🔥190

ترکیب ماست با هر گیاه برای چه بیماری مفیده؟ | ماست و با این گیاهان بخور تا از دکتر بی نیز شی

ماست و آویشن: تقویت معده از خواص آویشن طبع گرم آن است. آویشن یکی دیگر از ادویه‌های خوش‌عطر است که می‌توانید برای متعادل کردن طبع ماست به آن اضافه نمایید. ماست و تخم کتان: لاغر شدن اضافه کردن ۱ قاشق بذر کتان به یک کاسه ماست قبل از خواب، کاهش وزن را برای شما آسان‌تر می‌کند. به خصوص در از بین بردن چربی‌های ناحیه شکم موثر است. در صورت تمایل می‌توانید آن را صبح و عصر نیز مصرف کنید. اما اگر ۱ هفته ادامه دهید و ۱ هفته استراحت کنید موثرتر خواهد بود. بذر کتان حاوی مقادیر زیادی اسید‌های چرب…


ماست و آویشن: تقویت معده

از خواص آویشن طبع گرم آن است. آویشن یکی دیگر از ادویه‌های خوش‌عطر است که می‌توانید برای متعادل کردن طبع ماست به آن اضافه نمایید.

ماست و تخم کتان: لاغر شدن

اضافه کردن ۱ قاشق بذر کتان به یک کاسه ماست قبل از خواب، کاهش وزن را برای شما آسان‌تر می‌کند. به خصوص در از بین بردن چربی‌های ناحیه شکم موثر است. در صورت تمایل می‌توانید آن را صبح و عصر نیز مصرف کنید. اما اگر ۱ هفته ادامه دهید و ۱ هفته استراحت کنید موثرتر خواهد بود.

بذر کتان حاوی مقادیر زیادی اسید‌های چرب اشباع و غیراشباع، پتاسیم، روی، منیزیم، مس و آهن است. با ترکیب شدن با یک ماده غذایی مفید دیگر یعنی ماست، تبدیل به یک غذای فوق العاده برای بدن می‌شود.

اضافه کردن ۱ قاشق بذر کتان به یک کاسه ماست قبل از خواب، کاهش وزن را برای شما آسان‌تر می‌کند. به خصوص در از بین بردن چربی‌های ناحیه شکم موثر است.

در صورت تمایل می‌توانید آن را صبح و عصر نیز مصرف کنید. اما اگر ۱ هفته ادامه دهید و ۱ هفته استراحت کنید موثرتر خواهد بود.

ماست و شوید: کاهش چربی

شوید همچنین یک منبع بسیار خوب از کلسیم است و به همین دلیل مصرف این سبزی به همراه ماست می‌تواند از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری کند. ترکیب ماست و شوید خشک هم تأثیر مناسبی روی کاهش چربی خون دارد. نحوه مصرف: شوید خشک با ماست را می‌توانید حداقل یک بار در روز مصرف کنید.

ماست و زنجبیل: کبد چرب

از جمله «خواص زنجبیل» برای سلامتی این است که یکی از گرم‌ترین ادویه‌ها برای طبع سرد است.

شما می‌توانید با اضافه کردن مقدار کمی زنجبیل به ماست سردی ماست را کاهش دهید و با خیال راحت آن را میل کنید.

ماست و نعناع: نفخ معده

مصرف ماست به همراه نعناع و گردو، خاصیت سردی ماست را کم می‌کند و آن را برای بدن قابل هضم می‌کند. اگر اهل خوردن ماست و خیار هستید حتما به آن نعنا اضافه کنید تا از سردی ماست بکاهید. نعنای تازه به علت این که دارای عطر و اسانس بیشتری است خواص درمانی بیشتری هم دارد و به درمان نفخ معده و تسکین دردهای معده کمک می‌کند..

ماست و هل: تقویت روده

افزودن هل به ماست ممکن است ایده خوبی برای افزودن طعم و ترکیب فواید این دو ماده مغذی باشد. ماست حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. هل حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است. این ترکیبات می توانند با خنثی کردن رادیکال های آزاد که به بدن آسیب می رسانند از آسیب سلولی جلوگیری کنند.

ماست و شنبلیله

ماست به عنوان یک منبع غنی از پروتئین و ویتامین‌ها و مواد معدنی، به سلامت قلب و عروق، رشد سلول‌های بدن و حفظ سلامت روده کمک می‌کند. شنبلیله نیز با خواص ضد التهابی، پروبیوتیک و غنی بودن از ویتامین‌ها و مواد معدنی، به سلامت دستگاه گوارش، استخوان‌ها و سطح انرژی بدن کمک می‌کند.Tir 28, 1402 AP

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید