🔥209

تست هوش | میخوای بیناییت رو به رخ همه بکشی؟ این تست رو انجام بده

اگه ستاره 4 پر را در این تصویر پیدا کنی قدرت تمرکز و بینایی ات مثل شاهینه!


تست هوش

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش درانتهای صفحه:

.

.

.

.

آزمون قدرت بینایی با ستاره: با تلاش برای حل این معمای تصویری (مخفیگاه یک ستاره 4 پر) مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید. چه چیزی بهتر از یک چالش تصویری برای ارزیابی حس مشاهده شما؟ با این تست بینایی شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگر به جزئیات توجه زیادی داشته باشید، این پازل برای شما یک بازی کودکانه خواهد بود. وظیفه شما این است که با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بگوئید که ستاره 4 پر در کجای الگوها پنهان شده است.
شما باید یک چشم تیزبین داشته باشید، در غیر این صورت نمی توانید این ستاره 4 پر را پیدا کنید. از سوی دیگر باید برای یافتن این ستاره باید توجه و تمرکز عالی هم داشته باشید. از آنجایی که آزمون زمان بندی نشده است، به همان اندازه که نیاز دارید وقت بگذارید. در صورت لزوم، در مکانی آرام و راحت، در شرایط مناسب برای قبولی در آزمون، به دور از هرگونه مزاحمت بنشینید.
آزمون قدرت بینایی با ستاره

یک پازل تصویری، تفکر، منطق و حل مسئله را به چالش می کشد. شرکت کنندگان باید سرنخ های تصویری را به دقت تجزیه و تحلیل کنند و برای حل پازل ها ارتباط برقرار کنند. این آزمون ها، مهارت های حل مسئله را تقویت می کند. این می تواند توانایی شما را برای مقابله با چالش های پیچیده در سایر جنبه های زندگی آنها تقویت کند. همچنین یک راه سریع و آسان برای کاهش استرس و اضطراب شما است.
توانایی حل این پازل تصویری نوعی حل مسئله است. این بدان معنی است که شما معمولاً قادر به مقابله با انواع دیگر چالش های پیچیده هستید.اگر شکست خوردی، مهم نیست. این لزوماً به این معنی نیست که شما بینایی ضعیفی دارید. ممکن است شما فقط فاقد آموزش باشید. برای رفع این مشکل، عاقلانه است که چندین چالش مشابه را انجام دهید. بدانید که مغز شما یک ماهیچه است و باید به آن عادت کند. پس اگر فرصت دارید، آیا می توانید ستاره 4 پر را در این تصویر پیدا کنید!؟
پاسخ آزمون قدرت بینایی با ستاره

اگر محل ستاره را هم پیدا کردید به شما تبریک می گویم. این نشان می دهد که شما ظرفیت زیادی برای مشاهده دارید. شما می توانید جزئیات، الگوها یا عناصر پنهان در یک تصویر را تشخیص دهید. تلاش کنید تا بیشتر تمرکز کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی با ستاره : اینجا محل ستاره 4 پر است. با نگاهی به تصویر، اکثر کاربران اینترنت با خود گفتند که هیچ ستاره 4 پر، در الگوهای مختلف وجود ندارد. با این حال، باید گفت که ستاره 4 پر به سمت چپ قسمت پایینی است. برای مشاهده مکان دقیق آن به تصویر زیر نگاه کنید. آیا شما هم ستاره 4 پر را پیدا کرده اید؟

تست هوش
تست هوش

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید