🔥1176

خبر مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری | واریز 25 درصد همسان سازی این بازنشستگان

آخرین جزییات از همسان سازی حقوق بازنشستگان را در مکتوب نامه بخوانید.


همسان سازی حقوق بازنشستگان

همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان یک موضوع مهم و پیچیده در ایران است.همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به معنای برابر کردن درآمدهای بازنشستگان با توجه به شرایط فعلی جامعه است. در گذشته، سیستم بازنشستگی در ایران بر پایه نظام وظیفه بود، به این معنی که حقوق بازنشستگان به مبنای حقوق آخرین شغلی که انجام داده بودند، تعیین می‌شد.همسان سازی حقوق بازنشستگان باعث ایجاد عدالت نامتوازن در نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان شده بود.اما در سال‌های اخیر، تلاش‌هایی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در ایران انجام شده است. برخی از این تلاش‌ها شامل تغییر قوانین و مقررات مربوط به بازنشستگی، اصلاح سیستم بازنشستگی و تعیین استانداردهای جدید در پرداخت حقوق بازنشستگان است.با این حال، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان همچنان یک چالش بزرگ در ایران است.

نماینده مردم کاشمر با انتقاد از حقوق کم بازنشستگان گفت: حقوق بازنشستگان کفاف ۱۰ روز زندگی آنها را هم نمی‌دهد.

 جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در نشست علنی چهارشنبه ۲۲ شهریورماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در خصوص عدم اجرای بخش زیادی از قوانین مصوب مجلس توسط دولت، گفت: موضوعات و قوانینی که در مجلس شورای اسلامی مصوب و در شورای نگهبان تأیید می‌شود، دولت بخش زیادی از آن را اجرا نمی‌کند.

وی افزود: همسان‌سازی حقوق کارمندان لشکری و کشوری یکی از همین موارد است بگونه‌ای که اگر از بازنشستگان و کارمندان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش میزان حقوقشان را سوال کنید خودتان متوجه این مسئله خواهید شد.

نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان کفاف ۱۰ روز زندگی آنها را هم نمی‌دهد، بیان کرد: بر اساس قانون مصوب در مجلس شورای اسلامی، حقوق بازنشستگان باید ۹۰ درصد حقوق کارمندان شود زیرا بودجه این موضوع نیز مشخص شده است. بنابراین اگر دولت اجرا نمی‌کند حداقل به مردم توضیح دهد که دلایل اجرایی نشدن آن چیست.

حجت الاسلام نیک بین ضمن اشاره به تصویب موضوع شفافیت در مجلس شورای اسلامی، افزود: با وجود اینکه برای بررسی شفافیت ماه‌ها کار کارشناسی انجام گرفت و ۱۷۸ نفر از نمایندگان آن را امضا و در نهایت شورای نگهبان نیز موضوع شفافیت را تأیید کرد اما در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده است.

وی ضمن اعتراض نسبت به عدم اجرای موضوع شفافیت در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: زودتر کار را انجام دهید تا مردم از بلاتکلیفی درآیند و این قانونی که نقطه اوج مجلس بوده به پاشنه آشیل تبدیل نشود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس با بیان اینکه واردات خودرو موجب رفاه، ارزآوری و اشتغال می‌شود، گفت: اگر دولت می‌خواهد رفاه مردم تأمین شود باید قوانین مصوب مجلس را اجرا کند و در صورت عدم اجرا باید دلایل آن را نیز بیان کند تا اصلاحات لازم انجام شود.

همسان سازی حقوق بازنشستگان
همسان سازی حقوق بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اهمیت برنامه هفتم توسعه برای بازنشستگان و صندوق بازنشستگی، گفت: طی هفته‌های اخیر چندین نشست مشترک با اعضای کمیسیون‌های تلفیق و اجتماعی مجلس برای طرح مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان برگزار شده است.

 نشست هم‌اندیشی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی از مدیران ستادی این صندوق با تعدادی از رؤسای کانون‌های بازنشستگان استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در این نشست با تاکید بر اهمیت برنامه هفتم توسعه برای بازنشستگان و صندوق بازنشستگی، اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر چندین نشست مشترک با اعضای کمیسیون‌های تلفیق و اجتماعی مجلس برای طرح مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان از جمله تکلیف شدن اجرای ماده ۸۵ به دستگاه‌های اجرایی و متناسب‌سازی حقوق برگزار شده است.

وی افزود: افزون بر برگزاری نشست مشترک، دیدارهای جداگانه‌ای با نمایندگان عضو این کمیسیون‌ها و سایر نمایندگان اثرگذار مجلس برگزار شد و در تمام این نشست‌ها، نمایندگان بر حمایت از خواسته‌های بازنشستگان و اجرای ماده ۸۵ و متناسب‌سازی تاکید کرده‌اند که امیدواریم این همراهی‌ها، خود را در صحن علنی هم نمایان کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به برخی اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تأخیر در پرداخت کسورات حقوق بازنشستگان از چهار ماه تعویق، اکنون به یک ماه رسیده که امیدواریم در نیمه دوم سال این پرداخت‌ها به روز شده و دغدغه بازنشستگان در این حوزه به طور کامل حل شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۱۱ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده و مابقی اسناد نیز در حال رسیدگی است تا هرچه سریع‌تر پرداخت شود، ضمن اینکه مطالبات سال‌های گذشته به غیر دو سند درمانی به طور کامل تسویه شده است.

ترکی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در این حوزه، مطالبات مراکز درمانی از چندین هزار میلیارد تومان به نزدیک ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده؛ آن هم اسنادی که در حال رسیدگی یا در حال پرداخت است.

در این نشست، نمایندگان کانون‌های بازنشستگی استان‌های مختلف کشور به طرح مطالبات و خواسته‌های بازنشستگان پرداختند و از جمله اجرای متناسب‌سازی حقوق، اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، پرداخت به موقع وام‌های ضروری و ازدواج فرزندان، سه ماهه شدن قرعه‌کشی وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی به جای قرعه‌کشی ماهانه، عضویت یک نماینده از صندوق بازنشستگی در هیئت امنای تأمین اجتماعی و صندوق‌های وابسته با هدف دفاع از حق و حقوق بازنشستگان کشوری در این نهاد بالادستی و در نهایت تعیین تکلیف سهام بیمه ملت بازنشستگان و مشخص شدن برنامه‌های گردشگری و سفر کارت بازنشستگان را خواستار شدند.

رؤسای کانون‌های بازنشستگی حاضر در این نشست، همچنین از همراهی و تلاش‌های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تیم مدیریت صندوق برای پیگیری مطالبات بازنشستگان از نمایندگان مجلس و سازمان‌ها و نهادهای مربوطه قدردانی کردند.

  • ناشناس

    کاشکی هرچه سریعتر فکری
    به حال بازنشستهامیکردند روز به روز داره وضع همه بدتر میشه

  • ناشناس

    فقط میتونم دعا کنم ،گشایشی در کار تموم بازنشستگان عزیز بشه.

  • من پرستار باز نشسته ام دو سال و نیمه 15درصد که ا ضا فه شده ندادن چرا——– اگه نمی خواستیم بدین چرا حکم زدین

  • با سلام آقای ترکی ترو بخدا بداد بازنشستگان کشوری برسید سفره ها از کوچیک کوچکتر شده ماه هاست که قول پرداخت معوقات بهداشت درمان علوم پزشکی میدهید ما هم حق زندگی داریم.

  • ناشناس

    سلام
    میگن نظرتون را بفرستین مگه این همه سال نظر دادن فایده داشت ،،مسئولین محترم فقط این را بدانید ک حقوق بازنشسته کشوری،لشکری،تامین اجتماعی با تورم همخوانی ندارد
    فقط بازنشسته صنعت نفت فعلا میتونه با این تورم زندگی کند

  • فرهنگی بازنشسته

    من ۷سال آخر خدمت رو مدیر بودم و ۱۵سال در مدارس نمونه دولتی معلم و معاون بودم و مدرک لیسانس دارم و بیشتر از ۳۰سال خدمت کردم ولی الان حقوقم از پدرم که کارگر بوده و ۲۶سال کار کرده و مدرک ابتدایی رو داره کمتر هستش. پس در این کشور پدر و مادر ها نباید اسرار داشته باشند بچه هایش درس بخونن چون هر چه سواد کمتر باشه حقوق بهتر می گیری .

  • ناشناس

    یه دبیر بازنشستم با مدرک لیسانس وبه قول خودشون از نیروهای شاخص هستم حالا دارم تو ساختمونا با۶۴ سال سن کارگری میکنم این عدالت است

  • بنام منجی عالم بشریت شاید حضرت ظهورکند ودنیا پراز عدل گردد آن وقت مسئولین از خاب بیدارشن

  • زهرا نوردیچیان

    با سلام کاش برای بازنشستگان تامین اجتماعی با حداقل حقوق فکری بشه و تسهیلاتی قرار بدین .خصوصا برای درمان بیماری‌های خاص.ممنونم

    • ناشناس

      فکر کنم باید از نماینده انجمن بیماری خاص خودتان در استان سوال کنید تا در لیست قرار گیرد و هزینه کاهش قابل توجه ای خواهد داشت با این حقوق کم رنج کشیدن کمی درامد خودش کشنده است چه برسد که بیماری هم سوار بر بی عدالتی حقوق هم شود امیدوارم دلتان شاد و همیشه خندان باشید

  • پس بازنشسته کارگری تامین اجتماعی چی با سی سال سابقه وبا 7/5 حقوق بازنشستگی چرا به داد ما نمی رسید هر روز شرمنده زن وبچه ونوه وعروس ودامادیم حتی روز اول گرفتن حقوق چون باید قسط وبدهی رو بدیم ودیگر برای روز دیگه پوچ وبدبختیم

  • مهرزادباقری

    مدرس دانشگاه علوم پزشکی ایران با سمت هم‌تراز هیئت علمی ومدرک فوق لیسانس باسی سال سابقه تدریس دردانشگاه، دریافتی 13میلیون!!!! بافرزند دانشجو،خودم بیمار که ماهانه حدود یک میلیون هزینه دارو دارم که بیمه اتیه سازان حافظ پرداخت نمی کند. راهکاری برای ادامه زندگی من دارید؟ ارائه دهید تابتوانم نیازهای اولیه زندگی ام را برآورده کنم

    • محمودیانی

      سلام یک نفر به این موضوع جواب بده ؟چرا در این کشور هیج زمان حقوق کارمند و کار گر کفاف زندگی یک خانواده را نداده چه در زمان شاغل بودن وچه زمان بازنشستگی دلیل چیست تفاوت ما با دیگر کشورها چیست منابه نداریم درآمد نداریم ؟ مسئله چیه

  • بازنشسته

    درمورد همه چیز دروغ میگن خصوصا وام ازدواج فرزند که معلوم نیست به کی میدن

  • ناشناس

    سلام ..چرا بیمه تکمیلی ازحقوق ما کم می‌شود ولی ما برای درمان از جیب خرج میکنیم بعد پرونده ها جمع میکنیم می‌بریم بیمه اتیه سازان یک ساعت هم اونجا میشینیم که تحویل بگیرن آخرش هم نفهمیدیم که چقدر پرداخت میکنن اونوقت هم همه رو نمی دن

  • سلام من می خواهم حقوق ماهیانه واضافه کاری آقای ترکی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان را بدانم ببینم او هم مثل من ماهی 9ملیون حقوق دریافتی دارند

  • محمد رضا

    بنده با سی سال بیمه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار میگیرم وام نمیدن لطفا وام به ما بدید تا بتونم یه پیراهن برا پسرم بگیرم ممنون

  • آتش رحمانی فیروزآباد

    سلام من بازنشسته علوم‌پزشکی هستم جبهه رفته باپنج فرزندم دونفر شون تشکیل زندگی دادند اجاره نشینم اولین عقد فرزندم بهم خورد دومی 1401عقدازدواج کرد فرزند پنج ماهه دارد برای وام سی تومنی ثبت نام کردم میگن همان عقداولی حسابه ک گزشته مستحق بسختی سرمیکنم خواهشمندم فدوی کارفرمایید سه فرزند دیگر بیکار مهتاج حمایت تنها صندوق بازنشستگان کشوری را داریم وسلام

  • ناشناس

    به خدا تامین اجتماعی ها شما کار کشوری و لشکری رو هم خراب کردید شما چی میخوایید برید خدا شکر کنید شما برا خودتون کار کردید یی نظامی یا یی کارمند چهل سال با حقوق ناچیز برا دولت کار کرده ..برید رد کارتون بذارید حق و حقوق کشوری و لشکری ادا بشه..به خدا شما پنج تومان بیشتر حقتون نیست.

  • ناشناس

    با سلام بازنشستگان تامین اجتماعی شما چی میخوایید یی شرکتی میاد حق بیمه رد میکنه آقا بازنشست میشه انتظار حقوق چند صد میلیونی داره. بابا برید رد کارتون .یی نطامی ،یی کارمند با مدارک عالی دانشگاهی سی تا سی و پنج سال در عقد دولت بوده بهترین و طلایی ترین عمر و زندگیش رو برای دولت گذاشته با حقوق ناچیز ..تامین اجتماعی ها هی نیایید خودتوتون رو با بازنشسته های کشوری و لشکری مقایسه برید خدا رو شکر کنید ماهی پنج تومان هم به سرتون زیاده ..شما برا خودتون کار کردید ..یی حق بیمه دادید برابر ضوابط و قوانین کار یی بازنشستگی جزئی باید بگیرید..بازنشستگان کشوری و لشکری طلایه دارانی هستند که بهترین و عالی ترین عمر و زندگی خود را در اختیار دولت بوده اند دولت‌ها موظف هستند تامینشان کنند..خواهشا این همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری را یک بار برای همیشه حلش کنید…ممنون و سپاسگزارم.

    • ناشناس

      درود بر شرفت

    • یک شهروند

      احسنت بر شما

      • ناشناس

        واقعا همینجوریه یک نفرمثلا تاکسی گرفته ویاخودشو بازنشسته یک تعاونی کرده بدون اینکه سرکاربره وفقط بیمه واریز کرده خودشو مقایسه میکنه باکسی که به عنوان کارمند که ۳۰ سال ازعمرش هیچوقت حتی یک وعده غذا هم باخانواده اش نبوده ومدام فقد به فکر کاربوده حالا یک عده کمی خودشانرا با یک لشکری وکشوری وحتی تامین اجتماعی میدانند

  • سلام بر همه عزیزان ، تقریبا همه نظرات رو خوندیم ، واقعا الان بیشتر بازنشستگان مشکل دارند از نظر اقتصادی ، یک موضوع را خدمتتان بگویم که امیدوارم مورد توجه مسولین قرارگیرد ، بنده چند سال قبل با 30 سال خدمت بازنشسته شدم ، جالب هست 30 سال قبل که استخدام شدم آن زمان حقوقی که دریافت می کردم در دهه 1360 برابر یک سکه طلا بود و الان با 30 سال سابقه و خدمت و… حقوقی که می گیرم کمتر از یک نیم سکه طلا هست ، خوب آیا این موضوع نباید مورد بررسی توسط مسولین قرارگیرد ، آیا واقعا در این سال ها افزایش های حقوق کارمندان برابر با تورم بوده و… خیر ، این موضوع مهم را متاسفانه برای قشر حقوق بگیر لحاظ ننموده اند و هر سال کارمندان از تورم عقب می مانند ، مثلاً همین امسال 20 درصد حقوق را اضافه کردند ولی ظاهراً تورم بالای 40 درصد برای امسال هست ، پس همین امسال ما 20 درصد حداقل عقب هستیم از تورم و حالا سال های قبل هم به همین ترتیب و… ، انشالله که مسولین فکر اساسی برای کارکنان و بازنشستگان انجام دهند و حقوق پرداختی آنها را معادل تورم واقعی تعیین و پرداخت کنند .

  • ناشناس

    ایشالا دولت بفکر بازنشسته ها هست کمی صبر وتحمل خوبه.

    • عزیزم تاکی تحمل وصبرکنیم عمرما داره تموم میشه .. فکرکنم نفست ازجای گرم درمیاد

  • ببینید همه اونهایی که بازنشسته هستندشاکی هستند که همشون هم بجا میگن آیا کسی به بفکر مستمری بگیران تامین اجتماعی هم هست منی که سکته کردم ازیک طرف کلآ فلج هستم حتحا خوانمم هم خسته شده هم بخاطرمن همبخاطرمشکلات مالی باسه تا بچه فاقد مسکن باحقوق 7800مسولین کجایید زندگیمون داره نابود میشه بچهای من چه گناهی کردن

  • بازنشسته لشگری آموزش و پرورش با سی سال سابقه خدمت و مدرک کارشناسی هستم حدودا ۱۰ میلیون میگیرم بخدا شرمم میاد حقوقم رو به کسی بگم اگر این حقوق رو به خود مسئولین بدن آیا میتونن چند روز دوام بیارن ؟؟؟

  • علیرضا

    وعده دادندبا تصویب برنامه هفتم درمجلس وگذر ازهفتخوان حقوق بازنشستگان همسان سازی می شودما برای تصویب لایحه برنامه هفتم لحظه شماری کردیم ،حالا برنامه ششم راتمدیدمی کنند،یعنی امسال هم هیچ .مارا بیاد بزک نمیربهار می یاد،وهیچ کس گوش شنوا ندارد ومظلومیت وخجالت ما رانمی بیند،

  • ناشناس

    فقط شعار نباشه به داد فرهنگیان بازنشسته برسید زیر خط فقر

  • بازنشسته فرهنگی

    همه چیزخوبه،همه چیز آ رومه،من چقدر خوشبختم

  • بعد از سی سال خدمت تازه شدم راننده اسنپ چون حقوقم تا پنجم برج بیشتر نمی رسه

  • دیدگاه ام را روشن و شفاف برای تصمیم گیرندگان ارسال نمودم چند دقیقه قبل به عنوان نظرات علامه ننمودید

  • سلام متاسفانه همش حرف میزنن کسی نیس که قدرت اجرایی داشته باشه وقتی همه کسانی که اونجا نشستن با حقوق بالا دارن زندگی میکنن کسی بفکر باز نشسته نیست

  • واقعا که دیگه بریدم نمیتونم من با ۶ میلیون حقوق و ۴ نفر در خانواده چکار کنم

  • ناشناس

    والا از همه بیشتر پول میدادیم برا بیمه تامین اجتماعی حالا که باز نشسته شدیم از همه کمتر حقوق میگیریم

  • بازنشسته

    اونا معتقدند ماهی را هروقت از آب بگیری تازست. انشالله هروقت دلشان خواست می‌دهند. تازه اونوقت اعلام می کنند که ( حالا هم زود بود) !!!!

  • خدا به دادتون برسه به دادمان برسید در مقابل بچه‌ها مون شرمنده هستیم

  • بازمشسته

    به داد بازنشسته ها برسید

  • ایروانی بازنشسته لشگری

    دلتون خوشه آب در هاون کوبیدنه ،ریاست مجلس وخیلی ازنماینگان که بازنشسته لشگری هستند و درآمد شغل جدید را دارند چه نیازی به حقوق سرداری دارند دلتون خوشه ؟

  • عبدالحمید

    سلام مسیولین محترم از خواب بیدار شوید باید جواب گوی مردم این کشور و خانواده محترمتان بازنشستگان باشید

  • پس بیمه تامین اجتماعی چی؟؟!!! باماهی 8میلیون چکارکنن!!!!

  • این ماه هم نمی دهند فقط حرف های تکراری عمل خبری نیست مردم مردم را نگه می دارند از دولت ومجلس کاری ساخته نیست

  • بنده بازنشسته نیروهای مسلح هستم

    • شهرام خان

      خب باش ما چه کنیم؟؟؟

    • بازنشسته نیروی های مسلح هستی ،مکر به شما نگفتن اسرار فاش نکن چرا باید درفضای مجازی وارد شدی

      • دوست عزیز اینکه گفتن اسرار فاش نکن منظورشان اسرار نظامی هستش نه اینکه طرف چون گفته بازنشسته نیروهای مسلح هستش اسرار نظامی حساب بشه بنده خدا حتی اعتراض هم نکرده

    • تورا به خدا مستمری بگیران تامین اجتماعی را هم جزو ادم حساب کنید

  • ناشناس

    به دادمابازنشستگان برسید ای صف اولی ها

  • محمد نقی پور

    سلام .نمایندگان مجلس می توانندبا اوردن رییس جمهور به صحن مجلس علت پس گرفتن و عودت ندادن لایحه همسان سازی بازنشستگان کشوری و لشکری که قرار بود پس از تغییر و اصلاح به مجلس برگردانند چی شد چرا این لایحه را پس ندادند. که این وظیفه نمایندگان مجلس می باشد.

  • ع احمدی

    سلام،اگروجدان داریدزودتربه دادبازنشستگان برسید.ازشرمندگی دق مرگ شدیم .

  • نعیم سبتاوی

    چرا همش به فکر کشوری وکشوری هستید چرا به فکر مستمری تامین اجتماعی ها نیستید

  • چهل سال کار کردم والا حقوقی که می گیرم تا ده یا دوازده روز بیشتر جواب زندگیم رو نمی ده یه بچه بیشتر تو خونه ندارم بخدا پیش بچم خجالت می کشم بگم بابا ندارم چرا باید بعد چهل سال کار کردن شرمنده خانوادم باشم می خوام ببینم تمام کشورام بازنشسته هاش مثل ماهستن .

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    همه چی درمورد بازنشسته لشگری و کشوری پس بازنشسته تامین اجتماعی چی میشن؟ همیشه تو وضعیت بلاتکلیف هستن. برای افرایش حقوق دولت دخالت میکنه اجازه نمیده اگه خود تامین اجتماعی اقدام میکنه باز دولت جلوش و میگیره

    • امیرآقا مرادی یعقوب وند

      من سی و دو سال در آموزش و پرورش با مدرک لیسانس خدمت کردم حقوق بازنشستگی ام از بازنشسته ی تامین اجتماعی که کمتر از من خدمت کرده کمتر است فیش حقوقی خود را با یکی از بستگان مقایسه کردم

  • سلام چرا پاداش وسنوات ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی را پرداخت نمی کنید از جناب ترکی خواهش دارم تا این برج پرداخت کنند

  • ناشناس

    تورا بخدا زودتر وزودتر همین ماه همسان سازی وعدالت محوری حقوق بازنشستگان لشکری را اجرا نمایید.خیلی اوضاع مالی مان خراب است به فریادمان برسید.

  • ناشناس

    تورا بخدا زودتر وزودتر همین ماه همسان سازی وعدالت محوری حقوق بازنشستگان لشکری را اجرا نمایید.خیلی اوضاع مالی مان خراب است به فریادمان برسید.ای آقایان بالا بالا یی ها.به فکر خدای بالای سریتان باشید.که روز موعودی هم است اگر اعتقاد دارید.

  • سلام
    حدود سه ماه میباشد.تمام رسانه ها گزارشی از مسئولین امر..رئیس کانون بازنشستگان. کمیسیونهای حقوقی مجلس.نمایندگان محترم مبنی بر همسان سازی عنوان میکنند اما فقط در غالب حرف .و عملی درآن نیست. آنوقت اسمش میگساری مجلس ومسعولین صادق..
    چند روز پیش یکی از مسئولین نظام فرمودند که در وسط سال هیچ افزایش حقوقی انجام نمیگیرد…هزار وعده خوبان یکی وفا نکند

  • علیرضا

    سلام بخدا قسم لاین حقوق بازنشستگی چطوری زندگی کنیم بابا ما بازنشسته گان لشکری و کشوری خجالت می کشیم تو ی چشم زن و بچه ها مان نگاه کنیم شما را بخدا یک کاری بکنید

  • تورابه خدابه دادمون برسید

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید