🔥3

تست هوش | با این تست جذاب هوش خود را محک بزنید!

انجام یک تست هوش معتبر یکی از اولین راه‌های سنجش میزان بهره هوشی یا همان آی کیو یا هوش هیجانی است.


هوش

آیا می توانید خرگوش را در ۵ ثانیه پیدا کنید؟ خیلی سخت به نظر نمی رسد، درست است؟ با این حال، تنها ۲٪ برتر موفق به کسب آن می شوند! به معدود افرادی بپیوندید که می توانند این چالش بصری سریع را حل کرده اند.

این یک پازل تصویری ۱۲ ساله است، اما شرط می‌بندیم که هنوز آن را ندیده‌اید. این یک شاهین است که بال هایش را باز کرده و یک شاخه در چنگال هایش نگه داشته است. پرنده به پایین نگاه می کند، احتمالاً به دنبال چیزی که گم کرده است.

چند دقیقه قبل شاهین یک خرگوش را گرفته بود، سر آن موجود بیچاره را جدا کرده بود و در چنگال هایش حمل می کرد.

این مسابقه خرگوش پنهان که ذهن شما را درگیر می کند، توانایی های شناختی شما را آزمایش می کند و مرزهای توهمات نوری را جابجا می کند، و تجربه ای باورنکردنی را ایجاد می کند که شما را وادار می کند تعجب کنید که آیا چشمان شما قابل اعتماد نیستند.

در این توهم نوری خرگوش پنهان، شما فقط ۵ ثانیه فرصت دارید تا خرگوش را ببینید. اگر موفق شدید آن را پیدا کنید به شما تبریک می گویم! برای کسانی که نتوانستند، برای بررسی پاسخ به زیر بروید.

پاسخ این است: در تصویر شاهین یک خرگوش پنهان در طول بال هایش دارد. اگر دقیق تر نگاه کنید، واضح تر می شود.

در زمان های قدیم، مردم این ترفندهای بصری را جادوگری یا ارواح شیطانی در کار می نامیدند. اما پس از تحقیقات فراوان، سرانجام دانشمندان متوجه شدند که پازل‌های توهم نوری فقط مغز ما را بر اساس دیدگاه‌هایی که مطابقت ندارند فریب می‌دهند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید