تست هوش | نابغه ها بگین کدوم یکی از این بدبختا جون سالم به در میبره؟

آزمون هوش: کدام یک در موقعیت خطرناک تری قرار دارد؟


تست هوش

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوشنمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

آزمون هوش تصویری امروز از شما می خواهد که تشخیص دهید، کدام فرد در موقعیت خطرناک تری قرار دارد؟ چرا؟ به نظر شما کدام یک شرایط بدتری دارد؟

اگر خوب به تصویر نگاه کنید می بینید که دو فرد در موقعیتی دلهره آور گرفتار شده اند و جز خودشان کسی نمی تواند به ان ها کمک کند. از نظر شما کدام فرد در موقعیت بدتری قرار دارد و احتمال در خطر بودن وی بیشتر است؟
اگر در حل معماهای تصویری خوب هستید و به انواعی از چالش های تصویری علاقه دارید، آزمون هوش امروز را حتما امتحان کنید! شما بایستی هر چه سریعتر پاسخ را پیدا کنید. برای آزمون امروز زمان تعیین نشده اما شما بایستی هر چه زودتر موقعیت را استدلال کنید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش

مرد در موقعیت خطرناک تری قرار دارد. زیرا وی سلاحی ندارد و با دست های خالی در موقعیتی غیر قابل پیش بینی گرفتار شده. اگر خوب نگاه کنید می بینید که پای وی به وسیله موجود زیر تخت گرفته شده. اما زن با اسلحه خود به راحتی می تواند با شلیک به مغز زامبی او را از پا درآورد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید