🔥258

تست هوش | فقط اونایی که ذهن پلیسی دارن میتونن دزد گوشی این دخترو تو سه سوت لو بدن

فقط کسانی که ذهن پلیسی قوی دارند میتونن دزد تلفن همراه را گیر بیارند!


تست هوش

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر: در تصویر آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر ما دو صحنه از یک مکان را در دو زمان متفاوت و کوتاه مشاهده می کنیم،که دختری در میزی از رستوران نشسته است و مشغول خوردن ناهارش در ساعت 12 می باشد که در تصویر دیگر و در زمان 12ک05 دقیقه گوشی وی به سرقت رفته است . در این تصویر دو مظنون حضور دارند یکی از آن ها گارسون رستوران می باشد و دیگری یک پلیس.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی در 7 ثانیه با ذکر دلیل بگی کدام یک از این دو فرد گوشی دختر را به سرقت برده اند؟
پاسخ آزمون هوش تصویری دزد تلفن همراه دختر


خیلی از افراد در فضای مجازی گارسون را به عنوان دزد گوشی معرفی کرده اند و دلیلشان هم اینکه روی سینی که آورده دستمال گذاشته تا گوشی دیده نشود ولی هر کسی میداند که یک دزد وسیله را در جایی نمیگذارد که به راحتی پیدا شود،گارسون فقط ظرف غذای دختر را بر روی سینی گذاشته و رویش دستمالی که میز دختر را با آن تمیز کرده گذاشته است.دزد گوشی دختر پلیس می باشد،به زبان بدن پلیس دقت کنید که چگونه با گوشه چشم خود به دختر نگاه می کند و از استرس زیا د لو رفتن دو دست خودش را داخل جیبهای شلوارش گذاشته است،وی به دلیل اینکه با این لباس کمتر کسی به وی شک میکند مرتکب این جرم شده است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید