🔥401

تست هوش تصویری | یکی از سه تا عجیب غریب قراره بمیره دوتا زنده بمونن کی میمیره؟

میتونی بگی کدوم یکی از این موجودات که به مرگ محکوم شدند میمیرند؟


تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

آزمون هوش تصویری مرگ موجود عجیب: در تصویر آزمون هوش تصویری مرگ موجود عجیب ما سه موجود افسانه ای در دنیای غرب را مشاهده می کنیم که بخاطر اعمالی که مرتکب شده اند به اعدام توسط صندلی برقی محکوم شده اند و محکم بر صندلی های برقی بسته شده اند و بزودی به سزای اعمالشان خواهند رسید،ولی باید گفت که فقط یکی از این موجودات با این شیوه میمیرد.

با توجه به تصویر و نشانه هایموجود در تصویر میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم موجود بر اثر این شیوه اعدام به زودی می میرد؟
چالش های تصویری توانسته اند بخش قابل توجهی از فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص دهند. شما برای پاسخگویی به این سوالات نیازمند آن هستید که از حواس پنج گانه و همچنین هوش خود به نحو احسن استفاده کنید. بنابراین چالش ها و معماهای تصویر علاوه بر به چالش کشیدن معماهای تصویری می توانند ذهن و مغز شما را ورزش دهند. ورزش مغز می تواند سبب رشد و توسعه مهارت های شناختی شما شوند.

.

.

.
پاسخ آزمون هوش تصویری مرگ موجود عجیب

تنها موجودی که با این شیوه اعدام می میرد زامبی می باشد،چون با شوک برقی با ولتاژ بالا مغز وی از کار می افتد،در حالی که این روش بر روی خون آشام و گرگینه جوابگو نمی باشد و باید از روش های دیگری چون نور خورشید یا وسایلی که با نقره درست شده اند وامثال آنها این دو موجود دیگر را نابود کرد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید