاضیان برای ضمانت نیازی به داشتن گواهی کسر ازحقوق، چک و سفته ندارند و می‌توانند فقط با ارائه ضامن رسمی و رتبه اعتباری بالا، با مراجعه به شعب بانک شهر و پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور و همچنین با استفاده از نرم افزارهمراه شهر پلاس برای دریافت این تسهیلات اقدام کند.

بانک شهر همچنین امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به اقوام درجه اول را برای دریافت‌کنندگان فراهم نموده است.

باتوجه به اینکه بانک شهر برای این تسهیلات سقف ۶۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۲ درصدی و حداکثر ۴۸ ماه فرصت برای بازپرداخت اقساط تعیین کرده است، وام‌گیرنده پس از دریافت وام باید در هر قسط مبلغ ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک نیز که شامل اصل مبلغ وام و سود آن می‌شود در پایان مدت سررسید به ۷۵۸ میلیون تومان خواهد رسید.

از دیگر شروط بانک ملی برای پرداخت وام آتیه ملی این است که متقاضی باید حداقل مبلغ ۱۰۰ هزارتومان در حساب کوتاه‌مدت خود سپرده‌گذاری کند که حداکثر مدت تعیین شده برای این نوع سپرده‌گذاری ۱۵ سال است. بانک ملی همچنین باتوجه به نرخ سود مطابق با مصوبات شورای پول و اعتبار، برای سپرده وام‌گیرنده سود پرداخت خواهد کرد.

درصورت سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت، میانگین کل حساب مشتری که شامل مبالغ واریزی و سودهای دریافت‌شده می‌شود، در طول دوره ملاک اعطای تسهیلات قرار می‌گیرد و مشتری علاوه بر مانده سپرده، می‌تواند از تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار بهره‌مند گردد. یعنی اگر شخصی پنج سال میانگین حساب داشته باشد می‌تواند تا ۲۰ برابر از مبلغ سپرده خود تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام آتی ملی را از بانک ملی دریافت کند.

جزئیات این نوع سپرده با سپرده کوتاه‌مدت تفاوت‌هایی دارد؛ از جمله اینکه حداقل سپرده موجود در حساب باید یک میلیون تومان باشد و حداکثر مدت سپرده‌گذاری ۱۵ سال تعیین شده است. برای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت بانک ملی سود پرداخت خواهد کرد که این درصد به صورت ماهیانه به حساب کوتاه‌مدت ویژه طرح آتیه ملی واریز می‌شود. متقاضی ۱۵ سال از زمان سپرده‌گذاری متقاضی گذشته باشد، می‌تواند تا ۲۵ برابر از معدل حساب خود و تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام دریافت کند

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید