🔥107

تست هوش | به این خانوم بخت برگشته کمک کنید شوهرشو پیدا کنید

تست هوش زیر را در 3 ثانیه حل کنید.


تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

در تصویر دو مرد را می‌بینید که روی تخت بیمارستان هستند، سمت چپی سر و صورت و دست او بسته است و ظاهرا آسیب شدیدی به او وارد شده است. مرد سمت راستی هم یک پایش آسیب دیده و زیر چشمش کبود شده است و باقی صورتش سالم است. زن که یک لباس قرمز پوشیده و رو به مرد سمت راستی نشسته است. اما در این میان مرد سمت چپی مدعی است که این زن همسر او است. در حالی که مرد سمت راستی به زن می‌گوید که دلم برایت تنگ شده بود، و زن هم با تعجب به مرد سمت چپی نگاه می‌کند و انگشت به دهان مانده است.
جواب تست هوش تشخیص شوهر زن مرد سمت راستی است. بله، چون زن به سمت مرد سمت راست نشسته و از حرف مرد سمت چپ کاملا تعجب کرده است. مرد سمت راستی همسر زن است.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش در انتهای صفحه:

.

.

.

.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید