تست هوش | یکی از این خانوما خانه داره که فقط درصد کمی تونستن تشخیص بدن

کدام زن شاغل و کدام خانه دار است | خیلی ها جواب درست ندادند!؟


تست هوش

تست هوش از روش‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری هوش یک فرد استفاده می‌کند. تست‌ هوش به شما پرسش‌هایی درباره قدرت تحلیلی، منطقی، عددی و زبانی خود می‌پرسند و با توجه به پاسخ‌های شما، امتیاز نهایی هوش شما را محاسبه می‌کنند.نکته مهم در رابطه با تست هوش این است که آن‌ها تنها یک جنبه از هوش انسان را اندازه‌گیری می‌کنند و به تنهایی نمی‌توانند تمام صفات هوش را به طور کامل سنجیده و نمایش دهند. هوش یک مفهوم پیچیده است و بسیاری از عوامل دیگر از جمله خلاقیت، ابتکار، اجتماعی بودن و هماهنگی نیز در بررسی هوش فرد تأثیر دارند که تست هوش نمی‌توانند به طور کامل درک کنند.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش درانتهای صفحه:

.

.

.

.

آزمون شناسایی زن شاغل: شبکه های اجتماعی امروز طرفدارن زیادی در میان کاربران اینترنت دارند. این شبکه با داشتن صفحات و مطالب مختلف در حوزه های مختلف می توانند علاقمندی و نیازهای افراد را به راحتی تأمین کنند. از میان تمام مطالب موجود در شبکه های اجتماعی، انواع و اقسام بازی های فکری، بسیار پرطرفدار هستند و روز به روز به میزان مخاطبان و علاقمندان آنها افزوده می شود.
دانشمندان معتقدند که ذهن و مغز نیز همچون جسم نیازمند فعالیت روزانه و مستمر برای حفظ سلامت خود می باشد. جسم با ورزش 20 دقیقه ای روزانه می تواند سلامت خود را حفظ می کند. برای مغز نیز ورزش روزانه با تمرین های روزانه می تواند به ما کمک زیادی کند. بازی های فکری بهترین گزینه برای ورزش روزانه مغز هستند. آزمون شناسایی زن شاغل مجله خبری چشمک از جمله این سوالات تصویری است که نباید آن را از دست بدهید.

زندگی امروز و کاهش تحرک، سبب گردیده است تا مغز نیز مشکلات فراوانی پیدا کند. باید گفت که بسیاری از بیماری های مربوط به مغز بواسطه کاهش فعالیت های آن است. بازی های فکری شبیه آزمون شناسایی زن شاغل می تواند مغز را وادار به فعالیت کند.
آزمون شناسایی زن شاغل

سوالات و معماهای تصویری، تلاش می کنند در کنار بررسی سطح مهارت های شناختی، قدرت منطق و تحلیل شما را به چالش کشیده و شما را امتحان کنند. سوالات و معماهای تصویری از شما می خواهند خطاها، تفاوت ها، سوال های و … موجود تصاویر را پیدا کنند.

آزمون شناسایی زن شاغل از شما می خواهد که با قدرت تحلیل و درک خود، سوال مربوط به آن را رمزگشایی کند.
در تصویر آزمون شناسایی زن شاغل شما با یک صحنه جالب از زندگی روزانه دو زن روبرو هستید.فکر می کنید با توجه به تصویر، کدام زن شاغل است!؟
پاسخ آزمون شناسایی زن شاغل

آیا برای پاسخ به آزمون شناسایی زن شاغل به نتیجه ای رسیدید!؟ آیا توانستید آزمون شناسایی زن شاغل را رمز گشایی نمائید؟ به زمان بیشتری احتیاج دارید؟ مشکلی نیست، می توانید 10 ثانیه دیگر به تصویر آزمون شناسایی زن شاغل نگاه کنید و سپس پاسخ خود را ارائه دهید. اگر به پاسخ دست پیدا نکردید، می توانید به پائین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن شاغل: به تصویر دقت کنید. در سمت راست بر روی تخت یک لباس پیشخدمتی دیده می شود. زن تصویر احتمالا کارمند خدماتی یک هتل است. زن سمت چپ نیز به نظر می رسد شاغل است. به چمدانی که در تصویر وجود دارد دقت کنید. او نیز احتمالا مسافر همین هتل است و برای کار تنهایی مسافرت کرده است. لذا هر دو زن شاغل هستند. شما چه فکر می کنید!؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید