🔥211

تست هوش | با دلیل بگو کدوم غذا خطر کمتری داره

تست هوش: آزمون خوردن غذای کم خطر؛شما کدام غذا را برای خوردن انتخاب می کنید تا تهدیدی برای زندگیتان نباشد؟


تست هوش

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش درانتهای صفحه:

.

.

.

.

آزمون خوردن غذای کم خطر؛شما کدام غذا را برای خوردن انتخاب می کنید تا تهدیدی برای زندگیتان نباشد؟
آزمون خوردن غذای کم خطر؛ در تصویر آزمون خوردن غذای کم خطر ما سه ماده خوراکی شامل پنیر کرم زده،جگر ماهی فوگو و قارچ آمانیتا را می بینیم که بر روی میزی در یک مسابقه تلویزیونی قرار داده شده است و از شرکت کنندگان می خواهد که یکی از آنها را برای خوردن انتخاب کنند،فقط به آنها گفته شده که یکی از آنها کم خطر می باشد.

آیا شما می توانید این غذای کم خطر را انتخاب کرده و بگویید کدامشان ضرر کمتری برای جان انسان دارد؟
از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند.

کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

.

.

.
پاسخ آزمون خوردن غذای کم خطر
احتمالا جواب این معمای تصویری را به راحتی پیدا کرده اید و ما جواب این آزمون را برای کسانی می گذاریم که هنوز نتوانسته اند جواب آن را بدهند،همان طور که میدانیم قارچ آمانیتا یکی از سمی ترین گونه های موجود در جهان می باشد،ماهی فوگو یک ماهی سمی می باشد مخصوصا جگر آن که مصرف آن از سال 1984 میلادی ممنوع اعلام شده است.

پنیر کرم زده برخلاف ظاهرش یک غذای بسیار محبوب در ساردینیا می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار هم گران قیمت می باشد،پس شما برای پیروز شدن در آزمون خوردن غذای کم خطر باید پنیر کرم زده را انتخاب می کردین.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید