🔥59

حتما بخوانید | وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با اقساط ۳۶ ماهه + شرایط ثبت‌نام

افراد حقیقی و حقوقی مشتری بانک کشاورزی که دچار کمبود نقدینگی شده و به دریافت وام تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «احسان» درخواست بدهند.


وام

این تسهیلات به متقاضیانی که سپرده مخصوص احسان را افتتاح کنند و بین یک تا ۱۲ ماه میانگین حساب ایجاد کنند، تعلق خواهد گرفت.

افرادی که مایل به دریافت وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. این تسهیلات سودی ندارد و به دو صورت با کارمزد چهار درصدی و بدون کارمزد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. وام گیرندگان پس از دریافت این وام ظرف حداقل ۱۲ ماه یا حداکثر ۳۶ ماه باید اقساط را بپردازند. افرادی که امتیاز دریافت وام را به دست می‌آورند اما به هر دلیلی از ادامه فرآیند صرف نظر می‌کنند، امکان انتقال امتیاز کسب شده را به اعضای درجه یک خانواده خود دارند. همچنین افراد حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام را به پرسنل انتقال بدهند.

با توجه به حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات ۲۴ میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۲۴ میلیون تومان اعلام شده است.

وام فوری بانک کشاورزی

بانک کشاورزی وام ۲۰۰ میلیون تومانی دامدار کارت را با نرخ ۱۰ تا ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد. براساس اطلاعات موجود، نرخ سود این تسهیلات خرید نهاده‌های دامی برای واحدهای کوچک ۱۰ درصد است.

سال گذشته اعلام شد که این تسهیلات در قالب اقدامات کوتاه مدت است و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر یکسال خواهد بود. افراد واجد شرایط با مراجعه به بانک کشاورزی می‌توانند از ضمانت‌های این طرح آگاه شوند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود ۱۰ درصد و مدت زمان بازپرداخت معین شده، هر قسط ۱۷ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۱۷۷ تومان است. کل سود این وام ۱۰ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

وام فوری

افرادی که خواهان وام ۱۰۰ میلیون تومانی هستند باید حداقل دو ماه از خواب سپرده ایشان گذشته باشد. افراد برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ این تسهیلات براساس نوع طرح انتخابی مشتریان تعیین می‌شود اما حداقل ۱۲ درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این وام به ۲۴ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط ۴ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۳۴۷ تومان است. کل سود این وام ۱۲ میلیون ۹۷۶ هزار و ۳۳۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان خواهد بود.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید