🔥443

تست هوش | فقط نکته بینای واقعی تونستن به این معما جواب درست بدن

با دلیل بگوئید کدام زن از همسرش جدا شده است!؟


تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش درانتهای صفحه:

.

.

.

.

آزمون تصویری شناخت زن مطلقه: یکی دیگر از آزمون هایی که می تواند برای هر کسی که علاقه به بازی های فکری دارد جالب باشد. در صفحه فیس بوک سازنده این آزمون، تعداد زیادی از کاربران نظرات خود را مطرح کردند. این نظرات بیشتر پاسخ هایی است که کاربران به سوال آزمون تصویری شناخت زن مطلقه داده اند. نظرات نشان می دهد که تنها 18 درصد از افراد توانسته اند آزمون تصویری شناخت زن مطلقه را رمزگشایی کنند. پس شما هم عجله کرده و ببینید که آیا شما آنقدر باهوش هستید که بتوانید در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای آن را حل کنید.

طراح و سازنده آزمون تصویری شناخت زن مطلقه معتقد است که تنها باهوش ترین افراد توانسته اند در عرض 6 ثانیه بر این چالش غلبه کنند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ اگر به دنبال بهبود سطح تمرکز و چابکی بصری خود هستید، بخش تفریح و سرگرمی با شماست، چرا که این وب سایت با ارائه جدیدترین و چالشی ترین معماها تلاش می کند که سطح مهارت های شناختی مخاطبان خود را افزایش دهد.
آزمون تصویری شناخت زن مطلقه
در این تمرین تصویری جدید که با عنوان آزمون تصویری شناخت زن مطلقه در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، سه زن حضور دارند. طراح آزمون این سوال را مطرح کرده است که یکی از این زنان به تازگی از همسرش طلاق گرفته است. شما چگونه می توانید این زن را شناسایی کنید. از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید تا پاسخ را در زمان تعیین شده بیابید
ایا می توانید زن مطلقه را در این آزمون شناسایی کنید؟ برای رسیدن به موفقیت باید از حداکثر توانایی های خود استفاده کنید. ثابت کنید که شما یک متخصص قوی در حل پیچیده ترین چالش ها هستید. پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون تصویری شناخت زن مطلقه نگاه کنید. سعی کنید زن مطلقه را در مدت زمان محدود 6 ثانیه پیدا کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم. یادتان باشد که زمان شما محدود هستید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت زن مطلقه

اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که نتوانسته اند بر آزمون تصویری شناخت زن مطلقه غلبه کنند، اما نگران نباشید، ما پاسخ را در پایان متن برای شما ارائه کرده ایم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است 5 ثانیه دیگر و در تلاش دوم آزمون را رمزگشایی کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت زن مطلقه: لباس زن اول از سمت چپ نشان می دهد که او یک دختر دبیرستانی است. زن وسطی پیرزنی است که به نظر نمی رسد از همسرش جدا شده باشد. اما اگر دقت کنید زن اول از سمت راست تلاش دارد با حفظ زیبایی و شادابی خودش اینگونه به اطرافیانش بگوید که از طلاق گرفتن خود راضی است و مشکل روحی و روانی پیدا نکرده است. آیا سریع توانستید این آزمون را رمزگشایی کنید؟ این آزمون تنها نیاز به توجه به جزئیات داشت.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید