🔥310

تست هوش تصویری | خرابکاری که زده شیشه رو شکونده فقط یه فرد باهوش میتونه لوش بده

باهوشا با دلیل بگن: چه کسی شیشه پنجره را شکسته است!؟


تست هوش

تست هوش و حل معما به یادگیری و تقویت حافظه شما کمک بسیاری خواهد کرد . شما میتوانید از تست‌ هوش هم به عنوان یه رااه کمکی برای تقویت حافظه استفاده کنید هم برای سرگرمی .نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند. در ادامه سایت مکتوب نامه ما جدیدترین تست هوش های دنیا را برای شما ارائه میدهیم.

تست هوش  شناخت مقصر: بسیاری از مواقع برای یادگیری یک شغل جدید لازم است، تمرینات درست داشت. کارآگاهان و افسران پلیس قابل از اینکه وارد فعالیت اصلی خود شوند، مورد امتحانات و آزمون های گوناگون قرار می گیرند. معماها و سوالات هوش فراوانی در اختیار آنها قرار می گیرد تا میزان زیرکی و هوش آنان سنجیده شود. سوالات و صحنه های شبه جرم ترتیب داده شده و از آنها خواسته می شود که آن را حل نمایند.
شما احساس می کنید که یک کارآگاه خبره هستید؟ بنابراین این رمز و رازی که در آزمون شناخت مقصر نهفته است، ممکن است برای شما جالب باشد.
تعداد زیادی از مردم برای حل این معما تلاش خواهند کرد، اما تنها یک ذهن خلاق و کارآگاهی می تواند در زمان مشخص شده (فقط نگاه اول) آزمون شناخت مقصر را تحلیل و پاسخ دهد. برای یافتن پاسخ در زمان محدود باید به مهارت های خود تکیه کنید.

تست هوش مقصر

آنچه که تحت عنوان آزمون شناخت مقصر، نامگذاری شده است، تصویری جالب با شما به اشتراک گذاشته شده است. شیشه های یک ساختمان شکسته شده است و سه مظنون برای این کار وجود دارد.شخصیت های مشکوک یک آشپز، مردی که مسئول نگهداری باغ است و مرد جوانی است که با توپ فوتبالش از کنار خانه رد می شد. به نظر شما کدامیک از افراد زیر در شکستن شیشه ساختمان نقش دئاشته اند؟ به نظر شما کدامیکی شیشه ها را شکسته است؟ چرا؟
شما برای یافتن راه حل آزمون شناخت مقصر، باید تمام جزئیات این تصویر را مرور کنید. باید تمرکز کنید، زیرا هر حواس پرتی می تواند به سرعت و به طور قطعی شما را از پاسخ دور کند.
پاسخ آزمون شناخت مقصر

آیا توانسید در تلاش اول پاسخ آزمون شناخت مقصر را پیدا کنید یا خیر!؟ اگر هنوز پاسخ ها را پیدا نکردید، می توانید بیشتر تلاش کنید. به بالا برگشته و تصویر را بیشتر بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت مقصر: مرد جوان با پیش بند نارنجی که هرس روزانه گیاهان در خانه را بر عهده دارد، مقصر است، زیرا اگر متوجه شوید در پشت شاخه ای وجود دارد که اکنون بر روی زمین افتاده است. احتمالاً موقع هرس درخت، این شاخه با شیشه برخورد داشته است. جوان با توپ همانطور که اشاره شد، فقط در حال عبور بوده است و به نظر نمی رسد آشپز هم در شکستن شیشه نقش داشته باشد. شما چه فکر می کنید؟

تست هوش
تست هوش

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید