🔥3

تست هوش | اگر بتونی ماشین زرد رنگ رو پیدا کنی تو یه نابغه‌ای!

چشم خود را آزمایش کنید و ببینید چقدر سریع می توانید ماشین زرد رنگ پنهان شده را در تست بینایی یافتن ماشین زرد رنگ تشخیص دهید.


ذهن

فکر می کنید بتوانید در کمتر از ۶ ثانیه ماشین زرد رنگی را که میان این ترافیک پنهان شده است را تشخیص دهید؟ چشم خود را آزمایش کنید و ببینید چقدر سریع می توانید ماشین زرد رنگ پنهان شده را در تست بینایی یافتن ماشین زرد رنگ تشخیص دهید. پازل های جستجو و پیدا کردن بر اساس فرضیه یافتن یک آیتم پنهان در یک تصویر در یک محدودیت زمانی برای افزایش تمرکز و توجه مفید هستند.

 

وقت آن رسیده است که مهارت های خود را محک بزنید !حد بینایی خود را آزمایش کنید و در کمتر از ۶ ثانیه مورد متفاوت را تشخیص دهید! این بازی فکری را انجام دهید و سعی کنید قبل از تمام شدن زمان آن را پیدا کنید!

آیا تست بینایی یافتن ماشین زرد رنگ را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم.

برچسب‌ها:

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید