تست هوش | چالش نفس گیر IQ؛ آیا با پیدا کردن گربه تشنه در 20 ثانیه از جمعیت پیشی خواهید گرفت؟

به دنبال یک تمرین پویا و هیجان انگیز برای انجام امروز هستید؟ دیگر نگاه نکنید! در اینجا معمای منطقی ما برای کسانی است که به دنبال یک رویارویی پیچیده مغز هستند.


تست هوش

معماهای منطقی اخیراً بسیار رایج شده اند زیرا توانایی حل مسئله شما را افزایش می دهند و شما را به تفکر خلاق ترغیب می کنند.

وظیفه منطقی امروز این است که تعیین کنیم کدام گربه ابتدا شیر را با تفنگ گلوله می زند. تصویری با لوله های مختلف ارائه شده است که برای نتیجه گیری صحیح باید آن را به دقت بررسی کنید.

قطعاً ساده نیست، اما ارزش قمار کردن را دارد! عقل خود را درگیر کنید و وارد این کار چالش برانگیز شوید!
کدام گربه اول به شیر می رسد؟

برای پاسخ به این سوال، باید تصویر ارائه شده را با جزئیات مشاهده کرد و مشخص کرد که کدام ظرف ابتدا پر می شود.
به خاطر داشته باشید که ممکن است مشکلاتی در مسیر وجود داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از لوله ها ممکن است مسدود شده باشند.

به طور ضمنی گفته می شود که جریان اولیه به طور مداوم در حال اجرا است، بنابراین ظرفیت ظرف اصلی در شروع جریان مایع ناچیز است.
اهمیت حل پازل

کار بر روی پازل هایی مانند تست های منطقی، معماهای مخزن آب یا مسائل ریاضی می تواند وسیله ای عالی برای به چالش کشیدن مغز و افزایش ضریب هوشی باشد.

ثابت شده است که افرادی که به طور مکرر در چنین فعالیت هایی شرکت می کنند، قوای ذهنی آنها را تحریک می کند و توانایی های شناختی آنها را افزایش می دهد.

این توانایی‌ها در سناریوهای زندگی واقعی مفید هستند، زیرا افراد را قادر می‌سازند تا متفکران سریع و حل‌کننده‌های ماهر مشکل شوند. حل پازل می تواند یک فعالیت لذت بخش و سازگار برای هر گروه سنی باشد.
معمای مخزن آب

معماهای مخزن آب یک روش عالی برای به چالش کشیدن مهارت های حل مسئله شما هستند. آنها از شما می خواهند که منطق، تاکتیک ها و آینده نگری را به کار بگیرید تا به راه حل بهینه برسید.

آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا مهارت های حل مسئله را تقویت کنید که می توانید در سایر جنبه های زندگی خود از آنها استفاده کنید.
راه حل

آفرین به کسانی که راه حل این بازی فکری را رمزگشایی کردند! گربه بی است.

تست هوش
تست هوش

برای کسانی که نتوانستند آن را حل کنند، ناامید نشوید، همچنان می توانید با شرکت در آزمون های دیگر در وب سایت ما، مغز خود را تمرین دهید.
شبکه لرزه‌نگاری یزد از وقوع زلزله ۴.۱ در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در حوالی شهر بهاباد این استان خبر داد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید