🔥2

تست هوش جالب | اگر بتونی سگ پنهان شده رو پیدا کنی واقعا آدم باهوشی هستی!

آزمون شناسایی سگ بین پانداها: این آزمون به این منظور تهیه شده است که به شما نشان دهد چگونه هم سرگرم شوید و هم ناامید! ناامید از اینکه در صورت عدم موفقیت متوجه ضعف در قدرت تمرکز و قدرت دید خود شوید. امروز، ما یک تصویر جالب را ارائه می دهیم که نه تنها مهارت های مشاهده شما را تحریک می کند، بلکه به شما امکان می دهد تا تمرکز فکری خود را نیز ارزیابی کنید.


تست

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

تعداد زیادی پاندا را در تصویر می بینید، جذاب و شایان ستایش، اما در میان آنها، سگی پنهان شده است. وظیفه شما این است که این سگ را پیدا کنید. با آزمون شناسایی سگ بین پانداها مجله خبری چشمک ره همراهی کنید.

آزمون شناسایی سگ بین پانداها

تست هوش
تست هوش

آیا آنچه را که برای پیدا کردن سگ میان پانداها  در ۵ ثانیه لازم است را دارید؟ منظور قدرت دید و تمرکز است. پس دست دست نکنید و برای یک چالش تصویری آماده شوید که مهارت های شناختی  شما را آزمایش می کند و باعث می شود هیجان را تجربه کنید.

تحقیقات نشان داده است که مغز انسان می تواند تصاویر را بسته به زاویه ای که از آن نگاه می کنند، متفاوت درک کند. اغلب، این توهمات در آزمون‌های روانکاوی برای آشکار کردن نحوه درک ما از چیزها و ارزیابی سطح هوش خود استفاده می‌شوند. همان طور که اشاره شد در آزمون شناسایی سگ بین پانداها، یک تصویر مبتکرانه داریم که ضریب هوشی و ظرفیت مشاهده شما را آزمایش می کند. در این تصویر می توانید گروهی از پانداها را سیاه و سفید ببینید. با این حال، در میان این پانداهای  یک سگ پنهان شده است.

چالش این است که سگ پنهان شده را در بین پانداها فقط در ۵ ثانیه پیدا کنید. در نگاه اول، ممکن است این کار آسانی به نظر برسد، اما در واقعیت، هزاران نفر برای یافتن سگ تلاش کرده اند.

شمارش معکوس اکنون شروع می شود!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید