🔥202

تست هوش تصویری | اگه بتونی تعداد 7 رو تو تصویر درست پیدا کنی و بگی بیناییت حرف نداره

تست هوش: فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟


فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش درانتهای صفحه:

.

.

.

.

آزمون قدرت دید با عدد 7 : زندگی مدرن، نوعی کم تحرکی را برای بیشتر ما ایجاد کرده است. کار پشت میز و یا خیره شدن به صفحه نمایشگر، می تواند هر چه بیشتر تمرکز، دقت و حتی بینایی ما را تحت تأثیر قرار دهد. بر همین اساس برای جلوگیری از رکود حسی، ضروری است که هم چشم ها و هم مسیرهای عصبی را ورزش کنیم. پازل ها، بازی های فکری، و توهمات نوری فرصت مناسبی را فراهم می کنند تا لحظه ای از روز کاری خود را صرف حواس خود کنیم.

پازل هایی که حروف و اعداد را با هم ترکیب می کنند، بسیار مفید هستند. زیرا مغز ما به طور طبیعی داده های الفبایی عددی را با هم گروه بندی می کند. بنابراین، نیاز به استخراج اعداد از دریایی از حروف در یک پازل نوری، بهشتی برای تربیت مغز است.
آزمون قدرت دید با عدد 7
در مطلب امروز، یک پازل تصویری جذاب برای شما داریم. در آزمون قدرت دید با عدد 7، شما متوجه مجموعه‌ای از کاراکترها خواهید شد که در الگوی مشخص چیده شده‌ است، اما به‌گونه‌ای چیده شده‌ است که مشاهده تفاوت‌های ظریف را دشوار می‌سازد. بر همین اساس شناسایی این چالش یا آزمون قدرت دید با عدد 7 می تواند، برای مغز شما بسیار مفید باشد.
آنچه که شما در این چالش باید انجام دهید، شمارش تمام اعداد هفتی است که باید بشمارید. برای اینکه آن را کمی چالش برانگیزتر شود، فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا این کار را انجام دهید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. البته اول چشمان خود را ببندید و سپس چشمان خود را باز کرده و به تصویر نگاه کنید.

هنگامی که 15 ثانیه شما تمام شد، باید متوقف شوید، و ببینید چند عدد 7 شناسایی کرده اید. سپس، به پایین بروید تا تلاش های خود را با پاسخ واقعی مقایسه کنید. ممکن است پاسخ آزمون قدرت دید با عدد 7، شما را شگفت زده کند!
پاسخ آزمون قدرت دید با عدد 7
ظاهراً، تنها 10 درصد ار کاربران موفق به انجام این پازل شده اند. بنابراین هرکسی که به پاسخ صحیح دست یابد، از قدرت بینایی و تمرکز عالی برخوردار است.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت دید با عدد 7: در اینجا همه آنها به رنگ قرمز در نمودار زیر علامتگذاری شده اند: بسیاری از کاربران اینترنتی بر این باورند که تصویر فقط شامل شش عدد 7 است. اما هفتمین عدد 7 در واقع الگوی کلی خود کاراکترها است، عدد بزرگ 7 شامل حروف و اعداد است. آیا آن را تشخیص دادید؟

تست هوش
تست هوش

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید