تست هوش با جواب / کدامیک از این 3 گدا، زامبی نیست !؟ | 5 ثانیه فرصت دارید!

آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم :سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. د


تست هوش با جواب / کدامیک از این 3 گدا، زامبی نیست !؟

در آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

مجله خبری چشمک امروز معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند که به یکی از محبوب ترین سوالات و معماهای تصویری شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار سردرد شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم همراه باشید و تلاش کنید در زمان مشخص شده بر این آزمون غلبه کنید.

آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها 5 درصد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند.

نوشته های مشابه

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم، تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید.

در تصویر آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم شما سه شخص را می بینید. در نگاه اول، هر سه این افراد عادی به نظر می رسند. اما اگر خوب دقت کنید از میان این سه نفر، فقط یکی انسان سالمی است و زامبی نیست. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم نگاه کنید.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم

آیا پاسخ صحیح آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم را پیدا کردید!؟ اگر پیدا نکردید، نگران نباشید، مجله خبری چشمک به همه چیز فکر می کند و تصویر حل شده را به شما نشان خواهد داد. اما قبل از دیدن پاسخ 5 ثانیه دیگر فرصت دارید!

تست هوش با جواب / کدامیک از این 3 گدا، زامبی نیست !؟

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم: فرد اول از سمت راست یک زامبی است. چشمان قرمز او مشخصی است. فرد وسطی نیز زامبی است. به دستانش نگاه کنید. استخوان انگشت او مشخص است. تنها فرد سالم در میان سه فرد درون تصویر آزمون تصویری با شناسایی انسان سالم، فرد سمت چپ است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید