خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت | واریزی جدید برای سهامداران عدالت

این نهاد به مرور زمان با توسعه‌ی اقتصادی کشور و تغییرات سیاسی، شاهد افزایش فعالیت‌ها و تغییرات در قوانین و مقررات بازار مالی شد. بورس تهران اکنون یکی از مهم‌ترین نقاط دسترسی به سرمایه‌گذاری در ایران و یکی از بازارهای سرمایه معتبر در منطقه خاورمیانه است.


سود سهام عدالت امسال در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله اول آن از پنجشنبه ۲۳ آذرماه بود.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز مرحله اول سود سهام عدالت ۱۴۰۲ خبر داد و گفت این سود هم ‌اکنون برای بسیاری از مردم واریز شده است: «برخی شرکت‌ها هنوز سود را واریز نکردند که موظف هستند در روزهای آتی این کار را انجام دهند؛ در غیر این صورت اسامی آنان منتشر می‌شود. سود سهام عدالت امسال در دو بخش واریز خواهد شد؛ بخش اول آذر ماه و بخش دوم پایان سال.»

مبلغ سود سهام عدالت ۱۴۰۲ چقدر است؟

مبلغ سود سهام عدالت در این مرحله به افرادی که سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی دارند مبلغ ۶۸۱ هزار تومان سود، افرادی که سبد سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند مبلغ ۷۳۶ هزار تومان سود و افرادی که سبد سهام یک میلیون تومانی دارند مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد. سال ۱۴۰۱ سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ طی دو مرحله واریز شد. روند پرداخت مرحله اول از روز ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز و تا سوم دی ماه ادامه یافت. در مرحله نخست سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید