تست شخصیت شناسی | کدام جک لنترن را انتخاب می کنید؟ این نشان می دهد که آیا شما فداکار هستید یا یک کارآفرین متولد شده!

همانطور که فصل پاییز فرا می رسد و رنگ های پر جنب و جوش برگ های در حال چرخش، آب و هوای دنج ژاکت و عطر شیرین ادویه کدو تنبل را به همراه دارد، افکار ما به طور طبیعی به هالووین تبدیل می شود.


یکی از نمادین ترین نمادهای این تعطیلات ترسناک، جک لنترن است که هر کدام به اندازه شخصی که آن را حک کرده منحصر به فرد است.

با این حال، آیا می دانستید که جک اولنترنی که به سمت آن گرایش دارید، می تواند جنبه های عمیق شخصیت شما را آشکار کند؟

بیشتر از خودگذشته هستید یا کارآفرین؟ انتخابی که انجام می دهید می تواند پاسخ را آشکار کند.

لحظه ای استراحت کنید و به تصویر سه جک لنترن که از 1 تا 3 شماره گذاری شده اند نگاه کنید. کدام یک با شما صحبت می کند؟ به احساس درونی خود اعتماد کنید و تصمیم فوری بگیرید.
اگر جک اولنترن شماره 1 را انتخاب کردید

اگر متوجه شدید که جذب اولین جک اولنترن شده اید، احتمالاً یک کارآفرین طبیعی خواهید بود.

شما در شناسایی فرصت ها و تبدیل حتی چالش برانگیزترین موقعیت ها به نفع خود مهارت دارید. شما فردی ریسک پذیر هستید و از شکست نمی ترسید.

در واقع شما شکست را پله ای برای موفقیت می بینید. در حالی که یک رشته رقابتی دارید، برای کار تیمی نیز ارزش قائل هستید و اهمیت یک سیستم پشتیبانی قوی را می دانید.
اگر جک اوللنترن شماره 2 را انتخاب کردید

انتخاب جک اوللنترن دوم نشان می دهد که شما فردی فداکار هستید. شما یک غریزه طبیعی برای کمک به دیگران دارید و اغلب نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می دهید.
شما همدل، مهربان و صمیمانه به رفاه اطرافیان خود اهمیت می دهید. با این حال، به یاد داشته باشید که مراقبت از خود و تعیین حد و مرز در صورت لزوم نیز مهم است.
اگر جک اولنترن شماره 3 را انتخاب کردید

اگر سومین جک اولنترن توجه شما را جلب کرد، احتمالاً تعادلی بین ویژگی‌های کارآفرینی و از خودگذشتگی خواهید داشت.

شما می توانید تصویر بزرگتر را ببینید و تصمیماتی بگیرید که هم به نفع خود و هم دیگران باشد. شما در نقش های رهبری برتر هستید زیرا همدلی را با یک ذهنیت استراتژیک ترکیب می کنید.

به یاد داشته باشید که هر دو جنبه از شخصیت خود را پرورش دهید زیرا آنها بزرگترین نقاط قوت شما هستند.

این تست شخصیتی ساده و سرگرم‌کننده، نگاهی اجمالی به ضمیر ناخودآگاه شما می‌دهد و نشان می‌دهد که آیا تمایل بیشتری به فداکاری دارید یا روحیه کارآفرینی دارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید